°•2.İNTİKAM VAKTİ GELDİ ARTIK•°

9.9K 514 51
                                    

İyi okumalar...

*Düzenlendi*

Kızların hepsi pür dikkat Kuzey 'i dinlemeye başlamıştı. Kuzey "Şimdi Kumsal sen anladığım kadarıyla hackersın." kafasını onaylar biçimde salladı kumsal, Kuzey devam etti "Doğa sende az buçuk hackersın. Gece sende hackersın yani yasadışı şeylere ulaşma konusunu siz halledersiniz. Mira sen harika ötesi resim çiziyorsun beni az dövmemiştin resimlerini yırttım diye" dediğinde burukça gülümsedi Mira. Kuzey devam etti "Alara 'nın babası ülkede önemli kameralar tasarlıyormuş Alara bu konuya hakim birisi olarak kamera tasarlayabilir. Rüya senin baban yazılım programlayıcısıydı yani sende holdingin tek varisi olarak mutlaka biliyorsundur." Rüya 'da kafasını sallamakla yetindi. "Şimdi Mira kameraları çizer Alara hayata geçirir ve Rüya 'nın yaptığı yazılımları yüklersiniz böylelikle kimsenin fark etmediği kameralar üretebilir. İrem 'e gelirsek sende kılık değiştirmede uzmansın daha önceleri ailenden saklanma amaçlı çeşitli kılıklara giriyormuşsun. Sende kılık değiştirerek kızların ulaşamadığı bilgilere ulaşır veya dikkat dağıtırsın. Bende arada size yardımcı olurum. Bir arkadaşım var onun abisinin spor salonu var konuşuruz orada dövüş sanatlarını felan öğrenirsiniz." derin bir nefes aldı kızlar şuanda aynı şeyi düşünüyordu: yapabilirler miydi?

"Şuanlık bir apartman dairesinde kalırsınız daha sonra orman da bir eve geçersiniz. Gece evi sen ve Mira çizersiniz.-"  Kuzey 'in sözünü mavi gözleriyle dikkatini çeken Kumsal kesmişti. "Bir lidere ihtiyacımız olmayacak mı peki?" Kuzey kafasını onaylar anlamda salladı "Kuzenim diye demiyorum ama bence Dolunay olmalı. Hırsı ve öfkesi onu çok tehlikeli yapmakla beraber güçlendiriyorda. Ayrıca refleksleri çok iyi ve en kötü şeyi o yaşadı" dedi Dolunay 'â bakarak Alara "Bencede Dolunay olmalı." dediğinde Mira 'da ona destek çıktı "Aynen Dolunay olmalı çok hırslı pes eden biri değil" diğerleride onaylayınca Dolunay söze girdi "Eğer ben olacaksam Dolunay demeyeceksiniz artık bana o öleli çok oldu diğer adım yani Gece 'yi kullanacaksınız." kızlar kafalarını onaylar biçimde salladı. Kuzeninin bu hali Kuzey 'i buruk bir şekilde gülümsetti.

Dolunay yani diğer adıyla Gece devam etti "Disiplin kurmamız şart ayrıca yeni bir okula ve yeni karanlık bir sayfaya ihtiyacımız var. Beyaz olmaz çünkü oynayacağımız oyun çocuk oyunu değil saflık hiç değil. İntikam oyunu! Ve hedefimiz çok açık değil mi? ÇAĞLAYANLARIN SONU OLACAĞIZ! Bundan sonraki hayatımız da acımak yok! Aşk hiç yok! İntikam... Sadece intikam var ve ilk hedefimiz yeni bir okul YILDIRIM KOLEJİ. Daha sonra dövüş kursları felan alkol ve sigara almayacağız çünkü sağlıklı olmalıyız ki intikam alırken bir aksilik çıkmasın. Ha bu arada bir adımızda olmalı. Bundan sonra biz: KIZLAR ÇETESİ GÖZÜ KARARMIŞLARIZ! VE NE OLURSA OLSUN VAZ GEÇMEYECEĞİZ!!!"

2 YIL SONRA

Dolunay Gece ÇETİN

"Ses... Ses kontrol. İyi bari çalışıyor." yerime geçip kafamı sırama koydum. Kumsal sahneden inip yanıma geldi. "Bugün gelecekler... Yüzleşeceğiz. Sence herşey yolunda gidecek mi?" derin nefes alıp Kumsal 'â baktım "Gitmek zorunda. Başaracağız." deyip dışarıda drift atan arabanın sesini duyduğumda ayağa kalktım. Kumsal 'da benimle beraber kalkmıştı kapıda görünen Mira "Geldiler..." dediğinde kafamı onaylar biçimde salladım. Boynumu kütletip kapıdan çıktım İrem, Alara, Rüya ve Doğa  'da bize katıldığında Kuzey 'e baktım. Elimi güven vermek istercesine sıktığında artık herşey için çok geçti.

Koridordaki kişiler biz geçtikçe çekiliyordu ve en sonunda kapıya çıktık. Pekçok kişi arabanın etrafında toplanmış diğerleriyse köşeden bakıyordu. Kollarımı kavuşturup arabaya diktim gözlerimi kapı açıldığında uzun boylu biri çıktı gözlüklerini çıkarıp okula bakarken gözleri bir noktada durdu Kumsal 'da yani. Şimdilik boşverip akşam Kumsal 'â sorma kararı aldım. Diğeride çıktı işte onlar Yağız Aras ÇAĞLAYAN ve Ateş Ekin ÇAĞLAYAN. Ateş Ekin tamda belgelerde olduğu gibi Yağız 'dan biraz daha uzundu.

Siyahla beyazın arasındaki o ince çizgi ne? Size soruyorum gri mi? Sizce ne bilmiyorum ama bence değil.
Siyahla beyazın arasındaki o ince çizgi; ruhların kaybolup birleştiği yerdir. İnsan ya siyahtadır, ya da beyazda. Ortası gri değildir, ortası; ruhunu kaybetmiş insanların yeridir.
Benim gibi...

Ya aşk nedir?

Aşk... Karanlıkta yolunu kaybedip düştüğün kuyuya benzer. Sorun o kuyuya düştüğün halde sonunu bulup kurtulmaya veya kurtarılmaya çalışılmasıdır...

Ama ondan daha büyük bir sorunsa karanlıktan çıkıp çıkamayacağımıza ve kurtarılacağımıza inanan CESARETTEDİR...

Ama tecavüz...

Bir kızı hayattan koparıp ölümüne sebep olan birşeydi. Ruhsal veya bedensel fark etmez ölüydü artık benim için. Ben ruhsal ölüydüm.

Kafamdaki düşünceleri atıp parmaklarımı kütlettim. Bu iş bitene kadar asla mutlu olmayacaktım. Kızlarla beraber çardağa ilerlerken iç sesim devreye girmişti. Ruhunu karanlığa gömen bu rezil kişilerden intikamını alma vaktin geldi sonunda. Çardakta otururken kızlara döndüm. "İntikam vakti geldi artık ne dersiniz başlayalım mı?" pür dikkat beni dinlemeye başladıklarında anlatmak için ortaya doğru eğildim onlar da benimle aynı pozisyona gelince konuştum. "Plan şu..."

******
Düzenlendiği için diğer bölümler tuhaf gelecektir size kitabı düzenlemeye başladım daha okunulası bir hal olması için vote ve yorumları eksik etmeyin lütfen.

Sizce plan ne?

Çağlayanlar hakkındaki düşünceleriniz buraya lütfen

İyi günler...

KIZLAR ÇETESİ (Gözü Kararmışlar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin