6:30pm ani a...Flavour Restaurant changkang zet ah chuan unau pahnih te chuan dinner an ei a...an hlim dun em em a....nileg in hun an hmag dun a...an unau chu an inhmagyh zual gei ag le....tichuan an ei zawh chuan jaehyun chuan krystal chu a thlah a....haw kawngah te chuan an naupan lai te...an chhungkaw chanchin te an soi a...an nui har har zel a...ahnu deuhah chuan krystal chu a muhil suk suk a....Jaehyun chuan a nau duhtak muhil chu a en a...a khi suk a...jaehyun tan chuan krystali aia hlu an awm lo a...anau neih chhun a khawvel ani
an tleirawl tran tirh hian jaehyun chu america tleirawl awmtha duhlo te nen college ah intawng in an inkom a.....chuti lai chuan krystal chu naupag te ve tak ala ni..mhse thil chu ahrethiam ve toh.....jaehyun chuan drugs tih a chig chho a...anu lh pa te chuan an hmagyh ltk...an tan nu lh pa tha tak pawh anni....mhse an hna lamah an buai theih ve em avagin acag chuan an gyhtuah hmn thn meuhlo...mhse maid te bulah eroh lo enkol tha turin an soi ngun thei hle....chutia drugs te atihchho takah chuan anun chu aho chho em em a....anu lh pa te pawn a drugs tih chu chhuak in an hau nasa hle ani....college lamah pawh sual tak takin an om a....mi te an tiduhdah thei hle....khawlai lamah pawh buaina a tawk zing thei hle....mi hausa fa annh avagin an buaina chu an chigfel mai zel...drugs hial a addict ta a...an chhungkua chu amah vagin an hlim lo a.....hlim tak pawn chaw an ei toh gailo....voi1 chu jaehyun rui deuh mai in alo haw a..apa thnrm chuan beng in he in atag hian chhuak ghal roh ati a..an awmdan chu krystal chuan anu te bedroom kawngkhar phen atagin alo en reg a..atap feih feih a....Jaehyun chu thinrm takin room ah chuan alut a....khum mawng lamah chuan thu in thil tam tak agyhtuah a...anun chu aning ani.....amittui chu alo tla fep fep a...chutia a lo awm lai chuan krystal chu room ah lut in first aid box keng cugin jaehyun bulah chuan athu hnai a....naupagte mah la ni mahse thil egkim hrethiam in a hmuthiam vek toh ani.....Krystal chuan jaehyun chu apa in ahmai aben avaga kamsir thi chu damdoi ahnoih sak a....Oppa ana iti em...anu leh apa thu oi tohroh o...nangmah chiah u ka nei che a..khawihah mah min klsan suh o..hman ang khan zoo ah te min klpui in ice cream te min eipui leh tawh la...ka school kal tur te mn hruai lh tawh la..ice cream te min ei pui leh tawh la..ati sap sap a....anau chu a en vag vag a....akuah ta top a...naute..princess ka tihpalh....khoiah mah k kal lo ag......imm...ahma ag in k om lh ag ......ka tiam ache ati a...tak tak mo oppa..anhchuan anu lh apa thu i oi toh don ami...krystal chuan a oppa chu a en kar a...jaehyun chu nui sap in tehreg ....ka naute...ka tiam ace...Krystal chu rawn nui vur vurin yess...hman ang khan hlim deuhin kn awm leh dawn tihna mo...ice cream te kn ei lh agga.....pipu ah te kan uai lh agga..anuam don e ati a...anui her her a...jaehyun chuan anau duhom tak amah avaga hlim taka om chu a nui var var a.....ahnu deuhah chuan khumah chuan an infiam vak vak a...krystal chau chu jaehyun khumah chuan amuhil a...jaehyun chuan achalah fawp sapin..naute tihpalh tun atag chuan khawvela u tha ber ka ni ag tih k tiam ace...muttui le ati a..amuhil ve ghal a...chutia an chetla vel chu anu lh pa te chuan kawngkhar phen atag chuan atir atag khn anlo thlir reg a....an mittui chu dan rual lo in alo tla a....an fate hi an hmagyh em em a..an tan hna poh nasa takin an thawk reg ani.....jaehyun omdan vag pon an na a...drugs addict ani tih an hriat phei kha chuan an kehsawm ani ber a.....mhse tawp chin neilo in an hmagyh a....jaehyun rui toka alo haw pawn an thnrm khum gailo rilru na takin a omdan an thlir top zel ..mhse amutthilh toh hnu ah a room ah lutin alu cugah kut ghatin an tawngtai thin a...cugte chu jaehyun chuan ahre vek zel...tap lo tur in a insum nasa thn hle..room ataga an chhuah ciah chuan nasa takin atap thn...ghei duh mhse athei silo a..mhse a chhungkuate lh anun anig goih goih toh avagin ghei tumna rilru apu ta ani......zing alo nih chuan krystal chu thawm ri rek rek chuan ati harh a...a meg ciag deuh chuan jaehyun chu bang kilh ah khur bep bep in alo awm a...ciag takin jaehyun chu a suffer ani..mhse krystal chuan ahrethiamlo...jaehyun lah chuan egmh alo kawl silo a...hrehawm ti takin a lo awm a....krystal tih gaihna hre lo ltk chuan oppa...gati ge ati triau a...jaehyun chuan thei lh theilo in i room ah va kal roh ati a...krystal chuan a u chu a en vag vag a....hrehawm ati tak zet tih ahria a..tihdan tur ahre silo a...anu lh pate kaithawh ahreh si a...nizan lam boruak kha ahre ve vek a....tichuan rag takin aroom ah tlan in a lollipop dah that chu ala a...rag takin jaehyun room lam chu apan a .....lollipop chu kheh sakin a u hma ah chuan atin ta va a......oppa heihi fawp roh...itha mai ag ati a..a hlauthog ve tak xet alom...au tiaga a awm hi ahmu gailo a...jaehyun chuan thei lh theilo in lollipop chu fawp a...krystal chuan a kuah ghal a....au sam chu achul sak hliau hliau a....jaehyun chu lollipop fawp cugchuan a tap car car a....tichuan darkar chanve hnu ah chuan alo paggai chho leh ta a...a suffer chhung zawng khn krystal chuan klsan lo in a awmpui car car ani...tichuan ahnu ah chuan jaehyun chuan anu lh pa te hma ah thingthi in gaihdam adil a...drugs sim aduhthu te ahrilh a....anu lh pa te chuan mittui tla zoih zoihin an lo pawm a....chumi xig chuan hlim takin chaw an ei a....krystal in a suffer a enkol dan te anu lh pa te chu ahrlh a...an hlim tak xet ani..tichuan ahnu xelah pawh jaehyun chu a suffer apiagin krystal chuan lollipop chu ape thn a...suffer reh hma cu a kuah ta thin ani....a awm loh caga suffer thut takin tiin apa bulah lollipop bawm khat cu lei adil a...tichuan a u room ah chuan dahin jaehyun chuan a suffer apiagin a fawp ta thin ani.....tichuan atawp ah chuan cug ahrehawm tawrhna te chu ahneh ta ani...
VOUS LISEZ
Idol Love
Fanfictionkha zan atang khan ka ta ini tawh...mn hrelo der angin om mah la i thinlung lh ngaihtuahna ah cuan ka tan a i inhlan zan kha ala awm reng tih ka hria....Krystal Jung