30. WHO AM I? / GEÇMİŞE DÖNÜŞ KESİT

207 19 12
                                    

İyi okumalar...

******

Arabada ilerlerken küçük kız camdan dışarı izliyor. Ardından sevinçle dönüp annesinin karnına sarılıyor "Seni çok..." devamını getiremeden annesi tarafından itiliyor. "Dokunma! Ona da zarar vermene izin vermeyeceğim!" Kız hüzünle önüne dönerken kızın annesinin dediklerini duyan şoför kıza üzülerek "Küçük Hanım..." diye sesleniyor, küçük kız şoförün aynadan yansıyan gözlerine bakıyor. Adam gülümseyerek torpidoya uzanıyor "Bu neşenizi yerinize getirir belki..." diyerek aldığı çikolatayı küçük kıza uzatacakken kadının çığlığı ve ardından arabanın tıra çarpmasıyla birlikte otobanda büyük bir ses duyuluyor, küçük kızın ruhu ikiye bölünüyor...

******

 "Seni hep üzüyorlar..." kız üçüncü basamağa basıyor. "Haksızlık ediyorlar." Siyah pijamalı kız konuşmaya devam ediyor. Küçük kız aynı anda 4. ve 5. basamağa basıyor. "SENİ SEVMİYORLAR!" kız altıncı basamağa basıyor. "Kırılıyorsun..." kız aynı anda 7. ve 8. basamağa basıp duruyor. "NASIL HALA ONLARI SEVEBİLİYORSUN?!" kırmızı pijamalı kız ağlamaya başlıyor. Siyah pijamalı kızın öfkeyle karışık sorusuna küçük kız "Çünkü onlar benim ailem." diyerek cevap veriyor. Halbuki siyah pijamalı kız zaten bunu diyeceğini biliyordu. Bu bir soru değildi aslında, bu küçük kızın sona yaklaştığına dair atılan ilk adımlardı.

Küçük kız arkasına dönüp aynı anda aynı iki basamağa basacakken gözleri irileşiyor. "Çünkü güçsüzsün!" diyor siyah pijamalı kız ve küçük kızın karnına sapladığı bıçağı ilerletiyor. "Neden bana zarar veriyorsun?" diyor küçük kız güçlükle. Siyah pijamalı kız, kırmızı pijamalı kıza baktığında kızın ağlaması şiddetleniyor. Siyah pijamalı kız soğuk ve sert bir tonda konuşuyor "Ben seni koruyorum, biz seni koruyoruz ve sana zarar vermemin en önemli sebebi seni koruyabilmemiz için bizim yaşamamız gerektiği." Bıçağı küçük kızın karnından çekip çıkarıyor. Küçük kız yere çöküyor, onunla birlikte siyah pijamalı kız da gözlerinden yaşlar süzülerek yere çöküp bıçağı fırlatıyor. "Üzgünüm..." diyor fısıltıyla "Keşke seni koruyabilmemiz için ölmen gerekmeseydi." güçlükle nefes alıyor. "Ama ölmelisin, bizim de yaşayabilmemiz için sen... Ölmelisin." başını küçük kızdan farklı bir yöne çevirerek son kez "Üzgünüm..." diyor fısıltıyla, küçük kız gülümsüyor.

******

Merhabalar Ölümcül Meleklerim! Bir  kesitle karşınızdayım. Esasında bakılacak olursa derslerin yoğunluğu ve üşengeçliğim sebebiyle bölümü yazsam da geçirmeye üşeniyorum. Uzun bir bölüm olacak çünkü.  Kuzenimin "Sana sövmelerini mi bekliyorsun bölümü atmak için?" demesi üzerine kesit atmaya karar verdim. Şu an babaannem vefat ettiği için İzmir'deyim ve kitap bölümlerini deftere yazdığımdan bilgisayara geçirdiğim bir kısmı atmaya karar verdim. Eve dönünce bölümü tamamlayıp atmayı planlıyorum. 

Öbür yandan 150K'yı geçmişiz tebrik ederim. 

Kitapla ilgilenemememin bir diğer sebebiyse doğum haritaları, astroloji ve tarot üzerine yoğunlaşmam. Kısa bir sürede güzel bir şekilde doğum haritası bakmayı öğrendim pandeminin bana güzel bir katkısı oldu.  Bilgi isteyenler kişisel instagram hesabıma yazabilir. Lakin öncesinde lütfen kitabın sayfasına istek atın çünkü tanımadıklarımı kabul etmiyorum genellikle. Kitabın sayfasına attığınız isteğe dönmezsem (sosyal medyayı fazla kontrol etmiyorum şu sıralar) kişisel hesabımdan kitapla ilgili önden dm isteği gönderin. Çünkü takibe dönmek istiyorum kendi hesabımdan. Geçenlerde istek atan bir okurumu silmiştim sonra görüp tekrar istek atmıştım. Bu hatayı tekrar yapmak istemiyorum. Diğer yandan kitabın sayfasında okurların takibi arttıkça spoiler paylaşmayı düşünüyorum. 

nbt_moon0619 - Kişisel instagram hesabım

cetesigozukararmislar - Kitabın instagram hesabı 

Aynı zamanda basketbol seven Cedi Osman fanları için güzel bir kitap önerim var. Kuzenim cediismylove1 kendisi yazıyor. Now and Forever  kitabın adı Cedi Osman'a yönelik kurgudur, şans vermenizi öneririm. Normalde kitap önermem ama kesit atmama yönelik ikna edilmiş olmamdan ve  dosyalar arasında kaybettiğim bölümü (bölümün bir kısmını  worde isimsiz kaydetmişim ve çok belge vardı) birlikte bulduğumuzdan öneriyorum.  

Gelecek bölüm hakkındaki fikirleriniz buraya...

Sorularınız buraya...

Görüşleriniz önemli, eleştiriye açığım. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere....





KIZLAR ÇETESİ (Gözü Kararmışlar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin