سلامـ مود کیلر با شما صحبت میکنه🤗
امیدوارم از خوندن این فیک لذت ببرین🍀🌼
اول با مقدمه شروع کردم تا در طول قصه دچار ابهام نشین پس حتما این پارت رو مطالعه کنین.
ووت یادتون نره :))⚫️ امگاورس چیست؟
ژانر امگاورس یکی از زیر شاخههای ژانر یائویی* و ژانر اروتیک هست. تو این ژانر روابط اجتماعی جهان براساس «سلسله مراتب گرگها» شکل میگیره.
تو دنیای امگاورس علاوه بر جنسیت مرد و زن، سه ماهیت آلفا، بتا و امگا وجود داره. این سه ماهیت براساس مشخصات فیزیکی و صفات رفتاری طبقهبندی میشن.
این طبقهبندی یک وضعیت اجتماعی سلسلهمراتبی هست که در اون آلفا برتر قلمداد میشه، بتا توسط آلفا اداره میشه و امگا در پایینترین مرتبه قرار داره.
تعریف ژانر گرگینهای: کتابهای ژانر گرگینه از داستانهایی تشکیل شده که حاوی گرگینهها ست. گرگینهها انسانهایی هستن که توانایی تبدیل شدن به گرگ رو دارن.
خب تفاوت ژانر گرگینه با امگاورس این هست که تو ژانر امگاورس ما تبدیل شدن به گرگ رو نداریم.
حالا بریم سراغ توضیحات جزییتر!
تعاریف بالا تعاریف کلی و عمومی امگاورس بود اما قسمتی از مطالبی که در ادامه میخونین چیزهایی هستن که من به این ژانر اضافه کردم. برای اینکه متوجه بشین کدوم قسمتها از تخیل من نشات گرفته بولدشون کردم.
⚫️سه ماهیت دنیای امگاورس
آلفاها: آلفاها بالاترین طبقه اجتماعی رو تشکیل میدن. جثهشون نسبت به بقیه بزرگتر هست و قدرت بدنی بیشتری هم دارن. براساس همین ویژگیهای ظاهری و خوی سلطهجو و قدرت طلبشون اکثرا نقشهای مدیریتی و رهبری رو در جامعه برعهده دارن.
آلفاها زودتر از امگاها به بلوغ میرسن (حدودا پونزده سالگی یا شونزده سالگی). آلفای بالغ فرومون آزاد میکنه و فرومون بقیه آلفاها و امگاها رو میتونه حس کنه. چرخهی جنسی آلفاها رات هست. وقتی یک آلفای بالغ با جفت حقیقیاش ملاقات میکنه، وارد رات میشه و از اون به بعد با هر دورهی هیت جفتش اون هم وارد رات میشه. اگه یک آلفا، امگایی غیر از جفت حقیقی خودش رو مارک کنه هم با هر بار هیت شدن امگاش، وارد رات میشه. شروع رات علایمی مثل احساس گرما و آزادسازی فرومونها داره. هر چرخهی رات با داشتن رابطه جنسی با جفت تموم میشه و در صورت نداشتن رابطه جنسی تا هفت روز با علایمی مثل بدن درد ادامه داره. فقط آلفاهای زن میتونن باردار بشن.
YOU ARE READING
⛓جـدا نــشـدنــی⛓
Fanfiction⤦ فیکشن: 𝐈𝐍𝐒𝐄𝐏𝐀𝐑𝐀𝐁𝐋𝐄 ♡⃕ کاپلهای اصلی: کریسیول، سکای ♡⃕ کاپلهای فرعی: چاکی (چا اون وو×راکی)، سورپرایز ⤦ ژانر: امگاورس، تخیلی، رمنس، امپرگ ⤦ نویسنده: 𝐌𝐨𝐨𝐨𝐝_𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐫 ⤦ طراح کاور: 𝐇𝐚𝐫𝐚𝐭𝐚𝐡𝐮𝐠 ⤦ آپ: براساس شرط ووت ⊹ خـلاص...