-Nothing-

935 44 6
                                    

Nemůžu uvěřit tomu, co dělám. Kate přestaň! Hned! Okřikovala jsem se v duchu, ale nemohla jsem přestat. Asi bychom tady ještě nějakou dobu stáli a líbali se, kdyby nás něco nesrazilo k zemi. Rychle jsem zvedla hlavu a uviděla Klause, jak sedí na Zaynovi. 

,,Klausi!" vykřikla jsem a zvedla se z mokrého trávníku. 

,,Sice jsem říkal že ti pěstí nedám ale asi změním názor," držel ho Klaus pod krkem. 

,,Klausi ne!" chytla jsem ho za rameno. Zayn ale nevypadal, jakoby mu to nijak vadilo. Ležel a na tváři měl spokojený úsměv. To samé nemůžu říct o Klausovi, který byl celý napjatý a supěl. ,,Klausi pusť ho nebo ti budu muset ublížit!" řekla jsem důrazně. S Klausem to ani nehnulo a dál propaloval svýma očima Zayna. ,,Fajn ale já tě varovala," řekla jsem naštvaně a zmáčkla mu nervový bod u ramene, který spustil okamžitou bolest. Jeho ruka vystřelila k té mé a v tu chvíli jsem mu ji chytla, zkroutila a povalila ho na zem. ,,Říkala jsem ti, aby jsi ho pustil," zavrčela jsem nepřátelsky. Klaus vypadal docela překvapeně a vykolejeně. ,,Doufám, že už si rozumíme," přimáčkla jsem ho ještě k zemi a pak pustila. ,,Zayne běž do domu," rozkázala jsem mu a on se zvedl a když procházel kolem Klause, tak do něj vrazil ramenem. ,,Klid," skočila jsem před Klause, který se chtěl rozejít za Zaynem.

,,Nechápu, proč jsi to udělala!" zakřičel na mě Klaus.

,,Říkala jsem ti, ať toho necháš a mým úkolem je ho chránit! Nedal jsi mi na výběr!" rozmáchla jsem ruce a pak si je založila. 

,,Myslím, proč jsi ho políbila!" mám pocit, že jsem ho takhle naštvaného ještě neviděla.

,,To on políbil mě," stočila jsem zrak k obloze, která byla posetá hvězdami. 

,,Ty ses nijak nebránila," uchechtl se Klaus. 

,,A co ti je vůbec do toho, s kým jsem se líbala a s kým ne? Ty si se líbal s Camille," nadzvedla jsem jedno obočí. 

,,O co ti jde? Nechodíme spolu," odfrkl si. 

,,Kdo z nás dvou tu dělá scénu, protože jsem se líbala se Zaynem? Ty! Tak mi tady neříkej, ať nedělám scény, když spolu nechodíme," otočila jsem se a šla zpátky do domu. 

,,Kate počkej," chytl mě jemně za ruku. 

,,Jsem unavená. Dobrou noc Niklausi," vyškubla jsem se mu a odešla do domu. Zamkla jsem dveře a šla do pokoje. Dlouho do noci jsem nemohla usnout, protože jsem si v hlavě neustále přehrávala vše, co se stalo. Usnula jsem až s myšlenkou, že se vše musí vrátit do starých kolejí.

///

V 8 ráno mi zvonil budík, tak jsem vstala a šla na svou obvyklou kontrolu okolí domu. Jakmile jsem se vrátila zpátky, všichni byli vzhůru.

,,Kate, pojď se nasnídat!" zakřičel na mě z kuchyně Zayn. Vešla jsem do kuchyně a sedla si ke stolu. Kluci prostřeli a bylo tu snad všechno, na co jsem si mohla vzpomenout. ,,Opekl jsem ti toasty. Tak jak je máš ráda," položil přede mě Zayn talířek a sedl si naproti mě. 

,,Díky," řekla jsem nejistě a natáhla se pro máslo. Než jsem se ho stihla dotknout, vzal ho Zayn a postavil ho přede mě. 

,,Nůž," podal mi Zayn příborový nůž a já si namazala toast. 
,,Liame? Podal by jsi mi prosím pomer-" nestihla jsem doříct a Zayn se zvedl a nalil mi plnou sklenici pomerančového džusu. ,,Fajn," řekla jsem už mírně otráveně. Dojedla jsem svůj toast, zvedla se od stolu a chtěla odnést svůj talířek do myčky.

,,Nech to tak. Já to uklidím," usmál se na mě Zayn.

,,O co ti jde? To po mě něco chceš? Proč se chováš tak divně?" založila jsem si ruce na hrudi.

,,Myslel jsem, že po tom co se stalo včera," vypadal zmateně.

,,Včera se nic nestalo. Nic to pro mě neznamenalo a nic se tím nezměnilo, tak mi dej pokoj. Jdu do pracovny, kdyby jste mě hledali," zasunula jsem židli a odešla rázným krokem do pracovny. Asi jsem na něj byla moc tvrdá.

JumpKde žijí příběhy. Začni objevovat