Önceki bölüm
Ruan Ji Lijuan, içinden bir dua etti. O kadar içten ve çaresizdi ki...
-Tanrıçam! Değiştirilebilecek şeyleri değiştirebilmem için bana güç ver, değişemeyecek şeyleri kabullenebilmem için sabır ver ve bu ikisini ayırt edebilmem için akıl ver!
.
.
.
.
.
.
.
.
Bu sıra da Nian Zhen, her şeyden habersiz gelişim yapıyordu. Başının üstünde kan kırmızısı bir ejderhanın gölgesi vardı. Qicai long'dan kan aldıktan sonra kısa süreliğine Ejderha formunu serbest bırakabilirdi.Çekirdek, vücuda girdikten sonra Nian zhen'den tuhaf bir vızıltı sesi yayılıyordu. İçinde ki semboller titreşiyordu. Nian zhen, çekirdeğin güçlü enerjisinden çok memnundu. Başlangıç kaynak alemine geçebilirdi. Daha da önemlisi de kan kanatlı şahinin soyunu elde edebilirdi.
Nian zhen'in kontrolü altında semboller, çekirdekte ki enerjiyi sardı ve yavaş yavaş emmeye başladı. Çok hızlı olması iyi değildi. Nian zhen, deneyimliydi. En iyisini biliyor ve yapıyordu. Bu sayede de hiçbir enerji parçası boşa gitmiyordu.
Zaman da yavaşça geçiyordu....
Avluda Qicai Long, kocaman yeşil bir kayanın üzerinde uyuyordu. Aniden, altın bir ışık vücudunun her yerinde parlamaya başladı. altın ışık, Qicai Long'u saran altın bir kozaya dönüşene kadar yavaş yavaş güçlendi.
Zaman geçtikçe Qicai Long'un enerjisi güçleniyordu, sanki vücudunda uyanmak üzere olan bir şey varmış gibiydi. Köklerinden tam bir dönüşüm yaşıyordu.
Nian Zhen, ne olduğunu görseydi küfretmeye başlardı. bu Kuş uyurken soyunu ve doğuştan gelen yeteneklerini uyandırma sürecine girmişti. İşlem tamamlandığında, Qicai Long bir Başlangıç Kaynak savaşçısı olacaktı.
Ruan Ji Lijuan gibi Qicai Long da uyuyarak gelişim yapıyordu.
Qicai Long, Bir Ejderha soyuna sahip olarak doğuştan gelen yeteneklerini uyandırması tamamen normaldi. Nadir bir tür olarak doğuştan gelen tek bir yeteneğe de sahip değildi.
İnsanları üzen şey, canavarların kesinlikle hiçbir şey yapmadan daha güçlü olabilmesiydi. Uyurken daha güçlü hale gelebilirlerdi. Herkes güçlenmek için ölümüne savaşırken ve çoğu zaman başarısız olurken, canavarlar uyanık bile olmadan seviye atlayabiliyordu. Bu gerçekten de nefret çekiyordu.
Avlu çok sessizdi. Nian Zhen Kan Kanatlı Şahin'in çekirdeğini emiyordu, Qicai Long büyük yeşil bir kayanın üzerinde uyuyordu ve ana kapının dışında yaşlı adam bir profesyonel gibi koruyordu. Bu şehirde, Ruhsal kaynak şeytan Lordu tarafından korunan bir yere kimse yaklaşamazdı. Evin biraz dışında da dağılmış bir halde olan Ruan Ji Lijuan, ağlıyordu.
Yaşlı adam hareketsiz kaldı. Gözleri bir şeye kafayı takmış gibi görünüyordu ve vücudu hareketsiz ve bir heykel gibiydi. Tüm dikkatini Kutsal Şeytan becerisine vermişti. Bu ilahi yeteneği, eğer düzgün bir şekilde kullanabilirse, Nian Zhen'in ona söylediği gibi bir Kral olabilirdi.
Bir anda, büyük bir patlama sesi geldi. Bu sesin şiddeti ile Ruan Ji Lijuan, irkildi ve sesin geldiği yere baktı.
Bu ses, tam da Nian zhen'in bulunduğu yerden geliyordu ve kan kırmızısı bir sütun çatıyı parçaladı ve etrafa güçlü enerjiler yayılıyordu.
Kısa süre içinde Leng Ailesinin arazisinde, kasırgalar ortaya çıktı. Çevrede ki tüm doğal enerjiler anında emildi. Bu kan kırmızısı sütunun içinde altın bir ışık daha vardı. Altın ışık, bir çekirdek oluşturdu ve zamanla daha da güçlendi.
Bu çekirdek, aslında Başlangıç kaynak aleminin sembolüydü. Dantianın içinde ki enerji sıvı halden, katı hale geçiyor ve bir çekirdek oluşturuyordu. Bu yüzden başlangıç kaynak alemi deniyordu. Diğerleri temeldi, fakat artık temel sağlamlaşmış ve daha da güçlenmek için bir başlangıçtı. Kaynaktan gelen bir başlangıç....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like a Flower [BL] [Tamamlandı]
FantasiaRuan Ji Lijuan, kitap okumayı seven genç bir adamdı. İsmi her ne kadar kadınsı olsa da görünüşü değildi. Buna rağmen karakteri, ismi ile uyuşuyordu. Ruan Ji Lijuan, okumayı abarttığı bir zamanda yorgunluk yüzünden ölür ve kendisini bir çiçek olarak...