20

57 6 3
                                    

Krystal POV

Zanin chu Kim Corporation ten party an buatsaih don a....kn CEO pawn invitation a dawng ve a....ka hriat dan chuan kn CEO lh Tae pa Mr Kim te hi an inhre tha hle a...business partner pawh an ni thin a...chuvag chuan artist te xog xog poh min som ani....kn CEO chu practise room a kn om laiin aron kal a...zaninah party na ah kal ve turin mn ti a....milian party anih na ag in apui don bok a...CUBE Ent. choisag tute kn ni bok a...kal ve turin mn phut ani...midag artist ho pawh an kal don a....V chu k gyhtuah chhuak a...akal ve agem tih te k gyhtuah a....apa chu ahaw hle tih poh k hria...an chhungkaw chanchin chu mn hrilh vek toh a...hrehawm k tih pui hle....mipa vannei tak tiin mi te chuan hre mahse a vannei na phen a aharsat na tawh hi an hre silo a....heg a mize gaihnat om lo tak pawh hi a chuga thil thleg  avag ah k gai hmiah..atheih ag ag in k hnem thin.....V chu k call ta gei a....kal ve atumloh thu mn hrlh a...keichuan kal turin k ti ani....ipa i hua anih pon ahmingchhiatna lh azahna turin egmh tilo turin k ti a....ahnu ah keimah soi vag cauha akal tur thu asoi a...Ni e...Tae hian nuhrawn ahrawn thu tuman an hrelo...tuna anu hi anu diktak ag in mi zog zog in angai vek ani....Kei lh BTS te ciahin kn hria ani....unaupa hrawn aneih thu poh k hria ...mhse voi1 mah k la hmu lo...achanchin k xot gailo...mhse rampawnah a awm thu chu ka hria...bkah an chhungkaw chanchin soiin athinrim zel bok si a..k soi pui duh gai lem lo...Anu chnchin lh a zawn thin thu te pawh k hrevek...min hrilh tirh phei chuan k khogyh ltk kha k trap top kha nia....Tae hi hlimna tam tak pek k duh ani...atheih velah ka nu lh pa hnehah pawh ka hmelhriat tir ag.....

_______________________

Queenix te chu party na a an dress tur en tur in department store ah an kal a....midag hriat theih loh tur ag in kal mahse lo hre pawl an om zel a...tunah phei chuan korea ah an lar ber tih tur khop ani toh a....dawr chhuga an awm lai chuan pawn lamah mipui an tam khop mai ...security guards te chu awm lo se dawr chhugah fan sign annei ani rigot ag.....mhse security te lh kn leader minah leh suzy te chuan mipui ho chu an va hnawtbo thei hram a...a zia ve ghal huk mai...

Krystal POV

kan kawr kn en xo kn chhuak tur chu hmeichhe 5 lo kal xiga mi chuan tih lui th hriat tak hian min su pop mqi a...ka thil khai poh asu thla chiang hle....Unnie te pawn mn ron en ghal....ka thil mn sut thlak sak pawh chhar atumlo....ka chhar pah chuan an hmel k en chho a..ka hmuh toh hnu chu an  ang...ka tawng dawn lai tak chuan Yuju chuan gaihdam dil tumna inei lo mi aron ati a...alam ka hoi phei ghal ..ka unnie te megrem hlom ltk pawh k hmu vek ..akut k vuan ghal a....chunu chuan geiom fahran chuan mn nuih a...sorry..k kalna tur k lo en ciag lo deuh ati a...tawng k tum lh ciah chu min sutu thiante ho chuan gaihdam mn ron dil ghal a ......k unnie te pawh an inbengdai ve deuh chuan k hria....Seolhyun chuan min ron kaiin mn kalpui atum a...min sutu zawn ah chuan digin imit adel te nh loh chuan kawng en tha toh agce...Idol inni ve chuan k hria...nungchang moi inhriat toh gei k beisei ati a...chunu chuan mn gei hmel goih goih...Idol maw annh...ka hre gailo regreg...mhse k hmuh toh hnu an ag chuan k hretho....store kawtah chuan dig in Minah unnie chuan itha em mn ron ti ghal...keichuan tha e...k ti sap a...chuan khagho kha idol maw annih k ti ghal a...Hani unnie chuan aw..ni e...Itzy ho annih kha...JYP Ent. hnuaia mi anni in kn hria....an larna ala rei vaklo...chuan nagmh sutu ce kha Lia nih kha...aron ti a..Lia maw...Lia tih hmig chu k hre thin....goiteh Taehyung lo call thin tu hi ani gem..ka gyhtuah ghal a.....Tae nen kn omdun lai hian Lia th hian arwn call reg xel..mhse Tae chuan a pick gai lo...tuge tia k xoh pon ka pa thianpa fanu ati mai a....k gaihven xui gai lemlo....mn la gei hmel em em xui....ka gaihtuah peih toh vel lo...nakinah Tae k xot mai ag

________________________

Tlai ah chuan Queenix te lh BTS pawh Party tur chuan an insiam hlom a....an party na tur chu Tae te Mansion ani.....Zan tran tirh chuan Party tur chuan an chhuak ta hlom a..media lam an awm don avagin V lh Krystal pawh fimkhur turin lh omdun lo turin an hrilh hlom a...V lh Krystal eroh Phone hmag in an inbe chawllo....Tae te Mansion an thlen chuan mi an lo tam khop mai...Queenix te pawh car ataga an chhuak chiah tih ah thla an laksak ghal cur cur....BTS leh Itzy lh kpop band te pawh an thleg deuh fur toh..inchhug lamah party om mahse pawn lamah an lo la awm deuh hlom a.....BTS te pawn Queenix ho chu an lo en reg a....an chhelo hlom leh pek hle ani...V pon Krystal chu a en goih goih ani ber...Lia pon V an Krystali a en car car cu ahmu vek a...V hmuh atan theihtop chhuahin inchei ve mahse V chuan chhete pawn ala melh eihlo...thinrim trun in a member pui te chu inchhugah aluhsan deih a....

Idol LoveWhere stories live. Discover now