26

42 8 4
                                    

Krystal POV

Ka bula mu chu k en vag vag a...egtn ge tiag em em a k hmagyh theih le ka ti thin....alakah ka thikthu achhia a...engkim a chungchang hriat vek k duh thin...kei ni lo midag in amah an hriatchian xok te hian ka thn hi a rim hlur xel...alakah hian k va inpum pek ciang tak emm....a hlim na hi ka trawmpui ve tak xet toh...a hlim loh chuan k hlim lo a....a rilru nat chuan ka lo na ve thin....an chhungkaw chungchang...apa nen a aninkar thleg in ka hre vek a....ka khogyh tak zet ani...adinhmun ah hian ka indah chhin a....ka gyhtuah xog rigot pon ka trah achhuak...mhse ka hmagyh zual zok ani....anu chungchang pawh picnic na ah khan zawn ka rawt anih kha...kan theih ang ang in kan zawng a...eomma lh appa poh in mn pui ani...mhse egmh thuthar kn la hre thei lo ani....Tae nen kn ingaixog toh th anhria a...mn lompui em em a...tae pawh ahlim tak xet anih kha...anu kn zong tih eroh apa te chuan an hre hauhlo....hetiag aga mipa hmeltha lh fel ltk hi ega tige avanduai em em...mhse amah k kalsan theihtohloh chhan ani a...egtikah mah thlah ka tum lo ani...ka rinna zawng zawng anei a...k rinna atichhia anih eroh chuan ka omdan tur k gyhtuah gamlo zok..mhse kn tun dinhmunah chuan ani nen hian kn hlim a...kn hlim reg theihnan ka tawngtai fo thin bok....

Nizan vag khn ala mutui em em....nizan a insum theilo in round6 thleg mn thpui a...k hah zia chu...azo ve lawk thei bok siloa...hmagyh hle mah ila k tlin rei k riglo.....intifai tur chuan kn tho kang a..mhse ka hnuai lam na ut ut vag chuan ka then leh sawk zel...kim taehyung vag vek....hmagyh hle lo ila chuan k chum pop top ag....thei leh thei lo chuan k tho a.....bathroom lamah chuan lut in bathtub ah chuan ka inchiah vag vag a...tuilum chuan ka hnuai lam sil chu ati dam vawng vawng nimai hian k hria...bkah kpop concert kn hmachhawn dawn a...theihpatawp a inbuatsaih kn gai...insum theihlo top ah ciah k hmanpui toh ag....rei ve deuh ka intihfai hnu chuan ka chhuak ta a....Tae poh lo tho tohin khum ah chuan alo thu vum thur a....a cute tak zet..morning k ti sap a..aron hawi chu ameng ghal kawk thei....ka nuih ati za xok....

_____________________

Chutia krystali bathroom atag ron chhuak chu tae poh lo tho toh in khum ah sam thur bum in alo thu a...krystal chuan cute ati tak zet ani....morning ati sap a...Tae eroh krystal vag chuan ameg kawk kn ti thei ag chu....Krystal chu towel ciah aveg a....a sam sei tak var tak chu ala huh tih hriat tak hian asei thla deuh hnuag a...pheng ni si lo in a kawi rat hlom a....V sex lama sang ltk chuan khawdag reg ahawi theilo.....egtk laiin ge Krystal bulah athlen phei poh ahrelo ..

Khoimo...Tae...dressing room ah k kal agai nia...a kawnga kuah bet tlat tu hnen ah chuan Krystal chuan atia...

Mmm..ikal donnia..ikal hma in ti lh lok ila....abialnu rimtui tak...eixoh deih achk em em mai nghawng bawr velah chuan V chuan ahmui in anul thuak thuak a...

Krystal poh lo insum nasa hmn ltk...mhse ahun lo tlat.. zan hmasa lamah duh ai V a che rude a...a rude bakah round6 thleg atihpui bok si nen...hnuailam chu na ati deuh a..concert nei mai tur anni bok nen..painkiller ei lo chuan a practise theih poh a inriglo hial ani...

Tae..amak thei...nizan lamah iduhtawk ihmu lo mi...hmui ti pawrh tar tar in Krystal chuan atia...

Mm...nagmah ah hi chuan k duhtok thei mailo...i egkim hian mn hip ti pahin alam hawi xogin Krystal chu aher a..a kiss ghal bok a...Krystal pon alo chhaglet ghal...an kal thui trep tih ah krystal chu inla hragin chkna vaga mitmeg phelh sung a lo melh tu chu anui suk a...Tae...ahun tohlo...va inbual roh......i mamoh tur keg lut vek agce....dressing room ah k om donnia...chuan voiin atan cuan no sex ati a...V an akuahna trag chuan a inla hrag a...cream chu ala lawk a...

V chuan luhlul si...bathroom cu trangkai dawn mag e ati bul bul a...

Chhag toh lem lo chuan dressing room lamah chuan aluh san ta deih a....

___________________________

Krystal lh V poh an morning routine an tih zoh chuan an company lam ve ve  ah an kal  ghal a......

Idol LoveWhere stories live. Discover now