Naštvaně jsem vešla do prvního obchodu s elektronikou co jsem našla.
,,Mohu vám nějak pomoct?" zeptal se mě postarší pán poté co jsem asi 10 minut procházela jednu a tu samou uličku pořád dokola.
,,Potřebuju 6 chůviček, zařízení které dám na dveře a při nepovoleném otevření se spustí alarm a to samé i na okna" řekla jsem s naprostým klidem zatímco on se na mě díval jako na psychopata.
,,To bude vše" řekla jsem ještě když tam stále stál a nehýbal se.
///,,Tak jak to dopadlo?" zeptal se hned Zayn když jsem vešla do domu.
,,Fajn" řekla jsem prostě a tašky položila na kuchyňský stůl.
,,Ty jsi nám koupila večeři?" vběhl Niall nadšeně do kuchyně.
,,Tak nějak" pousmála jsem se a vytáhla vše co jsem koupila.
,,Same. Tohle nainstaluješ na okna kluků a tohle na vchodové a zadní dveře. Tohle na dveře od garáže a tohle na dveře verandy" ukázala jsem Samovi všechny krabičky a rozdělila je.
,,Na co to všechno máš?" zděsil se Louis.
,,A na co máš probůh toto?!" vykřikl a vzal do ruky chůvičky.
,,Jedna je pro Cass" podala jsem ji jednu chůvičku o kterou mě poprosila.
,,A zbytek je pro vás pokud mě ještě chvíli budete štvát. Od teď máte zabezpečená okna, dveře a zabavuji vám klíče od aut" dořekla jsem a kluci vypadali že je asi každou chvíli trefí.
,,Co prosím?" vysoukal ze sebe Zayn.
,,Slyšeli jste. Auta stejně nepotřebujete a já aspoň budu mít klid na duši že se nepokoušíte utéct" poklepala jsem nehty o mramorovou desku kuchyňské linky.
,,Co to do tebe vjelo?" vykřikl Louis.
,,Chci si udržet práci a vy mi to neulehčujete. Nová opatření. Chovejte se slušně a nebudou potřeba" dořekla jsem a odešla do svého pokoje. Ze zdola se ještě ozývaly nářky a povzdechy ale já už nevěděla co dělat. Mají být rádi že to je jen elektronika. Taky jsem je mohla přivázat k topení.
///
Ještě jednou jsem prošla okolí domu a poté se vydala zpátky. Zakódovala jsem hlavní dveře a spokojeně se usadila do křesla v obýváku.
,,Co je?" vyštěkla jsem po 5 minutách co se na mě kluci naštvaně dívali od pokeru.
,,Tohle jsi nemusela" odfrkl si uraženě Zayn.
,,Vůbec nám nevěříš" dodal.
,,Máš pravdu. Tobě nevěřím. Už 3x jsi utekl a já musela zachraňovat tvůj královský zadek. Nebudu to opakovat. Máte být v domě a já si to jen pojistila. Pokud ale chcete aby vás přišel trvale hlídat někdo jiný tak prosím. Já se vrátím ke svému normálnímu životu a vy se tady můžete seznamovat s někým jiným" založila jsem si ruce na hrudi.
,,Možná by nebyl tak upjatý" protočil očima a já myslela že špatně slyším.
,,Ani nevíš kolik volnosti jsem vám dala" zvedla jsem se z křesla a odešla.
,,Arogantní debil" prskla jsem jen co jsem vešla do pokoje.
,,To je" ozvalo se z druhé strany pokoje a já málem dostala infarkt.
,,Co ty tady děláš?" naštvaně jsem zabouchla dveře a opřela se o ně.
,,Přišel jsem tě navštívit. Zdála ses mi dneska nějaká vyvedená z míry. Je vše v pořádku?" udělal několik kroků ke mě a já nemohla couvnout dál.
,,Vše v pořádku" odpověděla jsem jak nejvíc ironicky to šlo a podívala se do strany.
,,Vidím že není" pohladil mě ukazováčkem po tváři a mě na krku vyskočila husí kůže.
,,Proč nejsi s Camille?" nadzvedla jsem obočí a snažila se ignorovat to jak na něho mé tělo reagovalo.
,,Žárlíš?" uchechtl se.
,,Ne. Jen to dnes vypadalo že jste si dost blízcí tak se ptám" obešla jsem ho a zamířila ke své posteli.
,,Jen se na mě lepila jako vždy. Já mám oči jen pro tebe" dohnal mě a sedl si na postel.
,,Jasně" založila jsem si ruce na hrudi zatímco jsem stála před ním.
,,Opravdu maličká" položil své ruce na mé boky a přitáhl si mě k sobě.
,,Hrozně ti to věřím" povzdechla jsem a dala si ruku na srdce.
,,Přestaň" zavrčel a stiskl mé boky.
,,S čím?" odula jsem spodní ret a zatvářila se jako naprosté neviňátko.
,,Pokoušíš mě" přitáhl si mě k sobě ještě blíž. Stála jsem mezi jeho nohama a zírala mu do obličeje. Naše rty byly kousek od sebe a já měla pocit že se mi každou chvíli podlomí kolena. I kdyby se mi podlomily tak bych nespadla protože mě pevně držel.
,,Čím tě pokouším?" zašeptala jsem.
,,Hraješ si na nevinnou" kousl se do rtu a mé srdce se rozbušilo 2x tolik.
,,Co když jsem nevinná?" ušklíbla jsem se. Odpovědi jsem se nedočkala protože natiskl své rty na mé. Políbil mě první jemně ale potom se naše polibky začaly prohlubovat. Své ruce přesunul z mých boků na má stehna a naznačil mi abych si na něj obkročmo sedla.
,,Klausi" zašeptala jsem mu do rtů a obmotala své ruce kolem jeho krku.
,,Ano maličká?" zeptal se a za zadek si mě přisunul na svém klíně ještě blíž.
,,Já-" nestihla jsem doříct jelikož se ozvalo klepání na mé dveře.
,,Jsi tam?" slyšela jsem Zaynův hlas. Podívala jsem se na Klause který vypadal že otevře dveře a Zayna stáhne z kůže.
,,Minutku" zavolala jsem na zpátek.
,,Opravdu?" zeptal se Klaus šeptem a zvedl se z postele.
,,Ano. Tak jako jsi přišel" ukázala jsem na balkónové dveře kterými se tady musel dostat.
,,Tak příště maličká" chytl mou bradu mezi dva prsty a naposledy mě políbil než odešel.
ČTEŠ
Jump
Teen FictionSyn bosse jedné z největších mafií v Londýně. On a jeho 4 poskoci v jednom baráku a mou prací je, je hlídat. Už od samého začátku jsem věděla, že to nedopadne dobře. Ale zakázané ovoce chutná nejlépe, ne?