BIMBINGLAH AKU SAYANG

155 26 1
                                    

Kyunqijoo tv presenting

Kyunqijoo tv presenting

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


An Islamic fanfiction:

~>BIMBINGLAH AKU SAYANG

Starring:Huang Renjun & Aileen Ammara

⚠️Warning⚠️
-dilarang memplagiat mana-mana bahagian dalam cerita ini.
-Sebarang persamaan dengan mana-mana karya penulis lain mohon dimaafkan,Elle tidak meniru mana-mana cerita
-Keseluruhan jalan cerita ini merupakan idea dari otak seketul elle HSHSHS..
-Mintak maaf kalau hambar dan tidak mampu memenuhi citarasa pembaca.
-Update mungkin slow,almaklumlah kelas online.
-Pastikan sebelum baca,sudah selesai menunaikan semua tanggungjawab seperti kerja rumah,solat etc.
-Sebarang kesalahan mohon dimaafkan

::::::::::::::::::::

"Sayang,bimbinglah aku dalam mencari keredhaan-Nya"

--

"Aileen Ammara,cahaya terang yang memakmurkan,yang kuat iman dan penerang..memang tak salah abang pilih Aileen sebagai isteri"

--

"Allahuakbar,dugaan apa lagi ni..."

--

"Ya Allah,maafkan aku kerana lalai dan tidak mentaati perintahmu selama ini,Terima Kasih Ya Allah,kerana kau hadirkan dia membimbing aku"

--

"Maafkan abang,sepatutnya abang yang membimbing sayang tapi jadi terbalik pulak"

--

"Tak kiralah apa yang berlaku sekalipun,Ingatlah Allah tidak pernah menguji hambanya lebih dari kemampuan seorang hambanya"

---

"Terima Kasih,Ya Allah "

.

.

.

.

BIMBINGLAH AKU SAYANG♡

Mengisahkan seorang pemuda berbangsa Cina yang menetap Di Korea,Huang Renjun yang mengembara kerana ingin mencari makna hidup.Puas dia mengembara sehinggalah ke Malaysia.Renjun mula tertarik dengan agama Islam setelag beberapa minggu menetal di Malaysia.Dia juga jatuh cinta pada Aileen Ammara,adik kepada Hanaf.
Dan,bermulalah tugas Aileen membimbing Renjun sebagai seorang muslim.Dugaan demi dugaan muncul,mampukah Renjun istiqamah?

Kyunqijoo_

[C] Bimbinglah Aku,SayangWhere stories live. Discover now