°•14.KAZA•°

3.5K 190 51
                                    

Multi; Uraz YILMAZ ve three days grace den Tell me why

Genç kızın bakışları donuktu. Mavilere dikmişti siyahlarını, bedenini esir alan siyahlarını.

Herkes pür dikkat onlara bakarken Ateş müziği çalması için DJ 'e çoktan işaret vermişti. Üzerlerindeki göz sayısı azalsa da o bakışlarını çekmemişti. Yeşil gözler ilk kez bu kadar tehlikeli olmuş ortalığı ayağa kaldırmıştı.

Demir, Gece 'nin bileğini kavradığı anda Gece onun bileğini bükmüştü. "Dövüşecek halde değilsin kaşınma!" diyen Gece 'nin sesi adeta ölüm fermanı gibiydi. "Şeytan! Bu sana tanıdık geldi mi?" Demir 'in sorusuna soğuk bir tebessüm sundu Gece 'nin dudakları.

Bu sefer Gece onun bileğini kavramış ve çıkışa yönelmişti. "Anlat! Tam olarak ne oldu sana?!" Demir mavi gözlerini kısarak ona baktı ardından konu dışı olan bu soruyu yöneltti "Söylesene neden ayrıldık?!" Gece duraksamadan tokadı indirdi suratına "Sence?! Handeyle işi pişirirken hiç sormuyordun!" Demir ağzını birkaç kere açıp kapadı. Ne diyecekti ki? "Sana bunu yapan kişi şeytan öyle değil mi? Ve sende onun ben olduğumu düşünüyorsun." kafasını onaylar anlamda sallayan Demir 'e Gece samimiyetten uzak bir kahkaha attı. "Onu nereden tanıyorsun?" ciddileşen Gece Demir 'e gözlerini devirdi. "Bunu söyleyeceğimi mi sanıyorsun? Yazık!" kelimeleri tükürürcesine söyleyen Gece 'ye aldırış etmedi.

"Şimdi giderim ve ÇAĞLAYANLARIN holdingini senin o hale getirdiğini söylerim. Kanıtlarımda var şüphen olmasın." sesi tehditkardı. Gece aldırmadı "Git ve söyle ardından bana suç ortaklığı yaptığını ve polislere gittiğinde babanın yurtdışına kaçak silah pazarlarken ona yardım edip daha sonra tüm parayı alıp babanı öldürdüğünüde söylersin. Nasıl fikir?" genç adam aldığı cevapla dişlerini sıkmakla yetindi. "Şimdi sana tek birşey diyorum yapmak sana kalmış tabi. Her şeyini al ve Türkiye 'yi terk et ya da öl." genç kadın kendini gülmemek için tutarken Demir sinirden kuduruyordu. Genç kadın keyiflendi. "Güzel dövmüşler. Artık işin bittiğine göre siktirip gitsen diyorum ülkemden ha nasıl fikir? Bende öyle düşünmüştüm."

Genç kadın arabasına ilerlerken önüne geçen gölgeyle durmak zorunda kaldı. "Ne var?" diyen genç kadının elinden arabanın anahtarını alarak düğmesine bastı. Arabanın çıkardığı ses sokağı inletirken genç adam yanıtladı kızı "Yarın yarışmanız varmış ve anladığım kadarıyla sarhoşsun yani seni evine götüreceğim." haklıydı genç kadına göre o an sadece başını sallamakla yetindi. Biraz Çakır keyif olmuştu ve evini nerden bildiğini sorgulamadı bile.

Şöför koltuğunun yanındaki koltuğa geçip kızlara eve gideceğine dair mesaj attı. Araba asfaltı inleterek çalıştığında genç kadın "Söylesene Uraz 20 yaşında olmak nasıl bir duygu?" diye sordu genç adam gülümseyerek "Sen şunu 21 yaşında olmak diye sorsana" dediğinde genç kadın çocuksu bir şekilde kıkırdamıştı.

Genç adam kaşlarını çatarak "Kes şunu!" dediğinde gömleğini dirseğine kadar çektiğinden ötürü kolundaki kasılan damarlar bariz bir şekilde ortadaydı. Genç kadın içkininde verdiği etkiyle baştan çıkarıcı bir sesle "Neyi keseyim Uraz?" ve ardından tekrar kıkırdadı bu seferki daha baştan çıkarıcıydı. Genç adam arabayı ani frenle kenarıya çekip genç kadını kafesledi. "Alkollü birinden faydalanmak istemiyorum. Ayrıca kuzenimin sevgilisisin beni kışkırtma!" tıslayarak söylediği cümleye genç kadın kıkırdayarak cevabı yapıştırdı "Onu sevmediğim 1 kilometre öteden belli oluyor. Bunu sende anlamışsındır." belkide şuanda bir fahişeden farksızdı genç kadın. Umursamadı.

Genç adam inleyerek kendini genç kadına bastırırken eş zamanlı genç kadının telefonuna mesaj gelmişti. Genç adam sesli bir şekilde küfür ederek geri çekildi. Gece kendini boşlukta hissederken genç adam "Baksana mesaja belki önemlidir" Gece onun sesindeki durgunluğu hissetmişti. Uraz 'da kendine inanmıyordu böyle birşeyi yapmamalıydı. Genç kadın mesaja baktı.

KIZLAR ÇETESİ (Gözü Kararmışlar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin