Önceki bölüm
Zaidi Li Faya gülümsedi ve sessiz kaldı..
Ruan Ji Lijuan, Zaidi Li Faya'nın planını anlamıştı. Parlak gözlerle çocuğa baktı. Bu çocukta bir tuhaflık vardı. Öğrenmesi gerekiyordu.
.
.
.
.
.
.Gecenin ortasında, karanlık gökyüzünde bir çok yıldız vardı.
Bu çağda sokak lambaları yoktu ve fakirler kandillerini kullanmak istemiyorlardı. Yani tüm Lian kabilesi zifiri karanlıktı.
kabilenin arkasındaki Antrenman alanı genişti. Savaşçı hazırlık kampının üyeleri normalde burada eğitilirdi. Antrenman sahasına gizlice giren karanlık bir gölge, etrafına dikkatle baktı.
Ruan Ji Lijuan da Zaidi Li Faya'yı takip ediyordu. Sakince sordu.
-Gücünü test mi etmek istiyorsun?
Zaidi Li Faya, gülümsedi ve yanıtladı.
-Evet. Az önce tuhaf bir duruma girdim. Sanki dünya yavaşlamıştı. Her şeyi gördüm.
Ruan Ji Lijuan, başını salladı ve onayladıktan sonra konuştu.
- Söylesene, ne tür bir hazine saklıyorsun? Merak etme, çalmayacağım. Seni öldürmek isteseydim, tek bir üflemem yeterli olurdu.
Zaidi Li Faya, yarım bir gülümseme ile konuştu.
-Az önce ki adama yaptığın gibi mi? Ona ne yaptın? İçorganlarının çürüdüğünü görür gibi oldum.
Ruan Ji Lijuan, şaşırdı. Bunu fark etmesini beklemiyordu. Acaba, bu çocuğun sakladığı hazine ile mi bağlantılıydı? Merak etti.
-Ah, sadece çiçek tozu üfledim. Zararlı olanlardan... Şimdi sen söyle.
Zaidi Li Faya, bir an anlatmakta kararsız kaldı. Ruan Ji Lijuan, kendisini öldürmek istenseydi, bunu ilk tanıştıkları zaman yapardı. Onunla aynı dünyadan gelmişti yoldaşlardı. Belki de anlatsa sorun olmazdı.
-Pekala, anlatacağım ama şimdi değil.
Ruan Ji Lijuan, tam bir şey söyleyecekti ki Zaidi Li Faya, heyecanla bağırdı.
-Buldum!
Zaidi Li Faya, konuyu değiştirdiği için rahatladı. Bu devirde doğru düzgün kimseye güvenemezdi. Jiang Hua'nın tarif ettiği gibi, antrenman sahasında sıra sıra dizilmiş ağırlıklar vardı.
Bu ağırlıklar, 20 kilodan, 300 kiloya hatta 1000 kiloya kadar gidiyordu. Hepsi de taştan yapılmıştı.
Zaidi Li Faya bugün gücünü test etmek için buradaydı! vücudunda ne gibi değişiklikler olduğunu bilmek istiyordu…
Ruan Ji Lijuan, konunun ertelenmesi ile bir iç çekti. Yapacak bir şey yoktu. Belli ki büyük bir sırdı ve kendisine de kolayca söylemeyecekti. Onu anlıyordu. O olsaydı o da aynı şeyi yapardı.
Antrenman sahası boştu. Geceleri nem ve soğuk hava nedeniyle, bir çiy tabakası ağırlıkların üzerini kaplamıştı. Tüm bu taş ağırlıklar yeşil çelikten yapılmıştı. Asırlarca, yıpranmadan durabilirlerdi.
Bu vahşi doğada, insanlar bir dövüş sanatçısının gücünü ölçmek için kullanılmıştı.
Zaidi Li Faya, Yerin boş olduğunu görünce, ağırlığın önünde durdu ve 50 kiloluk bir ağırlık seçti ve tek eli ile kaldırdı. Tam da beklediği gibiydi.
Zaidi Li Faya çok sevindi. Hemen bir 100 kiloluk seçti ve onu da kaldırmaya çalıştı. Tek elle kaldırmak biraz zorlamıştı. İki eli ile daha rahat kaldırabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like a Flower [BL] [Tamamlandı]
Viễn tưởngRuan Ji Lijuan, kitap okumayı seven genç bir adamdı. İsmi her ne kadar kadınsı olsa da görünüşü değildi. Buna rağmen karakteri, ismi ile uyuşuyordu. Ruan Ji Lijuan, okumayı abarttığı bir zamanda yorgunluk yüzünden ölür ve kendisini bir çiçek olarak...