"Felix konuşabilir miyiz?"
"Ne konuşmasından bahsediyorsun sen ya. Defol git Felix'ten uzak dur." Sinirle konuşmuştu Jisung. Felix ise hızlıca ayağa kalkmış ve arkadaşlarına karışmamaları için bakış atmıştı ve Changbin'in karşısına dikilmişti.
"Ne konuşacaksın acaba? Beni arkaya çekip tekrar mı öpeceksin? Sonra hiçbir şey olmamış gibi mi davranacaksın?"
"Felix-"
"Ne Felix? Konuşmak istemiyorum. Seni görmek istemiyorum. Hiçbir şey istemiyorum." Dikkat çekmemek için bağırmadan konuşuyordu Felix. Ama fazlasıyla bağırmak istiyordu.
"Felix lütfen dinle." Kolunu tutmuştu Felix'in.
"Felix'e dokunma." Sinirli bir ses tonu ile söylemişti Seungmin. Bunun üzerine elini çekmişti Changbin.
"Lütfen Felix pişmanım. Nolur konuşalım dinle beni."
"Seninle konuşacak hiçbir şeyim yok." Emin bir şekilde söyledi ve hızlıca oradan ayrıldı Felix. Okula doğru ilerlerken gözünden akan yaşlara engel olamıyordu. Hızlıca tuvalete gidip bir kabinin içine girip kapıyı kitlemiş ve ağlamaya başlamıştı.
"Felix nerdesin? Felix aç şu kapıyı. Ağlama Felix lütfen." Endişeli sesi ile söyledi Jisung.
"Felix kapıyı açmazsan Minho hyunga her şeyi anlatırım." Bunun üzerine kafasını kaldırmıştı Felix. Yavaşça gözlerini silip kapıyı açmıştı.
Açmasıyla Jisung'un kollarında bulmuştu kendini.
"Bebeğim ağlama lütfen ağlama. Güçlü olmalısın."
"Olamıyorum Jisung. Ona karşı güçlü olamıyorum. Unutmak istiyorum ama unutamıyorum. Her saçma hayalimin içinde o var. Aklıma, kalbime söz geçiremiyorum. Aşık oldum Jisung. Lanet olsun ki aşık oldum." Hıçkırıkların arasında konuşmuştu Felix.
"Şşşttt. Geçecek emin ol geçecek."
"Ne yapacağım ben Jisung? Onu nasıl unutacağım?"
"Zamanla her şey düzelecek Felix. Şimdi elini yüzünü yıka." Kafasını sallayıp suyu açmıştı Felix. Elini yüzünü yıkadıktan sonra Jisung ile tuvaletten çıkmışlardı. Jisung Felix'i sınıfına bıraktıktan sonra kendi sınıfına gitmişti.
Şimdi Seungmin, Felix'i kolunun altına almış onu rahatlatmaya çalışıyordu.
_____________
Okul çıkışı Felix azda olsa toparlanmıştı. Jisung ise arkadaşı için hala endişeliydi. Onu bu şekilde bırakmak istemediği için Felix'lere gitmişti.
"Jisung ben iyiyim endişelenmene gerek yok."
"Tamam o zaman sen biraz uyu hadi." Kafasını sallayıp yorganın altına girmişti Felix. Jisung ise saçlarını okşuyordu arkadaşının. Yaklaşık 10 dakika sonra Felix uykuya dalmıştı.
Jisung yavaşça kalkıp odadan çıkmış ve salona inmişti. Koltukta oturan Minho ile kalbi hızla atmaya başlamıştı. Giydiği siyah şort ve siyah t-shirt ile nefes kesici görünüyordu. Seslice yutkunmuştu.
"Jisung?"
"A-ah efendim hyung."
"Neden orada dikiliyorsun gelsene?" Yanını patpatlamıştı. Bunun üzerine Minho'nun yanına oturmuştu Jisung.
"Felix?"
"Uyudu o."
"Hmm anladım. Yorulmuş olmalı." Demesiyle kafasını sallamıştı Jisung. Minho'da izlediği diziye bakmaya devam etmişti.
Şu an ikiside diziyi izliyorlardı. Çıkan öpüşme sahnesi ile yutkunmuştu Jisung. Ve gözlerini Minho'ya çevirmişti. Ona baktığında Minho'nun zaten kendisine baktığını fark etmişti.
Minho, Jisung'un dudaklarına bakıyordu. Ve bu Jisung'un heyecanlanmasına neden oluyordu.
"Dudakların çok güzel görünüyor Jisung." Bir fısıltı şeklinde söylemişti.
"Seni öpebilir miyim?" Demesiyle sanki dünya durmuştu Jisung için. Kalbi çıkacakcasına atıyordu. Nefesi tamamen kesilmişti.
Bir şey söylemeden sadece kafasını sallamıştı. Bunun üzerine Minho ellerini Jisung'un beline sarmış ve aralarındaki mesafeyi kapatmıştı.
Jisung'da hızlıca ellerini Minho'nun boynuna dolamış ve kucağına oturmuştu.
Yavaş bir öpüşme değildi. Yarın yokmuşçasına öpüyorlardı birbirlerini. Jisung, ellerini Minho'nun saçlarına geçirerek çekiştirmeye başlamıştı.
Nefessiz kaldıklarında ayrılmışlardı ve alınlarını birbirine yaslamışlardı.
Nefesleri düzene girdiğinde konuşmuştu Jisung."Hyung."
"Hm."
"Seni seviyorum."
_____________
Aaaaaaa utandım 😩
Öhöm her neyse MinSung ikilisi oldu gibi :)Kıyamadım size dedim bölüm yazayım hemen✋😪 Asla tehdit edilmedim yani hahahah :d Ödzlsölxöslsşssl
Umarım beğenmişsinizdirrr
Yorum yapıp oy verirseniz sevinirim <8
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My First Love; Changlix
Fanfiction[TAMAMLANDI] Lee Felix, abisinin yakın arkadaşı Seo Changbin'e aşık olur. Changlix|Chanmin|Hyunin|Minsung