💎💎💎💎💎WC🦄🦄🦄🦄🦄
January thla tawp lam ani a...boruak pawh ala vawt tha hle....mitin te chu new year an hmag nuam em em mai a.....BTS...Queenix..Jung...Kim te pawh nuam takin hmag mhse an thinlungah chuan mipakhat an gyh em em chu a om tlat a.....
Taehyung poh krystal lo kir hun tur chu ala ghak reg a...a inchhuga a lo luh hun tur nen..nitin mai eitur tui hnai tak krystali alo haw tak thuta a ei turin a siam reg ani....
A fapa thlan ah chuan a hahdam ber a....media lamah poh a fapa room lh a thlan te chu a post tam ber ani....mhse naute nu eroh asoi lag gailo...chu thil chu khawvel mipui te hriat duh chu ani....chuthil avag chuan BTS te pawn zawhna an dawng nun molh molh hle....tin jungkook lh krystal inkar pawh zawhna atam a...taehyung leh lia poh....jungkook chuan krystal nen chuan bestfriend annih thu soiin an inhmagyhna chu thian inhmagyhna ani tih asoi a..tin taehyung pon lia cu fake bakin an ingaixoglo th asoi ani...news gaihven hlawh ber ani
_____________________
Taehyung chu a dan gai te in eitur a siam leh a...chutih lai chuan a phone chu ari a....ei tur a siam laklawh em vag chuan loud speaker ah chuan adah a...
Aw..hyung...
Tae..itho toh mo...rm chuan ati a...
Mm.....
Voiinah company ah i rawn kal thei agem....gucci lam in an model atan an duh leh ce ani gei ag.....
Ah..ole....
Rm lh tae an inbiak xoh chuan tae pon eitur chu ahnu ah asiam xo ve mai a....a eitur siam poh ei toh cuaglo chuan incug lamah chuan chho in a intifai a...a insiam xoh chuan inhnuai lamah chhukin a fapa chu a magtha a...company lam chu apan a....
Rei vak lo ah cuan company chu athleg a....midagte pawh an lo awm thrap toh a...midagte chuan tae an hmu chu an lom hle...concert a practise anneih bak lo chuan company ah akal gailo a...mhse gucci anih vag hrim hrm ge chhuah har a chak ve hrm hrm company ah chuan kal a....
Meeting an nei a...tae bik poh gucci lam te nen inbiakna neiin contract an sign a....activities vel tih neuh neuh a om nen company lamah chuan hun an hmag rei hle.....
Tlai lamah chuan a haw ve thei hram a...a inlamah ni lo in agai te in krystal inlam chu a pan a....
Mhse.....
Inchhung a lut chu a rim hriat thin tak chu ahria a....mhse krystal gaih luat ah a rim ahre mai mai anih rig in alu a thing nawk a..intifai tura room lam a pan tur chu a fapa thlan bula thu avag chuan a ding chawt a..ameg zau kawk....muangchang in a pan hnai a...a hnai zel a..tuge anih ahria....asam sei tak..var tak mai te....a kut nem tak mai lh sei tak....a hnar invuah moi em em te...a mitmeg tuipui ag maia thuk lh ahmui sexy em em mai te....ahria ani...ahmagyh..alo ghah car car..a fapa nu......
A ring theilo ..ahma a ami hmuh hi....apan hnai xel a....a lo kir kha aduh anilomni..mhse a gyh em vagin a oi theilo ani...a mittui atla a...rilru natna...inthiamlohna...gaihna....hlimna....chuthil chu a mittui ah chuan a inchawhpawlh ami....
A bul hnai a thlen dawn ah chuan a tawp chat a..kuah a fawh a...gaihdam dil a..ahmagyh xia hrlh aduh...mhse amahah inthiamlohna a om a..a indem ani...
Krystal chu korea ah lo kirin a inlam apan ghal a...inchhug thil chu mi an om th hriat takin alum nuam in a fai em em a...a room ah chuan lutin a bungrua a dah a...mhse a room a thil om avag chuan tuge om tih ciag takin ahria....egdag tilo in a fapa thlan omna lam chu apan a....akalsan dawna athlah ag bawkin mittui tla xoih xoihin akir lh thu a hrlh a...a fapa thlan rigot a lo en avag chuan a bulhnai alo en mai lo a....mhse ahnu ah chuan en in abula pangpar mawi tak tak te chu ahmu a...midagte chuan an lo enkawl tha th ahria a..anui suk a...rei tak..ngawi veg vega athut lai chuan a bul hnaiah mi om ag tlata ahriat avag chuan a hawi sawn a..mhse ami hmuh avag chuan a meglian kawk...
KAMU SEDANG MEMBACA
Idol Love
Fiksi Penggemarkha zan atang khan ka ta ini tawh...mn hrelo der angin om mah la i thinlung lh ngaihtuahna ah cuan ka tan a i inhlan zan kha ala awm reng tih ka hria....Krystal Jung