-Lips-

937 46 6
                                    

ZAYN

,,Jak to myslíš, že odešla? Já jsem s ní nevolal!" zakřičel na mě Cris.

,,Mluvila s tebou!" zakřičel jsem nazpátek. 

,,Zayne," povzdechl si a zaklonil lehce hlavu. ,,Jsi schopný hodiny křičet po svém otci, že ji nezajistí prvotřídní péči, ale nejsi schopný ji na chvíli pohlídat," podíval se na mě vyčítavým pohledem. 

,,Ehm," odkašlal si Niall, který seděl s ostatními na gauči a pozoroval, jak se s Crisem hádáme. 

,,Víš co-" chtěl jsem něco říct, ale byl jsem přerušen klepáním na dveře. ,,Vidíš? Je zpátky!" podíval jsem se na něj vítězným pohledem a šel ke dveřím. Jakmile jsem ale dveře otevřel, tak mě vítězný pohled opustil. Stál tam Klaus s Kate v náruči. ,,Co jsi ji udělal!?" zakřičel jsem na něj, ale on mě ignoroval a vešel do domu, jako by tu bydlel. Přešel do obýváku, kde už kluci stáli v postřehu a položil ji na gauč. ,,Zeptám se tě znovu! Co jsi ji udělal!? Přísahám, že tě zabiju!" žďuchl jsem do něj. 

,,Nic jsem ji neudělal, tak se uklidni!" zakřičel na mě a sehnul se ke Kate. 

,,Co se stalo?" zeptal se ho Cris. 

,,Praskli ji stehy," Kate jen ležela a křečovitě si mačkala tričko v ruce. 

,,Budeš v pořádku," Klaus ji dal pusu na čelo a zvedl se. 

,,Pomozte mi s ní nahoru," řekl Cris a Liam vzal Kate do náruče. 

,,Takže mi chceš říct, že ji zničehonic praskly stehy?" založil jsem si ruce na hrudi. 

,,Hádali jsme se," řekl a zaujatě si prohlížel okolí. 

,,A dál?" probodl jsem ho pohledem.

,,Lehce jsem do ní strčil," podíval se mi do očí a ve mně to začalo vřít. 

,,Ty jeden-!" zakřičel jsem a skočil po něm. Srazil jsem ho k zemi a chtěl mu dát pěstí, ale on se rychle přetočil a přišpendlil mě k zemi. 

,,Věř, že bych ti taky jednu nejradši vrazil, ale za to riziko, že bych ji potom ztratil, mi nestojíš," řekl a vstal. ,,Stavím se později," narovnal se a odešel. 

,,Zayne? Jsi v pohodě?" dřepl si ke mně Louis. 

,,Jo," odsekl jsem mu a odešel do svého pokoje. 

KATE

Probrala jsem se ve svém pokoji. Poslední co si pamatuji, je, jak mě Liam nesl do nějakého pokoje. 

,,Ahoj," usmál se na mě Niall, který seděl v křesle. 

,,Ahoj," odkašlala jsem si. 

,,Jak ti je?" vstal a přešel blíž k mojí posteli. 

,,Docela dobře," mykla jsem rameny a odhrnula si peřinu. 

,,Uvolnili se ti tři stehy. Cris to musel zašít," informoval mě dál a já jen přikývla a vstala.

,,Kam jdeš?" 

,,Na záchod, Nialle," protočila jsem očima. ,,Kde je Klaus?" napadlo mě.

,,Odešel po tom, co se málem porval se Zaynem," uchechtl se. 

,,Cože se?" zarazila jsem se v půlce kroku a prudce se na něj otočila. Možná až moc prudce, protože mě zabolely stehy. 

,,Klaus se přiznal k tomu, že tě strčil a Zayn vybouchl," jakmile to dořekl moje srdce vynechalo pár úderů.

,,Kde je Zayn?" 

,,Naposledy jsem ho viděl jít do zahrady. Ale ty nikam nemů-" nenechala jsem ho to doříct a vyběhla z pokoje. U dveří jsem přes sebe přehodila bundu a vyšla ven. Nevím co to do mě vjelo. Jediné co jsem věděla je že ho okamžitě musím vidět.

,,Zayne?" zavolala jsem na osobu, která postávala v rohu zahrady. Zayn se na mě otočil a z pusy vypustil malý obláček kouře. 

,,Co tady děláš? Máš ležet!" přiběhl ke mně. 

,,To je dobrý," zakroutila jsem hlavou. 

,,Jak ti je?" podíval se na mě starostlivě. 

,,Proč jsi se chtěl rvát s Klausem?" položila jsem mu otázku a ignorovala tu jeho.

,,Protože ti ublížil, Kate," otočil se ke mně zády.

,,No a co? Mělo by ti být jedno, jestli mi někdo ublíží, nebo ne," založila jsem si ruce na hrudi. 

,,Ale není." 

,,Proč ne?" propalovala jsem jeho záda. 

,,Já nevím," otočil se prudce a chytl mou tvář do svých dlaní.

,,Co děl-" nestihla jsem to doříct a on přitiskl své rty k těm mým.

JumpKde žijí příběhy. Začni objevovat