44

24 6 4
                                    

Kim Mansion

Eomma...ka be lawk thei che ngem...myungsoo chuan ati a....

Ege ni a...mrs.kim chuan a lehkhabu chhiar dah thlak pah chuan ati a...

Eomma..appa k hmu a...

Mrs.kim chuan a fapa chu mitmu chhuak lo cauhin a en a....

Tu..tumo i hmuh...mrs.kim chuan ding meuhin afapa chu axot a...

Appa....myungsoo chuan ati sap a...

I pa anilo...ipa chu Kim Corporation neitu ani...mrs.kim chuan ati a...a aw chu anelawm xok xok lo hle....

Ege isoi omxia ni a....eomma...ka pa chu park minho ani....myungsoo chuan ati a...

Chuan ege...i hmu a..ege....mrs.kim chuan ati a..

Eomma...appa chu atha lo tak xet...a taksa achhe tawh ltk tlat...treatment alak vat loh chuan athi mai ag..poisa anei silo a..khogyhin tranpui hram roh..myungsoo chuan ati a...

Atha nihcu..thi deih roh se...k tan egmh anilo.....appa tih pawn soi ve toh suh..kn inthen khn ka tan chuan athi toh..chuan egtikawng mahin k tranpui gailo ag..mrs.kim chuan ati leh a...

Chutah xet xog myungsoo in adawhtheih tohlo ania ge...

Egtin ge i nunrawng em em theih a....i fapa pa anih saw...keichuan pa pa1 ciah k nei..chu pawh park minho ani.....ati hrawk a..

Ngawiroh...ipa nena kn inthen avaga kn nunnom xia hi ihrelo mi....ipa nen kn inneih lai kha chuan poisa kn hmu cag cag cauh ani a...tunah chuan egpoh kn neih theih tawh hi..mrs.kim chuan ati let hrawk a..

Mr.kima omlo chu anlom ve hle ag le..nilo se chu an dinhmun atha lo ve ag....

Egtin ge sum rigot i gyhtuah theih...i sum duhna hian i fapa ka ni tih pawh atheigilh tir ce nihhi.....kim hnam hi k pu duh reg reg lo....k duhthlanna egmh mn zahsak gailo...mr.kim an america a mn thawn dawn trum pawh khn ka la naupag xia ihria em..mahni a awm ka la theilo tih pawh ihria....mahse ege itih ve....helamah sum i khawhral vel mai mai nilomni...nagmah avag hian ka hlimna achhe vek asin..america a lo kal lo tur kha ini asin.....nagmah vag hian k hmagyh ber pawn mn haw vek toh..nagmah vag hian k nun achhe vek asin..nagmh vag hian k duhlo dan a om in k tawngkam gei pawh k control xo tohlo asin.....Krystali k hmagyhxia ihria..mhse sum in imit atih del luat ah mi hausa fanu nen mn suih zom a...hmagyh k nei k th pawn i sum duh vagin i fapa thusoi gei pawh i xahlo......ihria em..k nat xia kha..i hlim loh k hlauh luat ah k hmeichhe hmagyh ber chu ka rinom loh san asin...tunah chuan ege ka nih tak hi....mi laktlak loh ah mn chhuak tak hi....ka pa lak ataga egvaga mn la hrag ge ini....ka pa chu addict pawh ni se hmagyhna ala nei tal asin.....myungsoo chuan mittui tla xoih xoih cugchuan ati a....

Ngawi roh...i hlimna tura ti ka ni sin..egtin ge tiang tawngkam kha mn hmankhum theih..ipa kha hmuhsit tlak ani...mrs .kim chuan ati let hrawk a....an tawngkam chu a ring dun hle ani....

Ka hlimna tur mo....heihi hlimna mo....ka pa kha aduh vag reg a addict ani lo th ihria...nagmah vag asin....mipa dag i kawp kual a...kapa in ahre vek...agaidam xel ce..mhse nagchuan i top theilo.....i sum hmuhna tur anih chuan mipa tawh phot chu i um xel nilomni...chuan mr.kim pawh i thangah awk in dawt ihrilh a....egvagin ge mi nun itih chhiat sak vek a....egkim hi nagmah vag vek..NANGMAH VANG VEK...ring tak chuan myungsoo chuan mrs.kim chu a tawngkhum a....

Myungsoo tawngkam avag chuan Mrs.Kim chuan afapa chu aben sawk a....myungsoo pawh a hawi ciag hle...

Ni e...ege poi....k hlimna k um ve nimai....k kawnga om tupoh chu ni roh se k poisa lo...k duh chu k nei gei ag.....chhuak nghal rawh..iduh leh addict bulah chuan va cheg roh..k kawngdal tu mai ini toh...mrs.kim chuan ati hrawk a.....

Idol LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora