29

36 7 4
                                    

A member pui te nen a ankal fo na thin bar ah chuan akal a...chu bar chu changkang tak ani...bar neitu te lh BTS te pawh an intha hle...BTS pon room an nei hrag bik ani.....bartender hnenah chuan whisky lo dah turin ati theigilh lo bawk.....a thinrim a...a rilru na a....anun aning goih goih....chug chu mi chi hrag hrag in an thlen a...eg thil sual ge k th heti taka harsatna k cugah athleg bik tiin a ingyhtuah a....whisky poh an ron dah ghal a...eg dag tilo in a in ghal pap pap a.....ni chu rei ati hle...heg a hrehawm torh na te...krystalin abiak duhlo na te chu mumag mai mai nilo thil thleg lo top ni tur in aduh a.....mal ngawih ngawiha a inhriat na chuan ati na zual ani.....chutia rilru na tak a a om lai cuuan a phone arawn ri a...apick ghal bokk

Hello...hyung..khoge i ommm....Jungkook chuan aron ti ghal a....

Mmm...he..tahh...kn ..kal na..thin..ah khann....

Hyung..i rui mi...khoiah ge i omm...jungkook chuan a gyhtuah hle th ahriat..

Heta..hhh...bar..kn ..kalna..thin ah..hh..khan....

Ka lo kal ag..hyung...tikhn lo awm car car roh o...JK chuan a phone a hang up ghal a....

Tige a..kook..khoge Tae chu RM chuan arawn ti ghal a...

Hyung...Tae chu a rui ltk...kn bar kal na thin ah khn a om a...k va hruai lawk age....thil poi a thlen hma in ti pahin JK chuan a jacket aha sawk sawk a...car chahbi ala theigilh lo bawk....

Tige a kook kha..khoge kal don...Jimin chuan incug atag ron chhukthlak pah chuan atia...Jk chhuak tur kha ahmu ve hman ani...

Tae a rui ltk a...bar ah a om a...ava hruai don nhkha Jin chuan aron ti a...

Maw..tige...Jimin chuan agaihna hrelo deuh chuan atia...

Keini pon kn hre bk lo....kn omloh lai khn egthil ge atawh le....Jin chuan ati leh a.....

Busan a alo kal lo chhan chu buaina lian tak ani gei ag...Suga chuan aron ti veleh a....

Midag pon an lu an lo bu sap sap a...Tae lh Jk chu an ghak thrap a...

___________________

O...unnie...eomma lh appa te nen kn inbe lok a ..mn hrethiam ru o...krystal chuan minah chu abia a....Queenix chu dance practise tur anla neih vagin company ah zan thleg an om thn a....minah pon loudspeaker ah chuan adah ghal a...

Princess ....itha em....mn ti hlauthog ltk alom...Seolhyun chuan a ron ti ghal borh borh a...

Krystal chu anui suk a....k tihpalh...unnie te cu...oppa te inah k kal a....chuan k phone battery low bok sia....min gaidam ru ati a...

Itha tak tak em...oppa kha lo call lo ila chuan news ah ibo tiin kn chhuahtir chuai chuai toh ag Suzy chuan aron ti ghal a....

Hihi..unnie...k thpalh ni e...chuan zanin chu lo practise lh phot ula..nktk atag in company k ron join ag....

Agai lo....manager in i taksa chk lo vagin leave ala ati ce a...helam chu lo gyhtuah duh suh Amber chuan ati a...

Aa..nia..tunah chuan k chk toh ltk alom...bkah k gai toh cu a..lo kl k duhtoh krystal chuan ati bar a....

Ni e...egmh tilo a om ngut ngut chuan Tae bok agyhtuah leh aga...chu thil chu aduhlo ani...

Krystal om dan chu hmutheilo mahse a unnie te chu an nuih sap a...

Ole...ilo kal donnia..keini pon kn gai toh celom...little cutie princess Hani chuan aron ti a...thil dag te an soi a..an gyh thu te...a omloh laia thil thleg te..an gyhtua thu te.....

An nui hak hak hlom a...

Anh tae nen intha em Minah chuan aron ti chhuak hlol  a...

Krystal nui hmel chu aral ghal...agoi vag vag a...egtn ge ahrilh ag...a unnie te hi mn bum tiin ahrilh don mi ge mn hmagyhlo tiin...a trah ron chhuak ghal em em a...mhse trah hun anilo th ahria...insum th hriat takin athaw hawk a....chutia krystali gawi ta vag vag chu mak an ti hle a..

Idol LoveWhere stories live. Discover now