Multi; Daha önce de unut beni diye adlandırdığım bölümde gördüğümüz rapin 2. Parçası: JOKER -Yaşamak öldürür part 2 ve Gece ile Anka 'nın giydikleri.
İyi okumalar...
xxxxx
Bu kadar acınası mıydı herşey? İnsanlar bu kadar mı karaktersizdi?! Neydi bu insanların derdi? Aşağılamak, eziklemek ikisi de aynıydı. Ama her insanda farklıydı. Bizi biz yapan zaten farklılıklarımız değil miydi? O kadar çocuk vardı eziklenen, o kadar kız vardı obje gibi kullanılan, o kadar insan vardı Dünya denen illette, kıymeti bilinmeyen. Aslında bizde olan eksiklik onda olmadığında çekemez kimisi. İftiralar, yalanlar temizsede kirletir karşısındakini, kendisini. "Kimse kusursuz değil!" deyip kendisi kusursuzmuş gibi davrananlarda var. Ne diyebilirim ki? Hepsinden iğreniyorum!
Bu düşüncelerim bir kere daha doğrulandı, şuan şu gezdiğim karargahta yeterince belki de daha fazla belirgin olmuştu zihnimde. Ceyhun, yasaklamıştı en alt kata inmemi. Ben dinleyen birisi tabiki de değilim ama. Kızları nasıl kullandıklarını bir kere daha görmüştüm. Bazen düşündüğüm ve şu an kesinlikle emin olduğum şey şu: Yağız 'da beni o kullanılan kızlardan görmüş, beni fahişe sanmıştı.
Yine boşvermeyi çok istiyorum. Ama hayır bu saatten sonra mümkünatı yok boşveremem. Aldığım kararlar, planlarım, kızlar, şeytan, okul Vs. hepsi beni birbirinden farklı sorumluluklara itiyor. Çözüm olaraksa sadece onları yerine getirmek kalıyor.
Ama andım olsun ki bugün o kızları gördükten sonra bir kere daha karar verdim. Ne olursa olsun, karşımdaki kim olursa, bu kuralları kim koyduysa hepsini bozacaktım. Hemde hepsini! Yerle gök bir olsada başaracaktım, başaracaktık.
Alt kattan fazlasıyla etkilenmiştim. Zavallı kızlar neler çekiyordu. Hepsine bekaret testi yapmışlardı ve özel bölgelerini görmüşlerdi hatta çoğu kıza... Ah bu iğrençti katlanılmaz gerçekten.
Bana zaten tecavüz etmişlerdi kaybedecek neyim vardı ki?
Koridordaki adımlarımı hızlandırıp Anka 'nın odasına daldığımda ilk olarak üzerine giydiği şeyler dikkatimi çekti. Görüntüsü Elisa gibi sürtükçeydi. Dün akşam ki giydiklerini gözümün önüne getirdiğimde başımı sinirle sağa sola salladım.
"Böyle kıyafetlerden iğreniyorum." diyen Anka 'ya kaşlarımı çatıp "Yok bir de sevseydin!" olarak yanıt verdim.
Sabah basketbol takımı için beden eğitimi öğretmeni ile görüntülü konuşma yapmıştık. Kuzey ise daha önce konuştuğumuz gibi okulu satın almak için işlemlere başlamıştı.
"Sen ne zaman giyineceksin? Malum şu seninki ile kızları kontrol edeceğiz." burukça gülümsedim Anka 'ya. Ben zaten görmüştüm onları. "Ben baktım onlara" dediğimde onun yatağına uzanıp kafamı tavana diktim "Nasıl yani?" güldüm, yine mutluluktan uzaktım "Hani şeytanın İngiltere'den sipariş verdiği duvara yapışarak ilerlememizi sağlayan kıyafetler vardı ya işte onları giyip tavanda ilerleyerek girdim. Tabi ilk önce Kumsal 'ı aramam gerekliydi. Demir henüz yola çıkmamış. Hem onu konuştuk hem de kameraların ana sistemine sızarak hackledi."
******
İki genç kız belkide hayatlarının en zor anlarından birini yaşıyordu. Gece odasına geçmiş ve giymesi gereken kıyafeti giymişti. Kendinden bir kere daha iğrenmişti. Ama yeminliydi vazgeçmek düşünülemezdi.
******
Onlar karargahtaki ilk günlerinde düşmanlarını kandırmak için hazırlanırken çetenin geri kalanı Demir 'i takip ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR ÇETESİ (Gözü Kararmışlar)
ChickLitKar taneleri döküldü gökten, farklı şekilleri ve farklı renkleriyle 7 genç kızı ve onların hayat hikayelerini oluşturarak... Kaderleri birleşmiş umutları intikam ateşiyle harlanmış tutuşmaya başlamıştı. Bu 4 element: Toprak, Hava, Su ve Ateş 'in...