63. Bölüm

715 95 60
                                    

Önceki bölüm

Nian Zhen gelişigüzel bir şekilde elini salladı ve kesesinden dokuz Hap çıkardı ve onları muhafıza fırlattıktan sonra şehre doğru yürümeye başladı.
.
.
.
.
İnsanlar, Ruan Ji Lijuan'a bakıp konuşmaya başladılar. Resmen ağızlarının suyu akmıştı. Gözlerinde şehvet vardı.

-Bu güzel civciv inanılmaz. Benimle bir gece geçirebilseydi, bu gerçekten harika olurdu!

Ruan Ji Lijuan, sözleri söyleyen muhafızın yanından geçtikten kısa bir süre sonra muhafızın vücudunda hızla mantarlar büyümeye başladı. Kısa süre sonra muhafız, toz haline gelip yok oldu.

Diğer gardiyanlar olayları anlayana kadar adam çoktan ölmüştü. Hepsi ürperdi ve korkuyla geriye çekildiler. Aşırı hızlı gerçekleşmişti. Çok tuhaf bir durumdu.

Bu gardiyanlar paniğe kapıldılar. Ne yapacaklarını bilmiyorlardı. Daha bir saniye önce yaşayan adam, gözlerinin önünde toza dönüşmüş ve dağılmıştı.

Muhafızlardan biri şoktan çıktı ve hızla konuştu.

-Kesinlikle beyaz kıyafetli genç adamdı!

Muhafızların lideri söyledi. Hepsi kafalarını kaldırdı ama Nian Zhen'i bulamadılar.

Gümüş şehrinin içinde, Qicai Long'un yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.

-Kekekeke, Küçük çiçek sen bizden de vahşisin!

Ruan Ji Lijuan, haksızlığa uğramış gibi baktı ve sakin bir sesle konuştu.

-Ben her önüme gelenle savaşmıyorum. Kötü bir şey söyledi ve Ben de ona bir ders verdim. Hak ettiğini aldı.

-Öhö Öhö öhö......

Ruan Ji Lijuan'ın sözlerini duyan Nian zhen, şiddetle öksürdü. Onun güzelliği fazla dikkat çekiyordu. Her laf atanı gerçekten de öldürürse bu dünya da kimse kalmazdı. Gerçi pek de bir farkları yoktu....

Tam da bu sırada insanlar çok önemli bir konuyu konuşuyorlardı.

-Duydun mu? Dört büyük tarikatın iç öğrencileri arasındaki savaşın sonucu açıklandı!

-Gerçekten mi ? Kim birinciliği aldı? Kılıç Tarikatından Liang Xiao, Mutluluk Çeşmesinden, Bai Hu Die ve Yi Yun'un hepsinin Geç Gerçek Kaynak savaşçıları olduğunu duydum. Asıl rekabet aslında bu üç kişi arasındaydı!

-Doğru, bu üç adamın hepsi çok güçlü yeteneklere sahip. Aralarında en güçlünün kim olduğunu bulmak zor.

-Hepiniz yanlış tahmin ettiniz! bu yılki Qi Eyaleti iç öğrenci yarışmasında birinci olan kişi Ateşli Gökyüzü Köşkü'nden Dong Nan Chao!

Yol boyunca, Qi Eyalet yarışması her yerde tartışılıyordu. Nian Zhen, merakla sordu.

-Qi Eyaleti yarışması nedir?

Qicai Long, hızlıca açıkladı. Qi eyaletini iyi biliyordu.

-Bu yarışma, Qi Eyaletindeki dört büyük tarikat tarafından düzenleniyor. Her yıl düzenlenen, iç öğrenci ve dış öğrenci yarışması olarak ayrılıyor. 4 büyük tarikat yarışması değil de Qi eyalet yarışması olarak adlandırılmasının sebebi de herkese bir şans vermek istemeleri. Tabi ki bu eyalet insanları, tarikatlarla yarışamaz. Sadece görünüşte olan bir şey.

İnsanlar yine konuşmaya başladılar. Bu sefer Dong Nan Chao'yu konuşuyorlardı.

Dong Nan Chao, bir anda ortaya çıkan bir adamdı. Daha önce kimse duymamıştı. Ateşli Gökyüzü Köşküne katılmıştı. Ayrıca eski dahileri birer birer yenmişti. Sadece 18 yaşında orta Gerçek kaynak aleminde iken daha güçlü rakiplerini yenmiş ve iç öğrenci yarışmasında birinci olmuştu. İnsanlar hayranlık duymadan yapamıyordu.

Like a Flower [BL] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin