18

65 8 9
                                    

LIA NEN IN INHUAL DAWN

Chuthu Mr.Kim an asoi lai chuan Lia chu alo nui vur vur a....V chu a inhumruh hle...

Eg..egmo tunah khn isoi V chuan thnrm insum tak chuan apa chu azot a....

Mr kim chuan titeh ka fapa...i lom lo em ni...Lia nen te chuan tet te atagin inkom toh a...nagpon i gainat em kha...bkah apa saw ka thiantha ltk ani a....kn corporation lh an company te pawh thawh dun kn tum a...kn inzomna gheh leh xual nan innei ula kn ti ni...Lia boihi pon ahnial lo hrim hrim ati a...

V chu apa khoihlo tur chuan a insum hle....anuhrawn leh a unaupa hrawn myungsoo chuan geiom deuh in anlo en bawk a...

Mrs Byun poh rawn trawng in.... ni e...tae boiha idol ini reg thei donlo a....nupui nei vat poh itan atha lom...fel hmel deuh chuan alo ti a....

Chutah V chu gei om fahran in alo nui chhuak a...

Midag te chuan mak ti tak in an en a

Enteh Kim ManGu ihre lo ani maithei....keihi he mansion k chhuahsan atag khn i fapa k nihna k hlip toh....ka cuga thuneih itum na hi bansan bok agce....i kum ala upa lo bok a k soi chu ihrethiam ag chu tiro geiom fahran chuan aron ti a....

Mr.Kim chuan thnrim takin nag egtn asoi zoh hma chuan V chuan a nuhrawn lam chu en in Nag Mrs.Byun nupui nei turin mn ti mo....nag aga nupui pasal neih awlsam chu ni ila k nei deih toh ag ati a ..

Mr Kim chu athinrim hle....V chu a hmai ah chuan abeng pop a....V poh ahawisawk a. ..

Tikhn i lawm toh emm.....nag Mr Kim ManGu..hmagyhna neilo....he i nupui leh i fa hrawn te bula cheg hi ilo in hmehpui ber ani....cutiaga i corporation zauh iduh viau te chuan egvagin ge i ui khoilai saw henu Lia hi nupui ah ineih tir mai lo ag ati a.....Kim Myungsoo pawh arawn meg rum hle....V chuan voikhatmah mnlo be toh suh agce...k nun ania..k duh ag in k hmag ag...he in ataga ka nu i hnawh chhuah khn ka tan chuan i thi toh....chuthu asoi xoh chuan chhuah mai atum a....Lia lam chu hawi leh in Lia lo gaithla roh..mn duh th k hria...mhse ciag deuhin tuna k thusoi hi lo gaithla roh KEI HIAN HMANGAIH KA NEI ....ani chauh chu k hmagyh ag.....cuan voi1 mah minlo call in mn lo text toh suh agce ati a...Lia pon mittui parawl trugin V chu a en a...a soi zoh chuan akal ghal a....akal pah a apa in Kim Taehyung ding roh ati poh chu ahre pha..mhse hawi let lo in mittui parawl trungin achhuak lui ta a....

Car a luh don chuan a hnung atag chuan Lia chuan alo kuah a...khatia V a chhuah hnu khn a umzui ve ani....

v chuan tuge kuahtu chu ahria..akut chu phelh an tum a...mhse Lia chuan kalsuh...min kalsan suh....khogyhin..k hmagyh ltk ce  Tae ati a...

V chuan min thlah rawh ati ram hmak a...

Lia chuan ala thlah duh cuaglo akuah ghet sauh a....khogyhin k ngen ace...iduh ag in k om ag....tuna i hmeichhe hmagyh aia nasa a mn hmagyh turin k siam agce...mn neirawh ati a...Chutah V chu a insum theilo a....Lia kut chu peih thla pawpin alamah chuan a inher a...

Lo ngaithla rawh Choi Jisu...nag hi egtikah mah ka nei gailo agce.....chuan k mi hmagyh nen chuan tehkhin poh intehkhin duhsuh...he khawvel ah hian ani lo chu tumah tu hmeichhia mah k duhlo...ka duh gai bok hek lo ag...cuan mn tibuai toh gai suh ti cugin Car ah chuan alut a...a hmeichhe hmagyh em em in lam chu apan ta a...

Lia eroh chu ala dig car car a...ahnu ah chuan ron nui chhuak hak in hmeichhe dag hmagyh i nei ag mo...kim taehyung..nang hi hmeichhe dag nen a hlim taka in awm ka phal hauhlo ag tih hre roh ti cugin a phone chu a phawrh a....mipakhat chu a call a...chupa hnenah chuan eg emo soiin adah hnu chuan geiom taka nuiin ka ta chauh ini Kim Taehyung ati a...

____________________________

V chu thnrim trun cugcuan krystal in lam chu apan a..ahnu deuhah chuan a thleg a...password chu chhu mai lo chuan doorbell chu ahmet ri ral ral a....V chu hlim tak ag in a awm hram hram a...krystal mit hmuhah lunggai taka awm aduhlo ani....Krystal chuan kawngkhar chu arawn hawng a....V chuan akuah ghal a....k gai ltk ce ati sap a...Krystal pon nuih sap in kawngkhar a khar a....V  chuan ala kuah car car a....krystal chuan V chu ege acugah thleg ahrelo.  An inbiak hnuhnun kha chuan egkim kha la tha vek in ahria a....a rilru cu buai ve nak..mhse egmh azot duhlo....V chu asam ah achul hle hle a....keipon k gai ltk ce alom...thil te i ei toh em ati ghal a...V chuan alu athing nak nak a....lo kal roh...eitur k siam sak agce ati a....V chu kitchen lamah akai phei a.....V chuan rawng i bawl ami ati a...a meg lian hle bawk ..ni e...Krystal chuan rawng bawl athiam lo tih leh a unnie ten rawngbawl an phallo tih ahrevek alom...chutah krystal chu nui sap in ai bawl lo e...nichin deuh khn unnie te an lo kl a....chuan dinner tur mn ron pe treuh alomm...hei tunah poh ala lum ti pahin an dinner rawn pek chu a en kual a...

Idol LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang