10

80 7 8
                                    

Zingkar nuam tak ani a....khawvela mipa hmeltha ber mai cu tui ti takin ala muhil a...a inbul vela sava hram leh lui tui luang ri her her te chuan mut an ti tui xual gei ag....ni pawh a bedroom nuam tak chhungah chuan alut riai riai a....mhse mut na hun a awm a...thawh hun pawh a awm thn....chumi ticiag lh xual tur chuan a phone cu lo ri ta zat zat a...amut ala chhuah em avagin a voi1na cu a ring ral tir ta thrak a...voi2 na pawh chuti tho...apoimoh lh poimoh lo agyhtuah hmn lo...amut ala chhuak em ani....mhse a rawn call tu cu mi beidong mai mai lo mi anh avag ge kim taehyunga a tibuai duh mai mai ge thil poimoh tak a awm avaga call ni zok....avoi3 nan a call lh ta....kn tae hmeltha a pawh chuan a nig ta deuh aniag...rum hakin a tho a....a phone a side table a adah chu ban in a pick ta a.....a call tu chu hauh hrep atum gei ag...

A pick up ciah V an hauh a tum lai mek a a ang dawn ciah tihah chuan lehlam ami cuan

Yaaa....Min hauh hma in...kim taehyung...egvagin ge call i pick theihloh a....i bestfriend hi mn ti mangag hmn ltk alom.....i damlo emo i bo emo k ti hman asin

Mmm...jimin gei ani...a little bestfriend tawngthei magkheg leh sexy khat tlat

Atha e..jimss....avoi sangchuang na tan egvagin ge k mut laiin mn lo call xiah a...k soi gun toh viauin ka hria..mut lai in call ka ....asoi xoh hma hma chuan aw..k hria k hria....i mut laiin tibuai tu neih iduh lo...mahse k thiamloh vek anilo...nimn ah mn chhuahpui turin k som ce a...i pom thlap a..k ron call ce nhhi...

Nimn khn tun ang hunah chhuahpui tur ce tih hria ilag chuan mn sawm hma khn ai tiin k chhang agce ti deuh hmuk....

I sual...Kim Tae....i best k nihhi...tikhn mn ti deuh hrep zel suh....chuan tunge tun ag hunah kn chhuak don ti....

Ega...park jimin...tunah kn chhuak donlo nh chuan egvagin ge mnlo call....hmela...a room bang a atar an
group photo cu amelh ghal a....jimin melhrum turin abulah a awm silo a...jimin thlalak bik chu melh ta hrep....

Hahhahaha.....oh my bestfriend...i bestfriend hian i mutui ge tui lo k hre duh a....cuvag mai mai chu lom....k fel viau lo mooo..jimin chuan nui her her chuan atia...a best V hi chu ati thnrm hneh ve lom....chutin V pawnnn....

Oh..animo..nh chuan kei lo midag som mai ta ce....k best in hma taka mn kaihthawh vag in k mut hi ala chhuak a....k chhuah peih poh k riglo...V chuan geiom fahran chuan ati let ve a....

J:Ega..kim...i ciag amo...i best k nhhi...

V:Aw..k best inia..cuan ege

J:Mn chhuahpui loh chuan in inah k rawn kal chilh lh agce....

V:a trullo...ahun tur soi la...k lo lam koi agce....ka inah hian thil ti hnawk tura ilo kal lh tawh cu inrig suh agce...

J:deuh hrep zel a...ithiamloh vek zel...egpoh cu ni se 12 ah chhuak ila....dream cafe a chhun thil ei ghal turin

V:awle....12 hma in k lo thleg ag

J:Bye..Taebear

V chuan chhaglet chuaglo chuan nuisuk in a phone cu adah ve ta ghal a....jimin nen hi chuan in best ve tak hi anni ciag alom...an debut hma atag toh in high school an kal dun car car a...tunah company khat ah...company mai nilo band khatah an awm lh toh nia....jimin hian V cugcag hriat loh aneilo a...an chhungkaw cugcag thlegin chutin V pawn Jimin chu ahreciag ltk tlat...an inkomgeih theih em avag chuan taemin moment pawh tam tak a awm a....JH phei chuan thawkkhat lai khn an ingaizog emo ati hial a..soichhuak gamlo khn thla1 vel chu alo pai ve toh a....mhse ahnuah BTS ho an awmkhom laiin an hmeichhe duhxog vel an soi na ah V lh Jimin chuan an soi ve avag chuan a geiom fahran in V lh jimin chu in ingaixog reg sia ti velin aron soi a...chumi trum  V lh Jimin mak ti ltk lh midag nuih za em em a nui chu ahre lh toh lo ag ...chumi trum chuan thil hriatsual anei th lh ahriatsual chu ahrilh ta a..jimin phei chuan a hnu zelah pawn a chheih thn a...JH hmuh lai ten V chu kuah in a biag ah te a kiss sap thin...JH chuan gei thei tak ani.....V lh Jimin chu inkomgeih viau e tilo hian an inti thnrm ve reg xel...jimin hi titau peih em em bok..mhse V chu best nih tlin tak anih avag in Jimin pawh alugoi hma em em a....bkah jimin thnrm hi aduhlo bur achhan pa1 pawh jimin chuan V chu mall a kalpui turin asom a...V chuan alo pawm ve mai..mhse chumi zan chuan V chu alo in hnem deuh ge atuk ah chuan tho thei reg reg lo mai a..jimin a voi50 cuag call pawh ahrelo reg a...jimin thnrm lh magag inkop cu V inah chuan ava kal ta...a pw bts member xiga hre omchhun ani a..olsam takin alut a...thawm chu areh duk a...hlauhthawg deuhin incuglamah achho a....thil ri ruk ahriat phei chuan a bul hnaia baseball bat om chu ala ghal a...V tiin ako lh sap xel a...mhse chhagtu an omlo....thawm dim takin V room kawngkhar chu an hawng de de a...mhse khumah chuan V chu alo awm hauhlo...khum chu alo chuar ngag mai...ahlauthawg ta khop mai...ahoikual rulh rulh a...mhse hnar ri deuh ahriat chuan chumi lam ah chuan akl lh de de a...baseball bat ahum tha sauh sauh a...hnar ri omna ahriat bulah chuan adig ta teu mai...thil ri dawk ahriat kha V khum ataga lo tla ri chu niin ...chutah leh jimin hlauhthawnna chu thinrimna lh chimomna ah a rawn inlet ta a....V pawh kaitho lo in inhnuaiah achhuk ri pop pop a...thawm adimlo kher mai....sitting room a thlen chuan ahoi kual vulh vulh a chutah chuan rag magkhegin chhuatah chuan thil apeih thla ta pop pop mai...kitchen lamah akal a...V alo ghah na lamah ariltram toh em avagin fridge chu hawng pop in a duh duh chu a ei in a in a...eitur chu darh sar nuai tak ani...V poh lo tho ve toh in incug atag chuan a sitting room hnawk xia chu hmu in hmnhmoh em em in tlan thla ta hlawk hlawk mai ...kitchen lamah thawm a awm avagin misual emo ati a...chhuatlaia awm remcag ber baseball bat nichn jimin alo ken toh gei mai chu akeg ve ta va mai....hlauthog lh misual vuak tum tak chuan a phei ta ran ran a..adak de de a..mhse ege a hmuh tak hi Jimin chu dawhkan ah lo thu sawp in eitur chu a lo ei mial mial anhchu...chhuat lah chu a ti bal em em a....V chu thnrm tak ani....Jimin lah chuan morning..thil lo ei ve ghal roh anti lh xek a....V chu a best a khawng pop loh nan chuan insum tak ani....mhse thil omxia axot a..jimin chuan ahrilh ta vek a....ahnu ah chuan an ingaidam thei ta ani...khata trag khn V chuan Jimin chu th thnrm atum tohlo bur...chutin jimin pawn V chu athnrm ahlau hle...voi1 V a ti thnrm palh a..V chuan thla1 chhung abe duhlo a....abulah a awm duh heklo....jimin rilru na chuan trap purin V inah chuan kal in gaihdam adil a....tichuan an ingaidam lh ta mai ani...aw..thian duhawm tak chu an va ni ciag emmm.........

Idol LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora