45

40 5 21
                                    

👻👻👻👻WC👻👻👻👻

Taehyung POV

Ka mit chu k meg riai riai a....egtin ge tan k om theih tih k gyhtuah ghal a....k kut chu lak kang k tum a..mhse k theilo.....k kut lam k en thla chu k hmagyh em em mai chu k kut vuan in alo muhil nhcu...k nui sap a..nizan xankhua in k bulah a awm th k hremai..a sam chu k chul sak a...k kutpem vel pawh damdoi hnoih th hriat tak hian alo hil in alo fai a....chutia duat tak mai a a sam k chul lai chuan arawn harh a..arawn hawi chho chu a mitmeg nalh xet ah chuan mn gyhtuahna ka hmu ghal....

Itha em..krystal chuan mn rawn ti ghal a....ka nui suk...ani bulah hi chuan k tha reg mai don in k hria...

Mm..egmh na k neitohlo....ka ti a...athaw huai poh k hrethei... k van mu rei om om em em ve ka ti ghal a...

Nia..doctor in muthilh na in a chiu ce a..xan laia i buai loh nan....ipum lh hmun dangah pem i gah in aduk bawk a..mhse a duk kha chu cream kn hnawih ghal a...nktk tlai lamah chuan areh mai ag ..ati ghal a...

K lom ltk...k tha toh ltk ..k ti a..nui sen sen in k en a...

Mn tih hlauhthawng xia ihria em...ati ghal a...

K tihpalh ...mn gaidam roh...tiag thil athleg tawh lo ag..k ti a...k beng ka pawt bawk a......

Mm..k gaidam ag ce..tun ciah ti cugin ...k chal ah mn rawn kiss zeuh a...k hahdam sawng sawng nimai hian k hria...

Chuan khawge myungsoo...egtn ge om k ti a...

Ani chu guest room ah a mu...kn chhugkaw doctor in a enkawl dun cu lom.....ati a....chhan omlo in k lom veg veg mai..mhse myungsoo chuga thil thleg chu k rilru ati buaitak zet....

K tawng leh dawn lai chuan eomma chu room ah arawn lut a....k harh th ahriat chuan arawn tlan phei ghal a...k bulah chuan rawn thu in k that lh that loh te mn xot a..k taksa vel a endik bawk a...a chetdan chu k nu mn ti gai tak xet....k lo nui sap a....

I tha toh chu k lom ltk...marco poh guest room ah a om a....breakfast kn peih tawh a...lo chhuk ru o....eomma chuan ati a..achhuak ghal bawk a..

Dar xat k en chu alo tlai ve toh hle...tun ang a tlai ah breakfast an ei gai silo a..mak k ti deuh..k thil gyhtuah chu krystal chuan hria ni om takin

"Ngaihtuah vak duh suh..nizan ah khn kn magag hlom ltk a...doctor ko ghal in a buaipui ghal chu a...oppa te leh unnie te pawh an magag hmn ltk..mhse appa in chawl hahdam tura atih vagin inlamah an haw a..nidagah wine chu inpui ah a som a...dar 1 dawnah an mu chauh lom..chuan zingah thawh an hei a...in breakfast eitur amah gei in siam aduh sia...kn tlai anih hi "

Ka inthlahrug tak xet.....

Inthlahrug koi duhsuh...lo kal roh..chhuk ag...breakfast eixohah i intifai mai donnia....krystal chuan tiin mn kaitho a....

Kan pahnih chuan kn chhuk a....dawhkan chu an lo kil bial laih a....myungsoo eroh k hmulo....

Appa leh jaehyun chuan k that lh that loh te mn xot a..mn gyhtuah ve hle ani....k that tawh thu in ka chhag a..myungsoo chanchin zawh k tum lai chuan eomma chuan "maid in arawn hruai thla mai ag" ati a...thil thleg dan mn xot ghal bawk..keipon k hrlh ghal vek a....an thinrim ve hlom tak xet..

___________________

Chutia myungsoo ghah paha an titi lai chuan maid chuan myungsoo chu arawn hruai lut a....an hawi phei thrap a..a rawn hawi chu mak ti takin ameg kawk a....egmah soi lo in a ding gawi reg a..mak ati pawh om viau e..insual lai trag toh a unconcious a om kha ani miau a...jung mansion ah deih deih a om chu a inrig lo ani...an boruak nuam vak lo chu mr.jung chuan rawn ti danglam in

Idol LoveWhere stories live. Discover now