In inpeih tawh emmm....Minah chuan inhnuai couch atag chuan ati lauh lauh a...midag te pawh inpeih tawh tih hriat takin anlo chhuk sap sap a...Ni e...Voiin hi Kpop Concert ani....Kpop group dang te chu ani hma in ankal vek a....ram fang an duh vag te pawh ani mahna....Queenix te eroh an kal ngun tawh vag ge concert ni ah chuan kal an tum a...Concert chu 7pm ah tran an tih vagin kpop group ho poh stadium ah chuan music vel enfel agaih vagin lh ennawn an gaihvag in kal an gai a....Fans tamtak te chu airport ah an omkhom treuh mai a...kpop concert ge ge chu boruak a siam hle ani....Queenix fans te eroh in Airport a Queenix te an hmu lo chu an lunghnur hle a....Lia eroh in an kal donlo emo tiin a lom hman hle...mhse chu a lomna lh an fans te lunggaih na chu Suzy in a rawn vaw darh vek a...Live a neih na ah chuan concert ni a kal an tum thu asoi a.....Fans te poh an phur hle ni.....
9:00 a.m
Mexico AirportFans te chu airport ah chuan nasa takin an awmkhawm nawk mai a...media lam te...paparazzi leh sasaeng poh an tam gei ag le.....chutah Queenix te chu an rawn chhuak ta....fans te nasa takin an au a.....Queenix tan pon duh ag in akal theihloh...tin...yuju poh atlu ....duh ag in tumah an om theih meuh lo......
Minah
Suzy
Dasom
Hani
YOU ARE READING
Idol Love
Fanfictionkha zan atang khan ka ta ini tawh...mn hrelo der angin om mah la i thinlung lh ngaihtuahna ah cuan ka tan a i inhlan zan kha ala awm reng tih ka hria....Krystal Jung