Titreyen telefonu yüzünden irkilmişti Seungmin. Hızlıca telefonu alıp gelen mesaja bakmıştı. Chan'dan bir mesaj vardı.
Chan
Seungmin bu akşam buluşabilir miyiz?"Neden buluşmak istiyor ki?" Diye geçirdi içinden Seungmin.
Tabii hyung olur
Chan
Ben seni evinden alırım o zamanTamam hyung görüşürüz
Chan
Görüşürüz Seungminİçini saran merak ve endişeyle yavaşça kalkmıştı koltuktan. Mutfağa gidip bardağa su doldurup içmişti. Ardından yavaş adımlarla odasına ilerleyip akşam giyeceği kıyafetleri hazırlamıştı.
____________
Çalan kapı ile hızlıca yerinden fırlamıştı Seungmin.
"Hoşgeldin hyung." Bir gülümseme vermişti büyüğüne.
"Hoşbuldum Seungmin. Hazırsan gidelim mi?"
"Tabii bir dakika." İçeri girip anahtarı alıp tekrar gelmişti Chan'ın yanına.
"Şimdi gidebiliriz."
____________
İkili sahil kenarında bir banka oturmuş denizi seyrediyorlardı.
"Seninle önemli bir konu konuşmak istiyorum aslında." Sessizliği bozmuştu Chan. Seungmin ise fazlasıyla gergindi.
"Tabii dinliyorum."
"Aslında seni ilk gördüğümden beri bir çekim hissetmiştim sana karşı. Bunun adını koymaktan korkmuştum. Ama seni öptükten sonra emin oldum Seungmin." Gözlerini Seungmin'e çevirmişti.
"Seni gerçekten seviyorum." Diyip rahat bir nefes vermişti Chan. Seungmin ise donup kalmıştı. Bu itirafı hiç beklemiyordu.
"H-hyung."
"Hemen bir cevap vermek zorunda değilsin Seungmin. Ya da olumlu bir cevap vermek."
"Yok hayır. Bende seni seviyorum hyung. Yaklaşık 1 aydan beri duygularımın farkına varmıştım."
"Seungmin sen ciddi misin?" Gözlerini kocaman açıp gülümsemişti Chan. Seungmin ise Chan'ın bu haline gülüp kafasını sallamıştı.
"O zaman sevgilim olur musun Seungmin."
"Olurum Chan." Demesiyle hızlıca sarılmıştı küçüğüne Chan. İkili birbirlerinin kokusunu doyasıya içlerine çekmişti.
____________
Ertesi sabah Seungmin arkadaşlarına Chan ile olanları anlatmıştı. Hepsi mutluydu.
"Aslında diyorum ki bu akşam hep beraber bir şeyler mi yapsak." Ortaya bir fikir atmıştı Jisung.
"Bencede güzel olabilir. O kadar yaşadığımız şeylere karşı bunu hakettik." Dedi Felix gülümseyerek.
"Sahil kenarına gidelim ya. Deniz kokusu fazla rahatlatıcı oluyor. Hele o dalga sesleri." Gözlerini kapatıp hafifçe gülümsemişti Jeongin.
"Benim için farketmez. Hep beraber olmamız yeter." Demişti Seungmin.
"O zaman sevgililerimiz ile sahil kenarına gidiyoruz." Jisung'un heyecanla konuşmasının üzerine kahkaha atmıştı diğerleri.
_______________
Sanırım diğer bölüm final arkadaşlar 🥺🥺
KISA SAÇLI HYUNJİN GERİ DÖNDÜ
😭🤒🛐
Kalbim atmıyor artık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My First Love; Changlix
Fanfiction[TAMAMLANDI] Lee Felix, abisinin yakın arkadaşı Seo Changbin'e aşık olur. Changlix|Chanmin|Hyunin|Minsung