24

38 5 3
                                    

BTS te chu dance practise annei a...a hnu deuhah chuan an break a...V chu dancer pa1 nen an titi a...chutih lai chuan V phone chu rwn ri a....

Tae...I phone ari nia...Jimin chuan paper a thil en pah chuan ati a...

Mm...ka lo kal.....V chuan dancer1 nen a inbiakna trang rawn kal hran pah chuan ati a...

Phur tak maiin a phone chu an en a....caller id an en chuh a phurna xog xog thli in alen bo duak ti ag maiin a megrum ghal em em a...peihlo deuh chuan a pick ve hram a..

Ege...

Ka fapa..khatin mahni pa te an be gai em ni...Mr.Kim chuan hahdam hmel deuh hian ati a...

Mr.kim..nag nen a inbiakna hun k neilo...isoi duh cu soi vatteh...V chuan nig tih hriat deuh hian asoi a...

Awle..athalom....eg ag pon mn haw mahla nktk xanah choi hotel ah Mr.Choi te nen dinner kn kil ho dawn..Lia nen in inhual na ttur kn buaipui bok donn....Mr.Kim chuan zam map lo chuan asoi a

I xak lo emni....k ron kal gai lo ag...V chuan insehruh deuh chuan ati a.......

Atha e..i rawn kal gei ag..iron kal lo anih eroh chuan a zan a zan in khawvel mite lh i bialnu i hmagyh em em ten nupui hual ineih thu an hre ghal ag......

Ramhuai inh kha.....V chuan vin deuh chuan ati a....A tawngring em avag chuan BTS lh dancer te cu V lam an hawi thrap a...Jimin poh V bulah ading ghal a...BTS te pawh V bulah an kal ghal a....RM chuan dancer ho chu lo va chhuak hrih tur in ati a...(good leader)

Ka duh aga i om loh chuan ramhuai chu ila hmu zel ag ..Mr.Kim chuan nui huah huah cug chuan ati a....V chu a thnrm em avag in chhang toh lo in phone chu a hang up ghal a....dawhkan ah chuan akut chu aghat a...akun a..inbengdai tum chuan a thawri hrawk hrawka...Jimin chuan hnunglam atag chuan akuah a....ege thlega ati a...RM chuan ipa em ni rawn be tu ce kha ati ve ghal a....V chuan ka pa nilo....chuan Mr.Kim chuan nktk zanah Choi hotel ah dinner ei pui turin mn som a...asoi lai chuan Jimin chuan thuthlegah athuttir a...abulah athu thla ve ghal a...midag chuan dig cugin athusoi chu an lo gaithla a.....chuan choi ceo te nupa lh an fanu Lia te nen ania...Lia nen kn inhual tur cugcag an soi don bok a.....aiss..saw chhungkua saw k hne ltk ti cugin akutin ahmai ahui pap a...

BTS te eroh chuan mak ti takin inhualna a....an ti a..

Aw..inhualna..kei lh Lia...ati sap a....

Egtn...egvgin...bialnu inei th an hrelo ami...JH chuan aron ti a...

Company inthlum xom nan mn hmag duh..mhse cucu k remti lo a...bialnu k nei th poh an hria..k hmgyh th poh k voi tam k hrlh toh...egah mah an gailo....zawng ho sawn ti cugin thnrm deuhin ahwi kual a....

Anh...krystalin ahre toh em..tunah chuan Jungkook ani

Lia chu hria e.....mn lo be thn th poh ahria..mhse egah mah agai gailo..mn rig ltk vag xok poh ani maithei..mhse inhualna eroh ala hrelo..hreturin k duhlo bok.....hrehawm tih hmel deuhin V chuan asoi a...

Anh inhual chu tu rawt ge Suga chuan aron ti a..

Lia...saw nu sawn mn la ti buai car car..hman atag toh in....

Hmeli chuh ava xaktheilo ve....dktk chuan Lia th hian a ron call lh msg xiah thn ce hi cu kn hrevek alom....mhse itzy mi ni th rin gaihna kn hrelo a...ava nasa ve...hmeli chuh....achk lo got ag...Jimin chuan ati piap piap a...

Insum roh...Jimss...chuan krystal hi k chan theilo..nupui hual poh k nei donlo...th dan tur om mai ag....V chuan ati sap a...a aw atag chuan ahlauthawng th ahriat....

BTS chuan V chu an en top a.....tihdan tur an hre bik lo ani...an khogyh em em a....hrehawm takin nun ahmag chho a...hlimna tak tak ahmu gai lo th poh an hriatpui vek..mhse krystal nen an intawng atagin nasa takin ahlim a...cucu midagte tan pon hei theih rual anilo....cutiag khopa hlimna aneih vag chuan BTS te pawh an hlim a....mhse ahlim ve tran don ciah tihah a hlimna tichhe theitu atawng leh si....an goi vag vag a....V chu an en lh sap thn bok a..tih dan tur an gyhtuah ani mai thei ani...

Idol LoveWhere stories live. Discover now