"Jisung biraz sakin ol bebeğim."
"Ya Minho! İlk defa hep beraber bir şeyler yapıyoruz ve bu heyecan verici." Demesiyle tebessüm etmişti Minho. Hayranlıkla bakıyordu sevgilisine.
"Hyunjin bu kum ıslak mı yoksa bana mı öyle geldi?"
"Islak değil ama istersen kucağıma oturabilirsin." Dedi yan ağız sırıtarak Hyunjin.
"Ya Hwang Hyunjin." Sevgilisi tarafından omzuna sert bir yumruk yemişti Hyunjin.
"AHHH JEONGİN NE YAPTIN!" Kendini kuma atmıştı bir anda.
"Gerçekten çok abartıyorsun Hyunjin hyung." Seungmin konuşmuştu bu sefer.
"Sen onu bırak bebeğim. Gel otur yanıma." Seungmin'in oturması için kumu pat patlamıştı Chan.
Seungmin'de zarif bir gülümseme verip oturmuş ve kendini sevgilisinin kollarına bırakmıştı.
"Şunlara baksana gerçekten çok şirin görünüyorlar." Kıkırdayarak söylemişti Felix.
"Evet öyleler." O da gülümseyerek onay vermişti sevgilisine.
"Gerçekten böyle bir durumda olacağımızı asla düşünmezdim Changbin." Demişti kısık sesle.
"Nasıl bir durumda?"
"Seninle sevgili olacağımı, abimin bir sevgilisi olacağını ve bunun Jisung olacağını. Yani Seungmin ve Jeongin için olacağını biliyordum zaten. Şaşırmamıştım onlar için. Ama biz ve abimler için asla düşünmemiştim." Uzun bir açıklama yapmıştı Felix.
"Seni kırdıktan sonra bende böyle bir duruma geleceğimizi düşünmezdim şahsen." Kafasını eğmişti Changbin.
"Geçmişteki yaşanan şeyleri unutmak istiyorum artık Changbin. Sadece geleceğe odaklanmak istiyorum. Bunun için sende kendini suçlama." Güzel bir gülümseme vermişti büyüğüne. Bu gülümseme rahatlamıştı Changbin'i.
Oldukları ortamdan tamamen soyutlanmış durumdalardı. Sadece birbirlerine odaklanmışlardı. Diğerleri de onların sohbetini bölmek istememişti.
Changbin hayran hayran sevgilisini izlerken onu kolunun altına aldı. Ve saçlarına ufak öpücükler bıraktı.
"Seni çok seviyorum sevgilim. Üzülmene asla izin vermeyeceğim ve seni asla bırakmayacağım."
"Bende seni seviyorum sevgilim. Bende asla üzülmene izin vermeyeceğim. Ve seni asla bırakmayacağım."
_______________
Arkadaşlar final 🥺
Bu benim ilk kitabım ve gerçekten benim için çok özel 🥺❣️Hala final olduğuna inanamıyorum ama final slşksmdmdödmdmslş
Yeni yayınlayacağım kitaplarımda görüşmek üzere.
ChangLix ile mutlu kalın... 🥺❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My First Love; Changlix
Fanfiction[TAMAMLANDI] Lee Felix, abisinin yakın arkadaşı Seo Changbin'e aşık olur. Changlix|Chanmin|Hyunin|Minsung