Bebeklerim. Sizden bol bol yorum istiyorum. Eğer 30 yorum olursa yarın bir bölüm daha atacağım. Medya Ruan ji Lijuan.
Önceki bölüm
Doğa tanrıçası, bu çiçek için aslında 1000 yıl uğraşmıştı. Bu zaman da Nian zhen ölmüş ve yeni bedenine reenkarne olmuştu..
Doğa tanrıçası, ellerini salladı ve Ruan ji Lijuan'ın ruhunu çiçeğe gönderdi.
.
.
.
.
.
.
.
Ruan ji Lijuan, geçen zamanın farkında değildi. Gözlerini kapatmış ve fetüs pozisyonunda dinleniyordu. Başına gelecek şeyden haberi yoktu.Tek bildiği şey, başka bir yerde ikinci bir hayat yaşayacağı idi. Bilseydi bile yine de ses etmezdi. Sadece yeni hayatının daha iyi olmasını umardı.
.
.
.
Nian Zhen, gözlerini açtığında kendisini eski bir evde buldu.Nian zhen'in başı dönüyordu, kendine gelmek için kafasını salladıktan sonra, nihayet kendine geldiğini hissetti.
"Aziz bulut takvim yılı 4486. Ben öldüm. Neden geri döndüm?!
Nian zhen, Kutsal imparatorun tek ve yüce oğluydu! En büyük insanlardan biriydi!. Gökyüzün altında ve üstünde ondan daha önemli olan kişi sayısı çok azdı.
Nian zhen, başını kaldırdı ve karanlık, harap bir odada olduğunu fark etti. Duvarların her yerinde çatlaklar vardı ve kapı da sıkıca kapatılmıştı. O Hapsedilmişti!
Kim buna cüret ederdi ki?!
Nian zhen, birilerinin kapının diğer tarafında konuştuğunu duyabiliyordu.
-Büyük Kardeş Yong, o Lord'un tek oğlu. Şehir Efendisi, o veleti çöp olmasına rağmen çok seviyor. Eğer Şehir Efendisi bunu öğrenirse, bizim iyi bir sonumuz olmaz !
Odanın dışında iki kaslı adam duruyordu, yüzleri endişe ve korku doluydu . Burası, Kırmızı Bulut şehrinde terk edilmiş bir yerdi. Kimse buraya gelmeyecekti.
-Korkmana gerek yok, kimse bunu bilmeyecek, hatta Şehir Lordu bile . Ayrıca, çocuğun kanını içtikten sonra, kırmızı bulut şehrini derhal terk edeceğiz! Yang Shuang, kendine gel!!
Yang Yong, Yang Shuang'a yüzünde vahşice bir ifadeyle konuşmuştu..
Yang Yong'u dinledikten sonra, Yang Shuang'ın yüzündeki endişe biraz azalmıştı.
-Bizim için geri dönmek yok! Şehir Efendisi, tek oğlu için bir servet harcadı. Doğduğu günden beri pek çok hap kullanıyor ancak hala Oi toplama aleminin birinci seviyesinde. Bu İlaçlar bize verilseydi, zaten çok fazla yükselebilirdik. Burada da sürünmezdik.
-Bu haplar onun gibi bir çöpün üzerinde boşa gitti, onlardan zevk almamıza izin verebilir! 5 gün daha bekleyelim. Temizleme hapı bedenindeki tüm yabancı maddeleri yok ettikten sonra kanını içeceğiz ve kendi gücümüzü artıracağız! Bundan sonra da burayı hemen terk edeceğiz! Bir kuş gibi uçacağız!
Yang Yong yüzünde acımasız bir gülümseme ile konuşmuştu. Amaçları Nian zhen'in kanını içmekti.Bu onlar için büyük bir fırsattı ve bu fırsatı iyi kullanacaklardı!
İki adamın arasındaki konuşma, bu dünyaya yeni gelen Nian zhen tarafından tamamen duyuluyordu. Nian zhen'in önceki hayatındaki anıları ve bu yeni bedenin anıları bir düzene oturduktan sonra yüzünde acımasız ve ürpertici bir gülümseme ortaya çıktı.
- Kanımı içmek mi? Siz ancak başka bir şey içersiniz!!
Nian zhen, Anılarına bakarken dışarıdaki iki insanın kim olduğunu da hatırladı. Onlar şehir efendinin malikanesinde ki işe yaramaz muhafızlardı. Aslında Nian zhen'e zarar vermeye cüret ettiler. Öldürüp kanını içmeyi bile hayal ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like a Flower [BL] [Tamamlandı]
ФэнтезиRuan Ji Lijuan, kitap okumayı seven genç bir adamdı. İsmi her ne kadar kadınsı olsa da görünüşü değildi. Buna rağmen karakteri, ismi ile uyuşuyordu. Ruan Ji Lijuan, okumayı abarttığı bir zamanda yorgunluk yüzünden ölür ve kendisini bir çiçek olarak...