Krystal inah chuan an thu khawm thrap mai a...tumah tawng reg an omlo....
Mr.Jung chu icepack in mrs.jung chuan alu ah adeh sak a....living room lai takah chuan an nupa chuan an thu a....
BTS te chu Mr.Jung veilamah an thu khawm thrap a....Queenix te poh mrs.jung om na lamah an thu khawm thrap a....Krystal leh V eroh anding thung a...acang leh anthaw hak a....an inmelh hrek hrek hlawm reg....
Gawih reg thu omlo....mr.jung chuan a dig lama tlangval rual inthlahrun hmel zet a thu te chu a en a....a meg no lo teh e....mr.jung mitmeg vag chuan BTS te chu an inthlahrung in an inthiamloh em em a....mr.junga mit ah pawh en tha gamlo in hnuailam an en a...mhse.....an xiga harh ber mai JH eroh in mr.jung chu alo nuih sang a.....Abula thu Suga chuan ahnugah achum pawp a...JH poh ahnag ul ul...an omdan chu Queenix te chuan an en reg a...nuih an insum hle ani....
Mr.Jung chu an khuh khauh khauh a...BTS te pawh an ron hoi chhuak thrap....
Ahmasa ber in egvaga hmunphiaha k lu kha vua ge innih mr.jung chuan ati a...
Rm chuan chil lem sak in...
Mr.Jung kan tihpalh ltk...TV velah hmu thn ce mah ila Korea ah i omdeih kn riglo a..bkah kn vuak don lai ce khn nagmah ini tih kn hrelo a...ati sap a...a aw ah chuan zahna lh inthlahrunna atel tih ahriat....Mr.Jung chu a tawng leh hma in krystal chu arawn trawng a...tige tumah hian eomma lh appa hi ininhmelhriat paggai tir thei thlotlo le..eomma in unnie te vagin heart attack anei trep a.....oppa te vagin appa lu ana bawk a...ati a....Queenix te leh BTS te chu an inmelh hrek hrek a...BTS te eroh an rilru chuan an lom hle...anmahni cauh chhechhia annih loh vag te pawh ani mahna......
Chuan ege inron tih dawn...Tae chuan a hyungte en pah chuan ati a...
Kn lo kal don tih group ah kn soi vek kha ihrelo mi....jimin chuan ati a...
Mm..phone k en hleinem....tae chuan ati ve leh ghal a...
Cuvag anh chu hetiag dinhmun ah kn dig..Jin chuan aron ti veleh a..tae eroh ahyungte a melhrum hlom hle....
Mrs.Jung chu rawn tawng in...
Awle...thil thleg palh ah kn gai ag....chuan keini hi krystal nu leh pa kan ni a..kpop concert neih xan khn korea kn lo thleg a...princess pawh egmh kn hrlh lo a...kn surprise vek ceu anih mai hi ati a.....a nui sag bawk a...anuih dan vag chuan an thawveghuai hlom bawk hle...
Chutah RM chuan chibai ule..mr.jung ...mrs.jung...keihi Namjoon ka nia....ati a....
Chuan keihi Jin ka nia...
Jungkook...
Jhope...
Suga...
Jimin....
Inhmeltha hlom hle mai a...atakah intha vek xok anih hi mrs.jung chuan ati leh a.....
BTS te chu an lo nuihsap a....RM chuan a aw an thian kharh kharh a....
Aa..Mr.Jung..nichin thil thleg vag khn min gaidam donnia....kn hawihhom loh vag anilo a...krystali kn gyhtuah vag ania ati a...
Mr.jung pawh lo bu sap in...awle...tha e..gaihdam dil agailo..mhse mn vuakna chu ana ve hle ani ati a..anui hak hak a..midag pawh an lo nui a....
Anih chuan duhtak....dinner ei dan tur kn siam rem mai agai ag....hotel book top ila...atha ag...mr.jung chuan ati a...
Ni e...kan be ghal age....mrs.jung chuan ati a....
Mrs.Jung in a biak lai chuan mr.jung chuan vawiin tlaiah dinner eiturin kn chhuak ag....ininpeih vek don ati a...
Animo...pu jung...khoiah JH chuan rag fahran chuan ati a...suga bawk chuan hnugah asik a....amak..min suga mn sik ve xiah suh ati ghal bawk a...JH gawih tir tum chu zahna kawnah bawk an om leh thin ani....
YOU ARE READING
Idol Love
Fanfictionkha zan atang khan ka ta ini tawh...mn hrelo der angin om mah la i thinlung lh ngaihtuahna ah cuan ka tan a i inhlan zan kha ala awm reng tih ka hria....Krystal Jung