Multi; İrem 'in o adamı vuruşu
Cannibal corpse - I cum bloodİyi okumalar...
3 GÜN SONRA SAAT: 22.30
Dolunay Gece ÇETİN
"Alo Alper..." kısa bir sessizliğin ardından cevap geldi "Evet Gece Hanım?" derin bir nefes alıp devam ettim "Ceyhun ÖZKAYA yarın gün ağarmadan dünyaya Veda etmiş olacak."
"Peki Gece Hanım görüşmek üzere..."
Mira AYDOĞMUŞ
İşte büyük gün gelmişti. Kulaklıktan Gece komutları veriyordu. "S1 'den T1 ve T2 'ye yerinizde misiniz?" diyen Gece 'nin sesi duyuldu. S; son demekti, Gece ve Anka son darbeyi vuracaktı. Son da lider olan Gece 'ydi. Kumsal "T1 dinlemede, yerimdeyim. T2 hemen karşımdaki tepede tamam!" demişti. T; tüfek ve uzun menzilli atış anlamındaydı, lider Kumsal 'dı.
Bu sefer "S1 'den D1 ve D2 yerinizde misiniz?" diyen Gece 'ye "D1 dinlemede, D2 ile yerimizdeyiz tamam!" olarak cevap vermiştim. D; dövüş talim alanını bombalamaydı, lideri bendim.
Gece "S1 'den K1 ve K2 'ye kızlar hazır mı?" ardından kulaklıkta Alara 'nın sesi duyuldu. "K1 konuşuyor, K2 ile kızları hazırladık tamam!" K; kızları silahlandırma ve kurtarma demekti, lideri Alara 'ydı.
Son olarak Gece "E1 ve E2, S1 konuşuyor araçlar hazır mı?" dediğinde Kuzey konuştu. "E1 konuşuyor, araçlar hazırlandı tamam!" E; eve dönüş demekti, lideri Kuzey 'di.
Rüya 'ya işaret verip birlikte talim alanına girdik. Herkesin bizi yabancı sanmasından faydalanacak şuanlık dikkat dağıtacaktık.
Elimdeki bombaları etkin hale getiren kumandalardan ikisini sallayarak bağırdım. "Hey! Baksanıza!" Herkes bana dikkat kesildiğinde en ciddi halimle konuştum. Çoğunluk elimdeki kumandalara dikkat kesilmişti, diğer ikisi Rüya 'daydı.
Surat ifadelerinden anladığım kadarıyla da çoğunluk benim Türkçe 'yi harika bir aksanla konuşmama şaşırmıştı. Bu da onların salak olduğunun bir başka kanıtıydı. İlk kanıt önlem eksikliğiydi, sadece kızların yarısını başka bir yere götürmekle önlem alınmazdı.
"Uçmaya..." deyip tepkilerine bakıp daha yüksek bir sesle bağırdım. "Var mısınız?!" Tiz sesim aslında T1 ve T2 'ye işaret vermiş, bu salakları oyalamaya yetmişti.
T1 ve T2 ateşe başladığında karmaşa da başlamıştı.
Kumsal Ada DOĞAN
Tepenin kenarında duruyorum. Doğa, Bana başıyla selam verip tepenin karşı tarafına ilerlediğinde bende kendi tepeme ilerliyorum. Üstümde asker kabanlarını andıran bir kaban vardı yüzüme siyah boya sürmüş klasik iki şerit eklemiştim.
Tepeye çıkıp omzumdaki avcıyla yüzü koyun bir şekilde yere rahat bir pozisyonda uzanıp duruşumu düzenliyorum. Avcı silahımın adıydı. Kahraman Mehmetçiklerimizin kullandığı kanas adlı keskin nişancı tüfeğiydi.
Yedi milimetre çapı ve on şarjör kapasitesinde mermi alıyordu. Aynı zamanda bir buçuk kilometre uzaklıktaki hedefi çok rahat bir şekilde alnından vurabilirdi. Tek dezavantajı biraz ağır olması ve 20 mermiden sonra 5 dakika süreyle şişme yapmasıydı. Biraz fazla tepme yapsa da kaliteli bir silahtı.
Karşı tepedeki Doğa 'ya ulaşmak için kulaklıktan "T1 'den, T2 'ye hedefe varıp pozisyon aldın mı?" diye sormamla otomatik olarak cevap geliyor. "T2 konuşuyor, hedefe ulaştım; hazırım." göremeyeceğini bilsem de kafamı onaylar anlamda sallıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR ÇETESİ (Gözü Kararmışlar)
Chick-LitKar taneleri döküldü gökten, farklı şekilleri ve farklı renkleriyle 7 genç kızı ve onların hayat hikayelerini oluşturarak... Kaderleri birleşmiş umutları intikam ateşiyle harlanmış tutuşmaya başlamıştı. Bu 4 element: Toprak, Hava, Su ve Ateş 'in...