Biraz da Nian Zhen'in resmini koyalım. Aslında bugün bölüm atmayacaktım ama hadi gene iyisiniz. Keyfim yerinde.
Önceki bölüm
Zaman geçiyordu..
Nian zhen daha fazla gelişim yapmayı bırakmıştı. Ruan Ji Lijuan ile yıkanmış ve yemek yemişti. Long Jiang'ın gelmesini bekliyordu.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nian zhen, yeni tekniğin çok güçlü olacağını düşünmüştü ama bu kadar da işe yarar olacağını düşünmemişti. Sadece 4 saat gelişim yaparak bir sonraki seviyeye geçmeyi başarmış ve Qi Toplama aleminin 11. seviyesine ulaşmıştı. Üstelik kirlilikleri de dışarı atmıştı. Sadece bu da değildi. Saf gücü bile artmıştı.Nian Zhen'in keyfi yerindeydi. Bir dövüş sanatçısının gelişmesi için çok fazla kaynak gerekiyordu. Haplar, iksirler, bitkiler... Hepsi çok önemliydi ve bunları bulabilirdi.
Nian Zhen, düşünüyordu. Bir yandan da Ruan ji Lijuan'ın kafasını okşuyordu.
Nian Zhen, şu anda büyük ihtimal ölümlü boyuttaydı. Bir kez daha ölümsüz boyuta geçmeliydi.
Ölümsüz Boyutuna açılan kapının nerede olduğunu bulması gerekiyordu ve bu sadece bir başlangıçtı. Daha fazla yükselmek istiyordu. Bu bedenin anılarına göre, Ölümlü boyutunda ki Köken kıtasındaydı. Bu kıta oldukça geniş, sınırsız bir alanı kaplıyordu. 5 küçük kıtaya bölünmüştü; Doğu Kıtası, Batı Kıtası, Güney Kıtası, Kuzey Kıtası ve İlahi Kıta.
Kırmızı Bulut şehri, Doğu Kıtasında ki ufak bir şehirdi. Doğu Kıtasında toplam 278 şehir vardı. Hepsini gezmesi ve ölümsüz boyutuna açılan kapıyı bulması gerekiyordu. Çünkü nerede olduğunu bilmiyordu. Çok fazla gezecek yer vardı.
Nian Zhen, buradan ayrıldıktan sonra ilk başta nereye gitmesi gerektiğini bilmiyordu. Şu anda Long Jiang'ın gelmesini bekliyordu.
-Xiao Juan, buradan ayrıldıktan sonra nereye gitmeliyim?
Ruan Ji Lijuan, biraz düşündü. Kitaba göre ilk başta Qi şehrine gitmişti. Orası gelişmiş bir şehirdi ve merak ediyordu orasını. Aklına Rong Jiao geldiğinde gülümsedi ve konuştu.
-Bence Rong Jiao ile konuşmalısın.
Nian zhen, garip bir şekilde Ruan Ji Lijuan'a baktı. O kız ne alakaydı?!
-Neden? Benimle onun ne alakası var?
Ruan Ji Lijuan, gülümsedi ve heyecanla konuştu.
-Onun da bir kutsal bedeni var. Ayrıca sana yardımcı olabilir. Onunla konuşmama izin ver.
Nian Zhen, şaşırmıştı. Kutsal bedenler aşırı nadirdi. 100.000 insanda bile 1 tane ya var ya olmazdı. Fakat bu küçük şehirde 2 tane çıkmıştı. Bütün bunları Ruan Ji Lijuan'ın nasıl bildiğini bilmese de ona güvenebileceğini biliyordu. Kendisine yardım etmek istiyordu.
-Tamam. Gitmeden önce o kızla konuşmana izin veriyorum. Peki kutsal vücudu hakkında ne biliyorsun?
Ruan Ji Lijuan, gülümsedikten sonra konuştu.
-Onun kutsal vücudu Tersine Yang Kan kutsal vücudu. Aşırı kaslı ve erkeksi olmasının da nedeni. Onunla konuşacağım.
Nian zhen, aşırı şaşkındı. Bu kutsal vücut 97. Sıradaydı. Kendisinden daha düşük olmasına rağmen bir kutsal vücuttu ve bir kızda ortaya çıkmıştı. Kesinlikle bu kadar erkeksi olmasına neden olduğu belliydi. Şimdi anlamıştı. Yang her zaman erkeği temsil ederdi. Biraz acıdı. Bu halde olmayı istemezdi sanırım.
Nian Zhen, Rong Jiao'yu düşünmeyi bıraktı ve onun yerine Long Jiang'ı düşünmeye başladı.
Long Jiang, Rong Jiao ile evlenmek yerine ölmeyi tercih ederdi. Açıkçası kutsal vücuda sahip olduğunu bilse bile yine de Rong ailesiyle evlenmezdi. Kendisi de bir erkekti ve o da evlenmezdi. Kim kendisinden daha erkeksi biri ile evlendirdi ki zaten?! Bu bir aşağılama gibiydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like a Flower [BL] [Tamamlandı]
FantasyRuan Ji Lijuan, kitap okumayı seven genç bir adamdı. İsmi her ne kadar kadınsı olsa da görünüşü değildi. Buna rağmen karakteri, ismi ile uyuşuyordu. Ruan Ji Lijuan, okumayı abarttığı bir zamanda yorgunluk yüzünden ölür ve kendisini bir çiçek olarak...