Multi Ateş Ekin ÇAĞLAYAN
Yağız Aras ÇAĞLAYAN
Ateş 'i kızların yanına yollamıştım ağızlarından laf alması için. Gece bana cidden çok tanıdık geliyordu. "Oğlum bak burada kim var?" diyen babama döndüm. Bir kadın ve bir adam yanlarındaydı "Pardon çıkaramadım" diyince kadın gülüp "Aa Engin senin oğlan bizi unutmuş" dedi kadının konuşması yapmacıklık içeriyordu.
Babam "Öyle olmuş valla oğlum bak bunlar İpek teyzenle Emir amcan hani eskiden bizim orada oturuyorlardı sen hep onlara gidiyordun da kızlarıyla oynuyordun." ha?! Kız mı? "Tamam baba hatırladım" "Kız lafını duyunca nasılda hatırladı kerata" diyen babama susması için kaş göz işareti yapıyordum annem İpek teyzeyle sarılıyordu.
Ben Emir amca ve İpek teyzeyle tokalaşınca babam "Eee hangi rüzgar attı sizi buraya Emir?" diye sordu. Emir amca babamı "Kızımızı ve yeğenimizi izlemeye geldik müzik yarışmasına katılmıştı izlemeye geldik" diye yanıtladı.
Dur biraz o zaman kızlardan biri Emir amcanın kızı. Ben "Kızınızda mı burada?" etrafa bakınıp "Nerede?" diye sordum.
"Heh işte kızım! Gece kızım gelsene buraya" has siktir Gece mi?
Gece yanımıza donuk bakışlarla ve "Efendim baba-" diyecekken onun sözünü annem kesti "Aa Emir kızın çok değişmiş baya da güzelleşmiş" Dolunay "Pardon çıkaramadım?" diye sorunca annem "Ay Emir senin kızında benim oğlan gibi hayırsızlaşmış" ardından "Derya teyzen ben buda Engin amcan hani eskiden bizim orada oturuyordunuz hatta oğlum Yağız 'la oynardınız." dedi.
Dolunay 'ın bakışları önce beni buldu, ardından anneme döndü, sonra hızla bana dönüp gözlerini kırpıştırdı. Tekrar anneme dönüp "Hatırladım tamam" diyince babam "Bak görüyor musun Emir? İkiside bizi hatırlamadı ama sen Gece kızımdan, Derya 'da Yağız 'dan bahsedince nasılda hatırladılar. Eski aşk sonuçta bunların ki"
Gece 'ye bakınca sol gözü seyiriyordu. Kaşlarını çatmıştı harbi lan biz 6 yaşında bunla evlenme hayali kuruyorduk kaşlarımı çatıp "6 yaşında baba abartma istersen" diye kızdım babama, Gece "İsterseniz. Engin. Amcacığım." bastırarak ve yapmacık sırıtarak konuşuyordu ardından "Bu tür konuşmaları yapmayın pek hayırlı olmaz!" dedi "Ay nasıl da utanırmış" diyip annem Gece 'nin yanaklarını sıkacakken Gece bir adım geriye çekildi ardından kaşlarını kaldırıp suratını iğrenircesine buruşturdu ve "Hiç tavsiye etmem" dedi.
Annem bozulmuştu "Aa kızım ellerine ne oldu?" diye yine sordu annem. Gece dişlerini gıcırdattı İpek teyze "Evet kızım ellerine ne oldu kanıyor??" dedi, Gece "tıslayarak "Piçin tekini öldürmemek için duvarı yumrukladım oldu mu?" ardından şirince sırıtıp "İzninizle" dedi ve gitti bende sınıfa gidip bedenliklerimi giyindim spor salonuna gidecekken Ateş yanıma geldi "Kuzen"
"Efendim Ateş?" "Abi kızlarla konuştum işte-" "Sonra anlatırsın ben spor salonuna gidiyorum" dedim "Abi ben gitmezdim Gece 'de orada o kız tam bir psikopat" ardından "Gözü kararmış o kızın her ne olduysa hiç bişey umrumda değil" dedi Ateş. Ben "Çok korktum akşam sana anlatmam gereken şeyler var" diyince "Peki kuzen görüşürüz" dedi ve gitti.
Spor salonuna gelince Gece 'yi şort ve sporcu atletiyle kum torbasını yumruklarken buldum bir yandan da model sarı kurdeleler çalıyordu.
'Dün gece yaralı küçük bir kız bulunmuş
Etrafına sarı kurdeleler sarılmış
Son bi kez süslemek istemiş onu büyükler yine yasaklarıyla'Dediği zaman tekmeyi kum torbasına geçirdi.
'Yaklaşıp yakından bakınca gördüm yatan benim küçüklüğüm'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR ÇETESİ (Gözü Kararmışlar)
ChickLitKar taneleri döküldü gökten, farklı şekilleri ve farklı renkleriyle 7 genç kızı ve onların hayat hikayelerini oluşturarak... Kaderleri birleşmiş umutları intikam ateşiyle harlanmış tutuşmaya başlamıştı. Bu 4 element: Toprak, Hava, Su ve Ateş 'in...