16.Bölüm

1.3K 172 113
                                    

Medya Ruan Ji Lijuan'ın büyük hali. Küçük bir bebek olmadığı zamanlar.😊.

Önceki bölüm

-Size yeteneğimi göstermezsem bana inanmayacaksınız... Hadi gidelim, beni fırına götürün!

üç yaşlı adam, Nian zhen'e baktı. Şaka yapıyor gibi görünmüyordu…O gerçekten de çok fazla hap tükettikten sonra bir simyacı mı olmuştu?!
.
.
.
.
.
Ruan Ji Lijuan, uyuyor ve gelişim yapıyordu. Belli olmasa da normal bir  Başlangıç kaynak aleminde olan bir insanla aynı güce sahipti.

Ruan Ji Lijuan, şu anda bu kasabada ki tüm insanlardan daha güçlüydü. Sadece Gelişim seviyesi hissedilmiyordu. Çünkü o bir insan değil bir Bitki ruhuydu.

Ruan Ji Lıjuan, rüya görüyordu. Rüyasında, polislerin kendisine ailesinin öldüğünü haber verdiğini gördü. Sonra anne ve babasının ölü bedenlerinin toprağa gönderildiğini izledi.

Anne ve babası da Ruan Ji Lijuan gibi çiçekleri çok severdi. Bu yüzden de Ruan Ji Lijuan, onları gömmeden önce ikisinin de üstünde bir çiçek tohumu koymuştu.

Ruan Ji Lijuan'ın rüyası sık sık değişti. Bazen çocuk olduğu zamanda ki anıları gördü. Çiçeklerle oynadığını ve onları suladığını.

Ruan Ji Lijuan, yanlışlıkla yabani bir çiçeğin üstüne bastığı zamanı da gördü. Saatlerce ağlamış ve yabani çiçekten özür dilemişti. Kendisini sakinleştiren biri olmadığı için de ağlamaktan baygınlık geçirmişti.

Ruan Ji Lijuan, amcasının parayı aldıktan sonra arkasına bile bakmadan gittiği anı da gördü. Her zaman "Dur! Beni de al yanına" demek istemişti. Fakat bunu asla yapamamıştı.

Ruan Ji Lijuan, açlıktan bayıldığı zamanları da hatırladı. Kütüphanede çalışan görevli kadın, kendisine çiçek karşılığında bir kaç bisküvi vermişti.

Kütüphaneci kadın, bu çocuğun bir ailesi olmadığını öğrendiğinde, sık sık çiçek almaya başlamıştı. Karşılığında da ona bir kaç bisküvi ve bazen de yemek yapıp veriyordu. Para da vermek istemişti ama Ruan Ji Lijuan kabul etmemişti.

Ruan Ji Lijuan, bilmese de bu kadın, ruan Ji Lijuan, kütüphaneye uzun zaman gelmediği için şüphelenmişti ve onun öldüğünü görmüştü.

Ruan Ji Lijuan'ın eski bedeni de ailesinin yanına bir tohum ile gömülmüştü.

Ruan ailesinin mezarında 3 Lavinia  açmıştı.

Lavinia, ölüm çiçeği ya da misk çiçeği de denilen üzücü bir hikayesi olan güzel bir çiçekti..

Lavinia, ölüm çiçeği ya da misk çiçeği de denilen üzücü bir hikayesi olan güzel bir çiçekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YN: Lavinia bu canlarım.😣

3 Lavinia da birbirine eşlik etmiş ve çoğu zamanda arıları kendisine çekmişti. Sadece bu da değildi!

Like a Flower [BL] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin