HYUNJİN DÖNDÜ STAYYY
O KADAR MUTLUYUM Kİ O KADAR ÖZLEMİŞİM Kİ DOYAMIYORUM SESİNE YÜZÜNE AĞLICAM 😭Mixtape zaten mükemmeldi aşık oldum 🥺💖
Stream kasalım ❤️
İyi okumalar 💖
_____________
Changbin ve Hyunjin ikilisi gittikten sonra Minho ve Felix evi toplamaya başladı.
"Yastık buraya nasıl girdi Tanrı aşkına?" yastığı televizyonun arkasından alırken söylendi Minho.
"Hiç bir fikrim yok hyung."
"Her neyse sen buraları güzelce topla bende mutfağa geçeyim oraları temizleyeyim." kafasını sallayarak konuştu Felix. "Tamam hyung."
İkili bir saatin ardından evi temizlemişler ve kendilerini koltuğa bırakmışlardı.
"Canım çıktı. Nasıl bu kadar kirlenmiş olabilir bu ev anlayamıyorum."
"Hyung yarım saatten beri söyleniyorsun. Bedenimden fazla beynim yoruldu senin yüzünden."
"Terbiyesiz seni." diye göz devirdi Minho. "Şımarmışsın sen önceden hiç böyle değildin tch tch tch."
"Ben şımarmadım hyung."
"Hmhm kesinlikle. Her neyse televizyonu aç da bakalım ne varmış." Felix kumandayı eline aldı ve televizyonu açtı.
"Tamam bu kanalda kal bu dizi güzel."
"Gerçekten bunu mu izleyeceğiz hyung?"
"Beğenmediysen odana Felix."
"İyi hoşçakal."
"Hoşçakal Felix." gözlerini devirip koltuktan kalktı küçük olan ve odasına çıktı.
Yatağına uzandı yavaşça. Telefonunu alıp en sevdiği oyunu oynamaya başladı.🧸🧸
"Hyung geç kalıcaz hadi çabuk."
"Off tamam geldim Felix." koşarak Felix'in yanına geldi Minho.
"Hadi gidelim." Minho kafasını salladı ve kapıyı açtı. Ayakkabılarını giyip arabaya ilerlediler.
"Hyung sanırım kapıyı kilitlemeyi unuttuk."
"Ahh Tanrım tut şunu kilitle gel." anahtarı Felix'e fırlattı. Felix anahtarı kaptığı gibi koştu kapıyı kilitledi. Sonrasında arabaya bindi ve kemerini bağladı. Beş dakikalık yolculuğun sonunda okula vardılar.
"Felix!"
"Aaa Jisung ve Jeongin. Merhaba."
"Merhaba Felix." Jisung ve Jeongin hızlı adımlarla Minho ve Felix ikilisine yaklaştı.
"Bunlar kim Felix?"
"Eee arkadaşlarım. Bu Jisung bu Jeongin. Bu da benim abim Minho."
"Merhaba çocuklar. Her neyse ben fakülteye gidiyorum görüşürüz."
"Görüşürüz." Felix el sallarken söyledi.
"Oha abin çok yakışıklıymış." Jisung hayran bakışları ile söylendi.
"Umm evet sanırım öyle."
"Sanırım değil gerçekten yakışıklı." bunun üzerine Jeongin tarafından koluna tokat yedi.
"Jisung sus istersen."
"İyi aman be." mızmızlandı Jisung.
"Her neyse teneffüste kantinde buluşalım mı?"
"Tamam olur buluşalım."
"Tamam o zaman. Ben gideyim Seungmin beni bekliyordur sınıfta."
"Peki. Teneffüste görüşürüz o zaman." sevimli bir gülümseme ile konuştu Jeongin.
"Görüşürüz." aynı şekilde gülümseyerek konuştu Felix.
🧸🧸
"Hadi Seungmin bizi bekliyorlar."
"Tamam Felix. Geldik işte ne bu acele Tanrı aşkına." Seungmin bıkkınlıkla konuştu.
"Bekletmedik değil mi?" nefes nefese söylendi Felix.
"Hayır hayır. Bizde yeni geldik sayılır."
"Ohh tamam o zaman."
"Merhaba Seungmin."
"Ahh merhaba."
"Eeeee ne yapalım?" parlayan gözler ile konuştu Jisung.
"Hiçbir fikrim yok maalesef." mızmızlandı Seungmin.
"Abimlerin yanına gidelim mi?" şirin bir şekilde sordu Felix.
"Olur olur gidelim." hızlıca kafasını salladı Jisung. Bunun üzerine Jeongin sinirli bir bakış attı Jisung'a.
"Ne ya yeni arkadaşlarda mı edinmeyeyim?"
"Hı hı tabii."
"Didişmeyi bırakın lütfen. Hadi gidelim." dedi ve önden yürümeye başladı Felix. Ve diğerleri onu takip etmeye başladı.
🧸🧸
"Hyung!"
"Ah Felix. Neden geldin? Pardon geldiniz?"
"Ha onları ben getirdim."
"Tamam neden?"
"Abim değil misin? Gelmem için bir neden mi olması lazım?"
"Çocuk haklı Minho." dedi Changbin.
"Teşekkürler hyung. Yani beni savunduğun için." gülümseyerek söyledi Felix. Bunun üzerine Changbin'in gözleri Felix'in gülüşünde takılı kaldı. Eşsiz bir gülümsemesi vardı küçük olanın. Gülünce küçülen gözleri, yıldızlardan daha güzel olan çilleri fazla güzeldi.
"Changbin." Chan, Changbin'i dürterken söylendi.
"Hah noldu?"
"Dalıp gittin. Asıl sana noldu?"
"Dediğin gibi dalmışım işte bir şey yok."
"Peki."
Kendine gelince etrafına bakındı Changbin. Felix, Minho'nun yanına oturmuş bir şeyler konuşuyorlardı. Jisung, Minho'yu süzüyordu. Aynı şekilde Hyunjin, Jeongin'i süzüyordu. Seungmin, dünyadan soyut bir şekilde oturuyordu.
En sonunda yanında oturan Chan'a çevirdi gözlerini. Sanırım Seungmin'e bakıyordu. Yarım ağız güldü Changbin. Sonra gözlerini yine Felix'e çevirdi ve onu izlemeye başladı.
____________
Yazdıklarım gerçekten içime sinmiyor :(
Yorum yapıp oy verirseniz sevinirim ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My First Love; Changlix
Fanfiction[TAMAMLANDI] Lee Felix, abisinin yakın arkadaşı Seo Changbin'e aşık olur. Changlix|Chanmin|Hyunin|Minsung