Eommaaaaaaaaaaa..........
Krystal chuan a room atag chuan anu chu a au lauh lauh a.....
Inhnuai lama om te chu phawk hraw in an in en hlawm a.....
Eommaaaaaaa
Chutah xet xog incug lamah rag tawkin an tlan chho hlom a.....
Krystal room an thlen chuan an thaw hlawp hlawp a.....
Tige a..inva hah hmel ve krystal chuan laptop a en na trag chuan hawi chhuakin a chhugte chu a en thrap a...
Tige i au vak a...princess...kn hlauthog hman ltk alom jaehyun chuan ati a...
Animo..sorry..mhse hlauhthawn na tur a om miahlo nia...krystal chuan thut that pah chuan ati a...anui ver ver a...
Anih leh ege inu i auh vak vak na chhan kha ni a..little snow white..... apa chuan ati a....
Krystal chuan apa pawh en lo chuan anu lam chu hawiin
"eomma...tu design ge i la hak thin" ati a....Mrs.Jung chu nui sukin...
"aw...princess..chumi hre tur rigot chuan mo khati taka mn auh" ati a...midag te nen chuan ann nui hak hak a..Nui suh u...apoimoh lom..bkah mansion party na ah k ha duh lom krystal chuan hmui ti pawrh tan tan chuan ati a...
Mm....honey ti khn lo inbuai pui ula...inhnuaiah breakfast k lo xuk siam chhun xom age.....mr.jung chuan ati a...
Ka lo pui agce appa...jaehyun chuan rag fahran in ati a..
Agailo ag....little prince...i nu cauh chuan i nau ati lugoi theilo ag...fiamthu deuh chuan mr.jung chuan ati a...
Xuk siam mai mai teh..k fate hian e nagai k thu an oi xok mrs.jung chuan arawn ti hlak hlak a...midag chu an lo nui tet tet a...xig kar atagin inah chuan nuiri hriat tur a om a.....chhungkaw hlimthei lh duhom tak an va ni ciag em....mr.jung pawh muangmar lo in breakfast chu a siam chhunxom a....tige mrs.jung in a siamlo intih chuan a fanu neihchhun kehthei dawm a adawm in appa breakfast siam k ei duh atih vag ani...a fanu thusoi ahnial thei tlatlo ani....
_______________________
Chuan eomma...tu designer kutchhuak ge i hak krystal chuan ati a....
Hyein Seo.... mrs.jung chuan ati sap a...
Maw..eomma...korean mo krystal chuan mak tih hmel deuh chuan ati a....america ah designer lar ltk an tam laiin korea rama mi deih designer kawr ahak thn chu mak ati ve ani....
Mrs.Jung leh Jaehyun chu nui sap in....
"naute..nagmh ciahin a design ila ha lo anih chu.....bkah hyein te chu mi fel ltk ani a...k thiannu fanu ani bawk a...cuvag alom k designer duh ber ani"mrs.jung chuan ati a....Awle...oppa pawh hi k lakah xep i gah thei hle mai...i nau diktk k ni em tih pawh k hre ciag lo..krystal chuan lugoi loh hmel deuh chuan ati a...
Hhahhaa....het..tikhn omloh tur..k thiamloh ani....egkim k hrilh vek tawh agce..chuan hyein noona design chu mi ihak dawn tak...jaehyun chuan ati a....couch ah chuan hahdam hmeldeuhin athu bawk a...
Mmm....in chhugkua agah mn la gai ve te nih chuan a design k ha ve duhlom..krystal chuan ati a....mrs.jung leh jaehyun chu an naui tawngkam avag chuan an nui tet tet a...
Ahnu ah chuan krystal chu thlem lugoi in designer lar ltk mai hyein seo chu an be ghal a....
In hnuai lamah chuan mr.jung chuan a chhugte eitur a siam mek a..mhse ahnuglama ataga
Ka Pu
Rawn ti tu lam chu a en ghal a.....
_____________________Taehyung POV
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idol Love
Hayran Kurgukha zan atang khan ka ta ini tawh...mn hrelo der angin om mah la i thinlung lh ngaihtuahna ah cuan ka tan a i inhlan zan kha ala awm reng tih ka hria....Krystal Jung