Room kawngkhar rik avag chuan krystal chu ahar hlawl a.....a khum bula clock chu an en a....5:30pm alo ni tawh reg mai a...room kawngka a rik chawl loh avag chuan kawngkhar lam chu a pan a....
I muhil ami princess dasom chuan ati a...
Mm....k chau ve deuh a krystal chuan ati sap a....
Mm.lo kal la....thil soikhom agai a....dasom chuan ati leh a...
Awle...k lo kal ag....kn intiharh lawk krystal chuan ati sap a...
Awleawlee...
______________________
Krystal POV
Bathroom ah ka hmai phih turin k lut a....k phih xoh chuan k in en vag vag a...thil k gyhtuah chhuak thut..k sam hi ka piantirh ataga var toh ani a...avar belh xel nimai hian k hria..k mit vag ge pawh k hrelo....k sam hi k khogyh daglam gailo a....ka rilru ah pawh alag gai cuaglo...Tae pon ka sam hi chu nalh atih thu mn hrlh reg zel....mhse xanin na na na chu khawvel mipui te kn surprise teh ag....color loh pon spray na om tho lom.......KIM TAEHYUNG LO INRING RAWH ti cugin k nui sap a...meeting na tur lam chu k pan ve ghal ..
Ka va thlen chuan an lo thu thrap a..mak tak maiin kn CEO pawh alo om.....hair designer..makeup artist..leh stylist te pawh an om lo awm vek toh.....keimah bawk animo mnlo ghah leh ni......
Ilo thleg ve ta lom...sleepy head kn manager chuan mn fiam cugin a ti a....
Aissh...oppa..don't call me like that....
Midag chu an lo nui hak hak a....
Awle..krystali alo thleg toh bok a....helai a mn hmu chu mak inti hlom maithei a....hna vagin leh k gyhtuah deuh vag chu nia....in senior BTOB te pawh k hmu toh bawk a....tha takin performed ula....aber inni tih hi hriat tir ag ce u.....chuan ni3 chawlh innei agga...chumi xohah chuan in comeback na tur buaipui kn gai toh don ani....ka haw leh ghal don a...kn staff thenkhat te eroh an la om ve rih don ani..chuan atop nan burn the stage kan CEO chuan ati a....
Kan au rual ghal bawk......CEO chu akal ghal bawk a...kn manager chuan programme kal dan phung vel min hrlh a....hun tawp ber dawttu a performed tur kn ni a....mahse kpop ho thutna ah kn thut agai tho ani......thil poimoh asoi xoh chuan manager pawh akal ghal a.....dinner ei hun ani toh bok nen dinner tur chu kn chah ghal a..kn ghah lai chuan kn hairstylist chu ka bia a....
Unnie...k sam hi xanin chu color dagin spray k duh a..min tih sak teh k ti sap a...unnie dagte chuan mn en thrap...k sam color k thlak gai miau lo a....
Tehreg mai...eg rawng ge iduh..kn keg vek alom spray na...kn hairstylist chuan ati a...
Aaaaa.............k gyhtuah pah chuan k hawi kual a..unnie te chuan k chhan na hre chak takin mn en thrup a..k nuih axa ag reg....anni pawh hi kan surprise ve ge....
Nui vur vurin kn hair stylist chu k hrilh ru a....soi chhuak lo turin k ti bawk....ani pawh anui vur vur mai....
Unnie te chuan melh nasa teh e..mhse egmh mn xot lo.....k hrlh duh don cuaglo th an hre miau a..mn melh na chu hrelo ag hmak in tae k be daih a...
Dinner pawh alo thleg ve ghal...6 arik toh don vagin kn hmanhmoh a...stage outfit ah chihnih kn hak don vagin buaithlk loh tur ah gai ag.....dinner ei xoh chuan kn indress ghal a....tae nen pawh kn inbe hmn meuhlo...an buai ve tho anih k rig......mn chei ghal a(look at the previous chapter).....dress pawh kn inbel ghal.....kn outfit dum xok hi ahnuaiah kn ha a...(look at the previous chapter)...
Ka sam pawh ka spray tir a...unnie chuan a chhuah nalh tak xet ani....k sam var sa vagin ati light xual bok a....unnie dag te pawn nalh an ti tak xet.....grunge girl tiin mn ko ghal bawk.....k outfit nen chuan k ag ve bawk em ni...atawp nan ber chuan kn outfit tur pa1 xok kn ha leh a....analh tak xet ani
__________________________
YOU ARE READING
Idol Love
Fanfictionkha zan atang khan ka ta ini tawh...mn hrelo der angin om mah la i thinlung lh ngaihtuahna ah cuan ka tan a i inhlan zan kha ala awm reng tih ka hria....Krystal Jung