Merhabaaa
Uzun zamandan beri bölüm yazamıyorum gerçekten özür dilerim :( Bts cb yaptı ve Hyunjin play with fire cover yayınlandı onlara stream kasmaktan zaman bulamadım.Şimdi vakit bulmuşken yazayım dedim.
İyi okumalar 💖____________
Changbin ve Felix'in arasında yaşanan garip olayın üzerinden 1 ay geçmişti. Felix'in kafası fazla karışıktı. Changbin'e olan duygularını anlayamıyordu. Bunun sadece küçük bir etkilenme olduğunu düşünüyordu. Ama öyle değildi.
Jisung ise Minho'dan hoşlandığını kendince kabul etmişti. Hatta aşık olduğunu bile düşünüyordu. Ama bunu daha kimseye söylememişti. Utanıyordu. Yakın arkadaşının abisine aşık olmuştu ve bu garip hissettiriyordu.
Hyunjin ise Jeongin'e kapılmıştı. Gözü ondan başkasını görmez olmuştu. Arkadaşları bu duruma fazla şaşırmıştı. Jeongin ile hep iletişim halindeydi. Ona hep yaklaşmaya çalışıyordu. Jeongin ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu çünkü Hyunjin ona bir anda bu kadar yakın davranmaya başlamıştı.
Seungmin, Felix, Jisung ve Jeongin dörtlüsü birbirine bağlanmıştı. Ayrılmaz dörtlü olmuşlardı. Arada Minho'lar ile de takılıyorlardı tabii.
_________
"Felix neredesin acaba?" telefonun diğer ucundan söylendi Jisung.
"Gelmek üzereyim. İki dakika sadece."
"Tamam bekliyoruz." Konuşmaları bitince ikili sohbeti sonlandırdı. Bunun üzerine Felix adımlarını daha da hızlandırmıştı. İki dakika içinde arkadaşları ile buluşacağı kafeye varmıştı. İçeri girince etrafta göz gezdirdi. Elini kaldıran Jisung'u gördükten sonra yanlarına ilerledi.
"Sonunda gelebildiniz Felix hazretleri."
"Offf abim iki dakika rahat bırakmadı ki. Nereye Felix? Ne zaman gelirsin Felix? Geç kalma Felix. Dikkat et Felix." Üzgün bir şekilde söyledi Felix. Bunun üzerine diğerleri gülmüştü.
"Her neyse benim size söylemem gereken bir şey var." Jisung'un söylemesi ile tüm gözler ona dönmüştü.
"Ne oldu Jisung?"
"Ahh size bunu nasıl söylerim bilemiyorum."
"Ne oldu Jisung söylesene. Korkutuyorsun."
"Ah aslında korkulacak bir şey değil. Umm ben birinden hoşlanıyorum. Aşıkta olabilirim." Bunun üzerine herkesin yüzü şaşkın bir ifade aldı.
"Kimden bahsediyorsun?" Meraklı gözler ile sormuştu Felix.
"Minho." Bunun üzerine şaşkınlıkları ikiye katlanmıştı.
"Benim abim olan Minho mu?" Kafasını olumlu anlamda salladı Jisung.
"Emin misin? Yani ah bu ani oldu."
"Evet eminim. Anlayabiliyorum şaşırman ve şaşırmanız gayet normal." Ellerini kahverengi saçlarından geçirdi Jisung. Fazla stresliydi.
"Merak etme Jisung. Her zaman yanında olacağım. Ama abim biraz huysuzdur." Kıkırdadı Felix. Jisung ise çok mutlu olmuştu. Hemen Felix'e sarılmıştı.
"Bizde aynı şekilde yanında olacağız. Değil mi Seungmin?"
"Ah tabii ki." Gülümsedi Seungmin.
"Gerçekten teşekkür ederim. İyi ki varsınız."
"Sende iyi ki varsın." Karşı taraftan Jisung'un elini tutarken söyledi Jeongin.
"Ee Felix senin şu Changbin olayı ne oldu." Soran Seungmin'di.
"Hiçbir şey olmadı. Sadece küçük bir etkilenme geçer zamanla."
"Kanka saçmalama ne etkilenmesi, hoşlanıyorsun sen Changbin hyung dan. Hatta aşık bile olabilirsin." Dedi Jisung.
"Bence aşık demeyelim biz ona biraz erken. Ama kesin hoşlanıyorsun Felix. Ona bakarken gözlerin parlıyor adeta, sürekli onu konuşuyorsun ve farkında olmadan gülüyorsun." Dedi bilmişçe Jeongin.
"Bakıyordum da Jeongin bey baya bilgili bu konuda." Sırıtırken söyledi Jisung.
"Eh yani." Dedi pembe saçlı.
"Bilmiyorum daha önce kimseden hoşlanmadım aşıkta olmadım yani."
"Changbin ilkin yani."
"Sanırım." Kafasını yere eğdi Felix. Bunun üzerine diğerleri onun bu haline güldü.
"Neyse siz beni bırakın Hyunjin'in Jeongin'e olan ilgisi çok dikkatimi çekiyor bu aralar."
"Harbi sürekli peşimde dolanıp duruyor. Bazen rahatsız oluyorum ama bir şey diyemiyorum da."
"Aşık bence."
"Sana göre herkes birbirine aşık zaten Jisung."
"Görürsünüz. Benim dediklerime geleceksiniz yine." Kendinden emin bir şekilde konuştu Jisung.
"Hm tamam Jisung tamam."
"Neyse bırakın çekişmeyi. Dalmışız sohbete içecekleri unuttuk. Baksanıza erimiş buzları." Yüzünü buruşturdu Seungmin.
"Bir şey olmaz içip gidelim. Gezeriz biraz." Jeongin'in önerisine karşı hepsi kafasını olumlu anlamda salladı ve içeceklerini içmeye başladılar.
______________
Umarım beğenmişsinizdir 💖
Yorum yapıp oy verirseniz sevinirim <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My First Love; Changlix
Fanfiction[TAMAMLANDI] Lee Felix, abisinin yakın arkadaşı Seo Changbin'e aşık olur. Changlix|Chanmin|Hyunin|Minsung