Kirin Art High School Student te chu an school hall zau takah chuan an kal khom a.....student te chu a ngaihna hrelo takin an thu thrap a.....an teacher te pawn thil hrelo ag deuhin an thu ve thrap a...chutah an principal chu rawn ding chhuakin
"Vawiin hian guests ropui tak mai kan nei don a..kn hriat ag in Kirin School hian korea ramah school tha ber nihna ahauh zel a....student te pawh talented tak vek inni ...kn school pawh hetiag dinhmunah hian kn ding phah a...student te leh teacher te in thawhrimna ah k chhuang in ka fak hle che u....Intihhlim kan phu ve in k hria a...chuvag chuan heng guests ropui tak te hi ka sawm ani...nuam deuhin in hmag dawnnia"
Chulai hmuna om xog xog chuan kut an beng dur dur a...media lam poh an om treuh bawk a.....chutah an teacher Miss Yoona chu stage ah lo kal in....
"Lee....in inrig tawh emmm....vawiin hian kn school ah mi ropui takte an lo kal a....kn ko chhuak don ani......hmuh in chaktawh emmmmm"
Neeeeeeeeeeeeeee...............
"Awleee...tunah Kpop group lar ltk lh ropui ltk mai....korea ram mai nilo ram hrang hrang a Fans nei te.....record tamtak siam toh tu te Queenix te ilo lawm angggg"
Queenix te chu backstage atag chuan an rawn chhuak a...thawm a ring ghal hle
Student te chu nasa takin an au a....a then an thut hmunah an dig a...athen in thla an lak sup sup bawk a...athen an trap a.....Queenix te pawh an nui var var hlom a...thawm bengcheng tak ava ni ciag em....an hall chu zau hle mahse a khawk rum rum a......An zirtirtu te pawh an bang lo...ni e....Queenix te chu an ropui em a........an teacher thenkhat chuan an student te chu ngawi turin an ti a..mhse an ngawi hleitheilo......ahnu ah chuan an inbegdai thei hram a.....Kan guests te chu in duhxawng ani em miss yoona chuan nuisang chuan ati a....
Midag chuan rig ltk maiin an lo aw dual a.....Miss yoona lh Queenix te chu annui hak hak a...
Awle..tunah chuan Queenix ten hun an nei tawh aggg......miss yoona chuan ati leh a..midag pawh anlo au leh dual hlom a....mic chu Queenix te an rawn pe a....
Tute ge kannih in hria emm...Minah chuan ahan ti a.......
Student te chu ring fahran in an lo au dual a....
Anih tute ge kannih.....
QUEENIXXXXXXX
Adik...le tunah chuan intro kannei toh ag...
Minah:123
QUEENIX:lead forward...hello...everyone..we are Queenix......Student te chu nasa tak in an au a...an thawm areh lo reg reg ani........intro anneih lai te chuan nasa takin an au ani......
Intihhlimna hrang hrang te annei a....an duh ang takin Kirin Student te leh teacher te chuan hun an hmag ani....duh ltk avaga lo trap tok te an om zel a....hemi ni a school kal lo te chu an inchhir hle ag...zawhna chhanna te an nei a...hlim takin hun an hmg a...an hun tawp dawn lam ah chuan Queenix te chu an lam a...Suzy chuan student te hnenah fuihna thu asoi a...student te pawn thu awi takin an lo aw dual a....tichuan an hun chu a tawp ta ani.....
__________________________
5pm ani a....Queenix te pawh an dinner eina tur lam chu an pan a....
Pawnah chuan BTS te chu anlo thu thrap a.....tumah an omlo a...dinner eina turin an hauh lawk ani.....Chuti lai chuan Queenix te pawh anlo thleg a krystal tello in......
BTS te chuan an lo lawm em em a.....chibai an inbuk sap sap hlom a...Suga poh abialnu sexy xet bulah a a kal ghal a...JH lh Amber pawh gaite in an nui lh uar ghal ghal a...V leh JK eroh gaihna hrelo deuhin an hawi vual vual a...Krystal lo la thleg velo ani....
YOU ARE READING
Idol Love
Fanfictionkha zan atang khan ka ta ini tawh...mn hrelo der angin om mah la i thinlung lh ngaihtuahna ah cuan ka tan a i inhlan zan kha ala awm reng tih ka hria....Krystal Jung