46

37 6 4
                                    

💎💎💎💎💎WC💎💎💎💎💎

Jungkook chuan a inah chuan krystal chu ahruai haw a....krystal eroh amu tui hrih hle ani....akhuasik a hlauh vag in athawmhnaw huh chu maimitchhing chugin a hlihsak a.....a kawrlum dag chu hak tir in puan lum tak asin tir ghal bawk a....damdoi poh ape ghal bawk a..krystal eroh ala harh hleitheilo ani.....

______________________

Jungkook POV

Krystal mu chu k en vag vag a..a trap nasa tih hriat takin a hnar asen a....a chhan om tur k hre silo a...taehyung chu k call top a..mhse a pick thei lo.....pawn lam chu k thlir vag vag a....mhse krystal tawngvai vag cuan alam k pan ghal a...

Kal..kal suh..mn kalsan suh..khawgyhinnn...krystal chuan ati a....k kuah ghal top ....ahnu ah chuan arawn trap chhuak hawk a...aharh pangggai tawh tih ahriat....

Mn hmu chu rang taka mn kuah in nasa takin atrap ghal a...achhan hrelo mah ila a mittui vag khn k na vek thei.....k magag khop mai....

Ege i cugah thleg..soiroh....k ti a...tupawh ni rohse ti trap tu chu k chhuahbik lo ag.....

Kookie..tae..tae in min phatsan..ana ltk....ti cugin krystal chuan mn melh a..a awm chu a dawm vag vag a..kei eroh chu mak tihna lh thinrimna in k khat ghal.....

Eg ag pawn ruah sur mahse k thinrim em vag chuan taehyung hmuh chu k tum a....k tho tur chu krystal chuan k kutah mn lo vuan a...lu thing chung chuan

"kal suh..mn klsan suh"ati a....k khogyh tak xet...

Thu thla leh in nghet thei ag ber chuan ka kuah ta top a....ani pawh nasa takin atrap chhunxom ghal....

Ahnu deuhah chuan a trap bang ve hram a..thil thlen dan chipchiar taka hriat k duh vagin krystal chu ka kuahna trang k nemsawn deuh a....ani eroh hnuailam amelh tlat thung

Hey..princess..ege thleg mn han hrlh teh...k ti a...zaidam thei ag ber chuan k bia a...

Arawn hawi chhuak chu k thinrim axual hle...amit a natna lang kha k hmuhhmaih lo......ciag takin k hmu ni...a mittui chu a rawn luang chhuak ngiai ngiai a...keichuan k hruk sak vat a.....

Tae kha hmu tur in k kal a...........................................

Thil dan xog xog chu mn hrlh ta vek a...chuan tae chu egtin mah tilo turin mn ti bawk a...mn intiam tir bawk..mhse k theilo....kn intiam na chu k bawhpelh dawn ani...

____________________

Zingkar ah chuan krystal chu arawn meg ve siar siar a..zan hmasa lama atrah muthilh vagin lh atrah nasat em vag chuan a lu chu ana bur a.....ni hmasa lama thil thleg duhom lo tak chu a gyhtuahna ah arawn lag ghal a...zingkar atag chuan mittui nen hun a hmag tran ta a....trap chhuak theilo mhse a mittui chu aluang reg a...athinlung arum a....a hmagyh in a phatsan na chuan a tichau a...a mai tur ag in a inhrebawk ani....

Pawnlam chu athlir vag vag a...ruah sur eroh om toh lo in ni eng duhom tak chu a lang a...van chhum pawh mawi takin apaw riai a....sava lh rannung chitin reg te pawh khua tha chu lawm tih hriat in van ah chuan an thlawk siau siau a.....thil egkim fel taka kal lai chu nise ni duhom tak ava ni don ciag em.....

Gyhtuahna kalbing taka a awm lai chuan room ah chuan jungkook chu rawn lut in tray ah chuan eg emo ni hi a rawn keg a...krystal eroh in jungkook rawn lut chu hrelo in mittui nen pawn lam chu a thlir vag vag a....jungkook chuan krystal lam chu pan in khum bula dawhkanah chuan tray cu aghat a...mittui tling pama lo melh tu chu a en a..ana ve tak xet ani.....zan hmasa lamah pawh a thinrim ltk chu a muhil theilo a...krystal bulah athu tlaivar thrak anih kha....

Krystal mittui chu dim te in ahruk sak a....a kuah ghal bawk a..krystal pawh insum na om hauh lo in a trap ghal bawk a......

Ahnu ah chuan khum ah cuan an thu a..krystal pawh axia ve deuh a...jk chuan damdoi chu pe in mu leh turin ati a...krystal pawh naupag thuoi thei tak maiin amu ghal a.....

Idol LoveWhere stories live. Discover now