°•3.UNUT BENİ•°

8.4K 480 65
                                    


İyi okumalar...

*Düzenlendi*

Dolunay Gece ÇETİN

"Peki ne zaman planı uygulayacağız?" "İlk önce biraz oynayalım" diyerek Alara 'yı yanıtladım "Hadi artık içeri geçelim patron" diyen Kumsal 'a gülümsedim çetemizin lideri bendim okulda tanımayan yoktu bizi. Onu onaylayıp sınıfa geçmek için okula yürümeye başladım sınıfa geçince gözlerime inanamadım o piç benim sırama geçmiş yanında da yani benim oturduğum yere çantamı atıp okulumuzun sürtüklerinden Hande oturuyordu. Siktim ben sizi sakin kaldım çıktılar tepeme sırama yürüyüp sürtüğün saçını kavradığım gibi yere fırlattım piç de sırıtıyordu sanki onun için herkes bilir sıramı önemsediğimi kızlar arasında tek oturan ben varım en arkada cam kenarında ama orospu benim yerime oturmuştu bende cezasını veriyorum işte yerde tekmeliyordum o piç "Kızlar sakin benim için kavga etmenize gerek yok." "Ulan piç senin için ne kavga edicem" "Sen kime piç dedin?!"

"SANAAA!! Senden başka piç mi var etrafta" kızlarda yanıma gelmişti "Hem yerime oturuyon hem de ahkam kesiyon kimsin lan SEN!!???" diyerek bağırdım yılların öfkesini kusuyordum "Kimim öyle mi? Ben Yağız Aras ÇAĞLAYAN oda kuzenim Ateş Ekin ÇAĞLAYAN, ÇAĞLAYAN Holdingin tek varisleriyiz oldu mu? Ben de Engin ÇAĞLAYAN 'ın oğlunun ta kendisiyim." bunun babası Bülent amcaları gözlerim öfkeden sim siyah olmuştu gözlerinin içine tüm öfkemle baktım yumruğumu suratına geçiriyordumki Kuzey beni tuttu oda anlamıştı yapacaklarımı biliyordu "Bırak Kuzey!!" diye kükredim "Bırak!!!" gözlerim doluyordu kızlar tuvaletinin içine atıp kilitledi beni. Kapıyı yumruklamaya başladım "O şerefsiz iti öldüreceğim lan çıkar beni çıkar" diyip yere çöktüm kapıyı açmayacağını anladığımda duvara yumruk atmaya başladım bir yandan da ağlıyordum kapı açıldığında kızlar içeri girdi "Dolunay!!" diye bağıran Alara 'ya baktım gözleri dolmuştu nasıl dolmasın ki? Ailesini o piçin babası yüzünden kaybetti Alara 'ya sıkıca sarıldım oda ağlamaya başladı "Kızlar bölmek istemem ama Gece 'nin elleri kanıyor" kızlarla aynı anda Kuzey 'e dönüp "Sen" "Kızlar" diye devamını getirdi Kumsal Kuzey ise geri geri yürüyordu bizse üstüne yürüyorduk "Tuvaletine" dedi Alara, "mi" diye devamını getirdi Doğa, "Girdin?" dedi Mira, "Çık!! Kuzey!!" dedi Rüya ve "Hem de hemen!!!" diye bağırdı İrem Kuzey ise "Ben sadece-" "Hala konuşuyor bak hele şuna!!" diye İrem tekrar bağırınca Kuzey yerinde sıçradı koşarak tuvaletten çıktı o gidince hepimiz kahkahayla gülmeye başladık.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Ellerimi sargı beziyle sarıp sınıfa geçtik yerime hala o piç oturuyordu. Ben gelince oturmam için kalktı ben oturunca oda geri oturdu kafamı cama çevirip dışarı izlemeye başladım "Sen bana tanıdık geliyorsun" diyip sırıttı tek kaşımı kaldırıp ite baktım "Yok canım!!" diyerek alayla güldüm ardından ciddi olup "Kapa.Çeneni." dedim tıslayıp bastırarak "Owww sert kız" diye güldü ardından sadece bizim duyabileceğimiz bir şekilde "Senide altıma alacağım sert kız olman bana sökmez" "Çok korktum" diyip güldüm. Dersin ortasında kapı çaldı "Hocam dersi böldüğüm için özür dilerim müzik öğretmeni yarışma için katılanları çağırıyor" diyince 16 kişi ayaklandık ve sınıftan çıktık konferans salonuna gelince durup kapıyı çaldım ilk ben girdim 10 tane öğretmen ve müzikçi "Evet çocuklar şimdi aranızda birkaç kişiyi seçeceğiz önce sahneye sizleri alalım beyler" diyip Poyrazları işaret etti. Onlarda müzik aletlerinin başına geçiş yaptılar müzikçi "Bildiğiniz üzere her grup 3 şarkı söyleyecek 1 şarkıda da ayrı ayrı karaoke yapacaksınız." dedi ve çocuklar müzik aletlerine yerleşti. Toprak davullara, Anıl bateriye, Doruk bas gitara, Uras bas gitara, Kuzey bas gitara veeee Poyraz da mikrofona geçti çalmaya başladılar R5 den Heart made up on you.

KIZLAR ÇETESİ (Gözü Kararmışlar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin