"Offf bu kadında ne çok ödev veriyor ya. Bazen yetiştiremeyeceğim diye korkuyorum." Diye mızmızlandı Seungmin.
"Çok haklısın." Ruhsuz bir şekilde söyledi Felix. Fazla yorgundu. Aklı karışıktı. Changbin'i düşünmekten bi hal olmuştu.
"Sen iyi misin ya? Ruh gibisin bugün."
"Yorgunum Seungmin. Dün gece doğru düzgün uyuyamadım."
"Bir sorun mu var?"
"Sorun Changbin hyung."
"Biraz rahatla Felix akışına bırak. Çok kafana takıyorsun kendi kendini hasta edeceksin yakında. Kafaya takılacak bir şeyde yok."
"İlk defa birinden hoşlanıyorum Seungmin. Korkuyorum."
"Korkacak bir şey yok Felix. Rahatla lütfen." Kafasını salladı Felix. Ama hala korkuyordu. Karşılık alamayacağını, abisinin kızacağını buna onay vermeyeceğini düşünüyordu.
"Hadi Jeongin ile Jisung'un yanına gidelim onlarda bizi bekliyordur zaten."
"Tamam." İkisi ayaklandı ve bahçeye çıktılar. Banklarda oturan Jisung ve Jeongin'i görünce hızla oraya ilerlediler.
"Nerdeydiniz ya? Geç geldiniz." Dedi pembe saçlı.
"Bayan Kim yine fazla ödev verdi onu tartışıyorduk sınıfta."
"Hm anladım. Eee ne yapacaksınız bugün?"
"Bayan Kim'in verdiği ödevleri yapacağım." Dedi Felix. Seungmin'de kafasını sallayarak "Aynen bende. Çok fazla var yetiştiremem bir de sorun olmasın." dedi.
"Bende ders çalışırım biraz. Sınavlar yaklaşıyor zaten. Düşük not almayayım birde." Dedi Jisung.
"Haklısın. Bende öyle yapayım o zaman." Dörtlü birlikte konuşmaya daldığı sırada onlara hızla yaklaşan Hyunjin'i farketmemişlerdi.
"Jeongin." Dedi nefes nefese uzun siyah saçlı.
"Ah Hyunjin hyung. Bir sorun mu var?"
"Ha yok. Bir şey diyecektim sana."
"Tabii buyur."
"E şey çıkışta iki dakika arka bahçeye gelir misin? Sana söylemem gereken bir şey varda." Demesiyle şaşırmıştı Jeongin. Ne söyleyecekti? Neden burda değilde arka bahçede? Kafası karışmıştı.
"E tamam gelirim." Zoraki bir gülümseme vermişti büyük olana.
"Tamam o zaman görüşürüz." Dedi ve uzaklaştı Hyunjin.
"Çıkma teklifi geliyor hissediyorum." Dedi Jisung.
"Saçmalama ya." Kaşlarını çatarak konuştu Jeongin.
"Görürsün bak. Jisung dedi dersin." Bunun üzerine gözlerini devirdi pembe saçlı.
"Ayyy acaba ne diyecek? Çok merak ettim." Dedi Felix.
"Bende merak ettim. Ama neden arka bahçe ya?"
"Diyorum ya çıkma teklifi edecek."
"Of Jisung bir sus tanrı aşkına."
"Görürsün."
"Her neyse öğreneceğiz eninde sonunda, paniğe gerek yok." Dedi Seungmin. Bunun üzerine kafasını salladı Jeongin. Zilin çalması ile dörtlü ayağa kalktı ve fakültelerine ilerledi.
___________
"Of ben heyecan yaptım he."
"Heyecana gerek yok Jeongin. Hadi git."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My First Love; Changlix
Fanfiction[TAMAMLANDI] Lee Felix, abisinin yakın arkadaşı Seo Changbin'e aşık olur. Changlix|Chanmin|Hyunin|Minsung