1 hafta sonra
"Felix kalk artık. Ne kadar tembel bir çocuksun sen."
"Hyung 5 dakika daha lütfen."
"Yok 5 dakika falan hadi kalk." Oflamıştı Felix.
"Sus abine oflama."
"Tamam hyung lütfen çık şimdi. Geleceğim."
"Tamam hızlı ol." Demesiyle odadan çıkmıştı Minho. Felix'te ardından hızlıca kalkmış ve lavaboya ilerlemişti. İşini halledip odasına girmiş ve hızlıca giyinmişti.
Abisini daha fazla bekletmemek amacı ile koşarak mutfağa inmişti.
"Bende seni çok özledim bebeğim. Ama merak etme birazdan buluşacağız." Abisinin gelen sesi ile göz devirmişti Felix.
Evet Minho ve Jisung şu an sevgililerdi ve çok cıvık ilişkileri vardı.
"Tamam görüşürüz sincabım~."
"Gerçekten aşırı cıvık bir ilişkiniz var." Kusarmış gibi hareketler yaparken söylendi Felix.
"Kıskanma hemen. Senin de olursa görürüz." Bunun üzerine yüzü hemen düşmüştü Felix'in. Minho'da en son söylediği şeyin farkına varınca kendine küfürler saydırmaya başlamıştı.
"Felix ben-"
"Boşver hyung sorun değil." Zoraki bir gülümseme verip kahvaltısını yapmaya başlamıştı Felix.
Changbin 1 haftadan beri yoktu. Ne okula geliyordu ne telefonlara cevap veriyordu. Ortadan kaybolması sebebi ile aramıştı onu Chan. Ama Changbin telefonu açmamıştı, mesajlarına dahi cevap vermemişti.
Bunun için çok endişeleniyordu Felix. Changbin onu her ne kadar kırsa da onu hala seviyordu Felix. Özlüyordu, delicesine merak ediyordu, görmek istiyordu.
_____________
"Felix."
"Ne var Jisung?"
"İyi değilsin sen."
"Daha yeni mi farkına varıyorsun acaba?" Seungmin konuşmuştu.
"Bir şeye de atlama be." Göz devirmişti Jisung.
"Sende saçma sapan sorular soruyorsun ama."
"Of sus Seungmin." Demişti Jisung.
"Felix şey biliyorum Changbin hyungu çok merak ediyorsun onun için böyle dalgınsın. Yani onun yanına mı gitsen? Çok pişman."
"Saçmalama Jeongin!" Jisung bağırmıştı.
"Sana değil Felix'e söyledim Jisung." Jeongin'in söylemesi ile susmuştu Jisung.
"Bilmiyorum Jeongin. Ama onun kapısına gidersem Minho hyung beni parçalar sanırım."
"Hem senin gitmen saçma olmaz mı? Sonuçta senin kalbini kırdı. Sen haftalarca ağladın kendine gelemedin. Boşver takma kafana. Elbet çıkar ortaya."
"Umarım." Diye mırıldandı Felix.
_____________
Changbin'den
Son bir haftadır evden dışarı adım bile atmamıştım. Chan aramıştı ama ne telefonlarını açmıştım ne de yazdığı mesajlara cevap vermiştim.
Felix beni affetmeyecekse yaşamamın bir nedeni yoktu ki. Onsuz yapamazdım, ona ihtiyacım vardı. İçim onun aşkı ile kavruluyordu. Sadece Felix'in aşkı ile.
Hala pişmandım. Onu bu şekilde üzdüğüm, kırdığım için çok pişmandım. Ama o beni affetmeyecekti.
Ama içimden bir ses tekrar denememi söylüyordu. Git kapısına tekrar özür dile diyordu.
Belki de tekrar denemeliydim. Belki bu sefer affederdi beni.
_______________
"Seungmin?"
"Efendim Felix."
"Sen niye sırıtıyorsun öyle telefona bakarak?"
"Ha şey... Chan hyung ile konuşuyorduk. Komik bir şey yazmışta ona güldüm hahaha."
"Siz Chan hyung ile ne zamandan beri konuşuyorsunuz ki? Benim hiç haberim yok." Kaşlarını kaldırarak söyledi Felix.
"Sana söylemedim mi? Ah doğru sen hani kötüydün şey gerçekten sana söyleyecek vaktim olmadı zaten daha yeni toparladın."
"Unutuldum bu da bahanesi."
"Felix saçmalama ya."
"İyi tamam. Eeee ne var aranızda?" Sırıtarak sormuştu Felix.
"H-hiçbir şey."
"Benden saklamana ya da utanmana gerek yok Minnie~."
"Biliyorum Lix ve sanırım ben Chan hyungdan hoşlanıyorum. Bilmiyorum bana iyi geliyor. Konuşması beni rahatlatıyor. Sürekli yanında olmak istiyorum. Onu özlüyorum."
"Sen yanmışsın be Seungmin."
"Yhaa Felix!" Kaşlarını çatarak söylemişti Seungmin. Bunun üzerine kahkaha atmıştı Felix.
"Jisung ve Jeongin biliyor mu Chan hyungdan hoşlandığını?"
"Hayır ilk şimdi sana söyledim. Onlara da söylerim." Demesiyle kafasını sallamıştı Felix.
__________
Sonunda bölüm atabildim 🥳
Okullar açıldığı için vakit bulamadım kusura bakmayın. Vakit bulabilirsem erkenden bölüm yazacağım.Umarım beğenmişsinizdir. Yorum yapıp oy verirseniz sevinirim <8
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My First Love; Changlix
Fanfiction[TAMAMLANDI] Lee Felix, abisinin yakın arkadaşı Seo Changbin'e aşık olur. Changlix|Chanmin|Hyunin|Minsung