-Boys-

1.3K 51 4
                                    

Potom, co jsem se dozvěděla všechny informace a James odešel, jsem zůstala lehce v šoku. Nevěděla jsem, že má syna. A už vůbec ne to, že je jeho nástupce. To, že mám hlídat jeho syna, pro mě byl šok, ale ne tak velký jako to, že mám hlídat i jeho další čtyři kamarády/mafiány. Nesnáším lidi a teď mám bydlet v domě rovnou s pěti? To psychicky nedám. Mám ráda svůj klid a soukromí. Vždy jsem hlídala maximálně tři lidi, kteří se neznali a tak spolu nemluvili. Ale tohle bude peklo. Večer jsem ještě volala svému informátorovi, abych si o nich něco zjistila. 

Potom už jsem usnula a snažila se nemyslet na další ráno. Bohužel ráno přišlo rychleji než obvykle a já se nespokojeně převalila na posteli. 

,,Tak ať už to mám za sebou." povzdychla jsem si a zvedla se z postele. 

Zamířila jsem do koupelny, kde jsem si dala sprchu a následně se oblékla do černých džín s dírami na kolenou a bílého tílka. Vytáhla jsem ze skříně svou velkou černou sportovní tašku a naházela do ní své věci. Nebylo toho moc, protože některé jsem měla i v úkrytu. Jako poslední jsem si do kapsy u džín strčila svůj černý iPhone a oblékla si černou koženou bundu. Bytem se rozezněl zvonek ode dveří. Koukla jsem do kukátka a poznala Jamesovu gorilu. Otevřela jsem dveře a hodila po něm tašku. 

,,Odnes mi to do auta. Díky." řekla jsem s kamenným výrazem na tváři a ještě mu dala do ruky klíče od mého černého Ferrari 812 Superfast. Ještě jsem si prošla celý byt, pak zamkla dveře a seběhla schody panelového domu, ve kterém jsem bydlela.

,,Myslel jsem, že pojedeš se mnou." řekl James, jakmile jsem vyšla na ulici. Stál vedle mého auta.

,,Nemůžu tady nechat svou jedinou lásku." mrkla jsem na něj a obešla ho. Následně jsem si sedla na místo řidiče a zabořila se do kožené sedačky. Milovala jsem tohle auto. Byl to můj život. 

James nastoupil do limuzíny a vyjeli jsme. Jela jsem plnou rychlostí a tak jsem se do 20 minut ocitla u lesní cesty, která vedla k úkrytu. Počkala jsem na limuzínu, která vezla Jamesův zadek a pak se zařadila za ně. Jeli jsme ještě asi 10 minut, než jsme vyjeli z lesa a ocitli se u vily. Celý pozemek byl obehnán černým plotem s hroty nahoře. Plot sice vypadal nevinně, ale do hrotů byla pouštěna elektřina. Brána se začala pomalu otvírat a my jsme tak vjeli dovnitř. Štěrková cesta pod koly auta způsobilo v mých uších příjemný pocit a já se krapet pousmála. Aby jste pochopili, neusmívám se skoro vůbec. Zastavili jsme přesně před dveřmi a vystoupili. 

,,Tak vítej zpátky." prohlásil slavnostně James a já protočila otráveně očima. Věděl, že tu nechci být a už vůbec ne s pěti kluky. Chtěla bych být pěkně doma ve svém klídku a dělat si co chci. James mi pokynul, abych ho následovala do dveří, které už stihl otevřít. Vzala jsem si svou tašku s věcmi a vydala se za ním. Prošli jsme dveřmi a já slyšela hluk z obýváku. Je to tady.

,,Pojď do obýváku." vyrušil mě James z mého myšlení a prošel obloukem do obýváku. Následovala jsem ho a prohlédla si to tu. Nic se tu nezměnilo. Všechno bylo slazené do černé a šedé. Černé parkety, černý obří gauč, černý konferenční stolek, černý krb, šedé zdi a pět pablbů stojících vedle sebe. 

,,Kluci tohle je Kate. Kate kluci. " řekl James a ukázal na ně rukou. Kluci vypadali docela vykolejeni mou přítomností.

,,A kdo je Kate?" zeptal se Zayn a nedůvěřivě si mě projel očima.

,,Kate je odteď váš ochránce." ukázal James na mou maličkost a kluci propukli v smích. Neurazilo mě to. Vždycky se všichni smějí, že je mám hlídat zrovna já, protože jsem holka.

,,No, čekal jsem nějakého chlapa, ale budiž." řekl přes smích Zayn a snažil se uklidnit. Svůj zrak přesunul ze svého otce na mě.

,,Ahoj." začal Zayn. Měl havraní vlasy a snědou pleť. Jeho tmavě hnědé oči orámovány hustými řasami očekávaly mou reakci, která se nedostavovala. Neměla jsem co říct. Mám je hlídat, aby jim nikdo neustřelil hlavu a ne se s nimi kamarádíčkovat. 

,,Já jsem-" chtěl něco říct, ale já ho přerušila. 

,,Zayn Malik. Já vím. Jamesův syn." ušklíbla jsem se. 

Pootočila se na kudrnáče, co si skousával spodní ret. Vypadal docela nešťastně. 

,,Ty jsi Harry Styles. Specializuješ se na přepravu drog. Žádný policejní záznam. Zajímavé." se svým úšklebkem jsem se otočila na Louise. 

Hnědé delší vlasy, vysoká a vysportovaná postava. Samozřejmě modré oči, které mě nechápavě sledovaly. 

,,Louis Tomlinson." ukázala jsem na něho a povzdechla si. ,,Prodáváš holky jako otrokyně. Nechutné." prohodila jsem a přesunula se k dalšímu.

Opět hnědé vlasy a oči stejné barvy, které mě sledovaly a jakoby čekaly, jestli také vím to, co on dělá. Samozřejmě, že jsem to věděla.

,,Liam Payne. Ty zase pašuješ a prodáváš zbraně." odfrkla jsem si.  

Nakonec jsem se otočila k blonďáčkovi s modrýma očima. 

,,Niall Horan. Vypadající jako neviňátko. Pouliční závody, pašování a prodávání luxusních aut. My si možná budeme rozumět." mrkla jsem na něho a trochu od nich odstoupila. ,,Tak jaká jsem byla? Soudě podle vašich nechápajících výrazů, jsem byla dobrá." pousmála jsem se hrdostí sama nad sebou. ,,Ne, nešpehuji vás, pouze jsem četla vaše složky." vyjasnila jsem jim. Všechny jsem si je prohlédla znovu. Jen tam stáli a vypadali, že neví co dělat nebo co ode mě očekávat. Vypadali dost dobře. Na rukou jsem si mohla všimnou pár malých jizev. Všimli si, že na ně už delší dobu zírám.

,,Jdu si vybalit." vzala jsem ze země tašku a rozešla se ke svému pokoji.

Další kapitola na světě! ♥. Chtěla bych MOC poděkovat romanka_ která se odteď stará o korekci této knihy! ♥

A samozřejmě chci poděkovat i vám všem za přečtení, komentáře a hvězdičky! ♥

JumpKde žijí příběhy. Začni objevovat