8.chances

39 6 3
                                    

Charlie pohled*

Ráno jsme vstával s úsměvem na tváři.Sešel jsem dolů do kuchyně kde nikdo nebyl, Annie musela ještě spát. Tak jsem udělal snídani, vytáhl jsem potřebné suroviny na lívance. Miluji lívance. Ale víc Andy. Když už jsme u toho tak jsem zjistil že jsem zamilovaný a to pořádně. Chvilku jsem myslel na Andy a co mně vyrušilo? No přece se mi připalovali lívance.Když jsem to dodělal tak jsem to dal na stůl a šel do pokoje. Osprchoval jsem se a oblékl se. Ustlal jsem si postel a napsal Andy..

Annie pohled*

Včera jsem šla spát pozdě, dneska jdu na pohovor, ano dostala jsem nabídku u jednoho hudebního manažera.Jak jsem se nedávno dozvěděla Marry poslala moji nahrávku, prý umím hezky zpívat..to určitě...Dala jsem si sprchu a pak šla ke skříni vzala jsem si na sebe kostkovanou košili, bílé džíny, bílé boty na klínku a kabelku..( média)

Sešla jsem dolů do kuchyně a sedla si ke stolu.Na stole byla super snídaně lívance, miluji lívance jako Charlie. Najedla jsem se a uklidila talíř mezi tím sešel dolů Charlie díval se na mě celkem překvapeně.

,,copak kam se chystáš?" zeptal se.

,,na pohovor" řekla jsem s úsměvem

,,aha sluší ti to"

,,děkuji" úsměv..

,,no a co ty a Andy? volala jsem ji a když jsem se zmínila o včerejšku nechtěla mi to říct" zeptala jsem se

,,no to víš byl to pěkný večer to jo ale ani já nevím jak to mezi námi je, musíme si promluvit..." řekl trochu sklesle.

,,dobře Charlie snad ti to konečně vyjde a teď už musím tak pa" usmála jsem se.

,,pa ať ti to vyjde tobě" křikl.

Na to už jsem nereagovala obula jsem si boty a šla směr do rušného centra Londýna...

Tak lidi já vím je to krátké ale bohužel čas letí a já nestíhám...ve škole píšem samé testy a musím se učit :) no nic večer přidám ještě jeden díl ...dávejte votes komenty prosím :) díky ti co to čtete :)

Tessa*

Life chances Kde žijí příběhy. Začni objevovat