7

1.2K 124 101
                                    

Evett yıllar sonra bölüm atıyorum. Gerçekten hiç vaktim olmadı beklettiğim için özür dilerim :(

Yorum yapar mısınız lütfen?  🥺🥺
İki üç tane yapsanız bile yeter ☹️💖

İyi okumalar 💖

_______________

"Felix!"

"Efendim hyung."

"Ben Changbin'e gidiyorum ve sende geliyorsun hadi."

"Ya hyung daha eve yeni geldim. Sen git ben gelmeyeceğim."

"Ne demek gelmeyeceğim? Bırakmam seni evde tek başına. Hadi hazırlan."

"Hyung ben bebek değilim. Evde tek başıma durabilirim." Kaşlarını çatarak konuştu Felix.

"Tamam olsun ama sen gel yinede. Hadi bebeğim abini kırma."

"Bebeğim dedin beni ikna ettin. Tamam çık giyineyim."

Bunun üzerine Minho zafer gülüşleri attı ve odadan çıktı. Felix ise hızlıca gardrobunun kapağını açtı ve kıyafet aramaya başladı.

Alt üstü abisinin arkadaşına gidiyordu ama ona güzel görünmek istiyordu. Bunun normal olmadığının farkındaydı küçük olan. Ama sadece kabullenemiyordu. Hayatında kimseden hoşlanmamıştı ve bu bir anda olunca durumu garipsemişti.

Düşüncelerinden kurtulup kıyafet arayışına devam etti Felix. En sonunda seçtiği siyah eşofman ve açık mavi sweatshirtü eline alıp giyinmeye başladı.

Giyinme işlemini hallettikten sonra odadan çıkıp aşağıda onu bekleyen abisinin yanına ilerledi.

"Nihayet Felix. Ağaç olduk burda."

"Kusura bakma hyung ama çok abartıyorsun."

"Kimse Hyunjin kadar abartamaz." Dedi göz devirerek.

"Belki bunda haklı olabilirsin."

"Belki mi? Of neyse hadi gidelim."

Bunun üzerine ikili evden çıktı ve arabaya bindi. Yaklaşık 7-8 dakika sonra Changbin'in evine varmışlardı.

"Hoşgeldin yani hoşgeldiniz." Dedi Changbin. Felix'i görmeyi beklemiyordu.

"Hoşbulduk. Felix'i de getireyim dedim evde tek bırakmak içime sinmedi."

"Oh olsun iyi yapmışsın. Hadi geçin." Sevinmişti Felix'i görünce Changbin.

Bunun üzerine ikili ayakkabılarını çıkardı. Ve salona ilerlediler.

Felix'in ağzından

Abimin ısrarları yüzünden hoşlandığım adamın evine gelmiştim. Evet çocuklar ile konuştuktan sonra artık kabullenmiştim. Ondan hoşlanıyordum.

Onu görünce kalbimin nedensizce hızlı atması, sürekli onu görme isteği, kurduğum saçma hayallerde onunda olması, her ne konuşursak konuşalım aklıma Changbin hyungun gelmesi bunlar normal değildi.

İyi biriydi. Kötü biri olsaydı abimin onunla ne işi olabilirdi ki. Zaten öyle olsaydı abim beni onunla asla yakınlaştırmaz hatta tanıştırmazdı.

"Felix." Changbin hyungun sesini duyunca düşüncelerimden uzaklaştım.

"Ah efendim hyung."

"Dalmışsın gitmişsin." Dedi gülerek. Çok güzel gülüyordu.

"Ha öyle mi olmuş." Offf gerizekalı Felix ne diyorsun saçma sapan.

"Şey hyung abim nerde?"

My First Love; ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin