Chutia an inman tak ah chuan Restaurant mi awm tak vak loh na ah chuan thil omzia hre turin an inzui lut ta hlom a....V leh Krystal chu an thu dun a....an ep ciah ah leh an sir ve ve ah an unnie te lh hyungte chu an thu a.....atirah chuan an ngawi thrap a...ahnu ah chuan V chuan Krystal kut chu vuanin Krystal nen hian kan inngaizawng chuan egmah kn hrilh loh vang chu pawn kan tihpalh ati a....midag ho chu mak an ti ltk a....egmh poh an soi thei hrihlo....ni e...park ah khn an man ciag gei mhse anmahni ka gei ataga an han hriat chuan mak an ti ani....chutia an goih tak reg lai chuan Krystal chuan inthlahrug takin a unnie te chu a en a...Unnie ati sap a....chutah Minah chu thaw hrawk in Egtik atagin ge ati a...a aw chu a nelawm xok xok lo....Krystal chuan thla2 kalta trag khn ati sap a....midag chu an in en hrek hrek a...anih egvag in ge egmh mn hrlh loh dasom chuan aron ti veleh...BTS chu an goi thrap a...ladies first an ti ge ni...tawngkam egmh an la neilo bkah Queenix te tawng laia tawng chhuak tur chuan an ngam lo pawh ani mai thei....hriat theih khop in an cold vek si a....chutah krystal chuan ka tihpalh ltk...ahma a thil thleg avag khn in phal k riglo a....Tae hnenah pawh midag hrilh lo turin k ti nihkha ati leh a....Suzy chuan min hrilh ta ce...i unnie te kn nh hi.....ati a...Ni e...Queenix chu Krystal in gyhzog aneih vagin an thinrim lo....egmh hrlh lo a thla2 lai an lo inkawp toh lh krystal in hrilh tlak ah agailo tih rilru anneih avag chuan an lungni lo deuh ani....Krystal chuan ka tihpalh ltk..unnie....k la inpeih lo em ani ati a....chutah an goi vag vag a....V poh cold tak ni mahse Queenix an om ve avag in lh an nau duat tak a date bok si avagin tawngkam egmh aneilo a...tin a hyungte lakah a inthlahrug ve deuh ani....RM chuan V egtik atagin ge nilo egtn ge in ingaihxon theih...kn hriat vek ag in kn buai thei em em si a...ati a...V chuan America a concert kn neih a...hotel a kn kl khn asoi xoh hma chuan Krystal chuan V kut chu ahum vak a...V chu agoi leh rih a...Ni e...BTS leh Queenix te chuan hotel ah khn an naute pa2 awmna chin an hre miaulo alom..mhse V thusoi avag chuan rindan an nei thiam vek tho...ahnu ah chuan V chu khuh kharh kharh in Queenix lam chu a en a....Noona te u...Krystal hi ka hmagyh a...egtikah mah k ti na donlo...anunhlui poh ka hre vek a.....chumi hre vek chuan k pom bok...in hlauh ag khn egthil mah k thlen tir lo ag.....kalsan tur chuan k hmagyh toh ltk ati a....asoi zoh velah chuan BTS lam en leh in hyung te u....chuan kook lh jims poh k hrilh loh vag chu in ka tihpalh mhse Krystal hi k hmagyh a...hlimna tam tak min pe tu ani.....thawk gyhna ka hriat loh lai pon ani chuan thawk dan mn xirtir a....a tello chuan k om theilo ati a.....minah chuan Krystal soi ve tur inei em ati a...Krystal chuan umm...unnie te u....Tae hi k nunhlui vag khn hnaih k duhlo a..mhse k theilo ani....k hmagyh telh telh bok si a.. Tae hi k rig ani.....ati sap a...BTS lam en leh in Oppa te u...V bulah tumah hrlh lo turin k ti a..mn hrethiam donnia...Tae hi k hmagyh tak zet ani...ati a....an goi leh vag vag a....ahnu ah RM chuan keini lamah chuan rem loh na kn hrelo...bkah anmahni en hian inthlah an harsat hmel si a...bkah group lh company in atuar loh turah gai ila....kn pompui vek ati a....BTS ho chu an nui sap a...pa1 tih loh....ahnu ah minah chuan V ati a...V chuan amelh ghal a...BTS te pawn athusoi gaicag tih hriat takin an meg ker a....i thuzawm tur ciag takin k soi ag....chumi i zom theilo anh chuan keini chuan kn pom theilo ag....ati a...V chuan soi la ati a...
Minah chuan
1 na Krystal hian rawng abawl tur anilo....tin....kitchen ah aluh in eitur eitur bakin alut tur anilo...tin a thil ei na vel a sil tur anilo2 na Krystal hian inchhungah eg hna mah athawk tur anilo.....
3na athawhmaw asu tur anilo.....
4na hmeichhe dag ikop san tur anilo
5na rilru na in isiam tur anilo
6na i ti trap tur anilo...i tih trah chuan keini aia rapthlak an omlo ag..
7na a nunhlui ihre vek toh a..khatiag mipa aga acuga i om ve nhchuan hre roh ininthen ghal ag.....bkah maid kn tir don tho a...a inah chuan.....chuan kn gyhtuah ag hian gyhtuah ve agce
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol Love
Hayran Kurgukha zan atang khan ka ta ini tawh...mn hrelo der angin om mah la i thinlung lh ngaihtuahna ah cuan ka tan a i inhlan zan kha ala awm reng tih ka hria....Krystal Jung