-guestroom-

343 15 2
                                    

,,Tak můžeš" zavolala jsem na Zayna a postavila se k oknu. 
,,Chtěl jsem jen-" zasekl se když se na mě podíval a pomalu zavřel dveře.
,,Proč se tak culíš?" nadzvedl jedno obočí a očima projel celý pokoj. 
,,Neculím" řekla jsem hned a až poté si uvědomila že mám na tváři obrovský úsměv.
,,Fajn" prohlédl si mě od hlavy až k patě.
,,Co se dělo na schůzce s mým otcem?" 
,,Nic podstatného. Jen že pokud ještě jednou uděláte malér tak mě nahradí někdo jiný" mykla jsem rameny a přešla ke koši s vypraným prádlem a začala ho skládat.
,,Ještě něco?" přešlápl z nohy na nohu.
,,Jen další kšeft. Proč se tak ptáš?" zeptala jsem se zvědavě protože se choval divně.
,,Jen tak" mykl rameny a sedl si na kraj mé postele. Pozorovala jsem ho v odrazu zrcadla jak si nervózně hraje s nitkami na rozpáraných džínech. 
,,Tak o co jde?" povzdechla jsem si a otočila se. 
,,Chci už volnost. Nebaví mě to tady" protočil očima.
,,Au" zasmála jsem se a otočila se zpátky k oblečení.
,,James neříkal nic o tom že by vám toto vězení mělo skončit. Hádám že to ještě chvíli potrvá. Zvykej si" hodil po mě dost naštvaný pohled. Chápu že to tady není super a je to docela otrava ale nemají na výběr.
,,Kdyby jste si to neposrali u Sugy nemuseli by jste tady vůbec být a ty to víš" povzdechla jsem si. 
,,Tohle nevytahuj. To jsme neposrali my ale Cass" odfrkl si.
,,Ale ale. Někdo tady není nadšený z návratu Cass?" nadzvedla jsem obočí.
,,To by jsi nepochopila" uchechtl se, zvedl se a odešel. Zvláštní. Myslela jsem že všichni jsou z Cass totálně hotoví a ona je pro ně něco jako včelí královna. 

/// 

Bylo kolem 5 odpoledne když se domem rozezněl zvonek. Byla jsem zrovna ve své kanceláři a vyřizovala případy které mi šéf dal. Jestli si kluci zase objednali pizzu tak už jim odříznu i telefon. Vůbec nevím proč chodím nakupovat když v jednom kuse se cpou jen pizzou nebo dalším donáškovým jídlem. 
,,Zase pizza?" zakřičela jsem do obýváku mezitím co jsem scházela schody.
,,Ne" zakřičel zpátky Liam. 
,,Zajímavé" zašeptala jsem a sáhla po zbrani co byla na stolečku vedle dveří. Nikoho jsme nečekali. Postavila jsem se na špičky a podívala se přes kukátko. Cože?
,,Klausi?" řekla jsem překvapeně potom co jsem otevřela dveře.
,,Co tady děláš?" pohledem jsem si ho změřila a poté i velkou sportovní tašku v jeho ruce.
,,Pracuju" cukl koutky a vešel dovnitř.
,,Kdo to- Co ten tady dělá?!" zakřičel Zayn z obýváku a tím upoutal pozornost všech. Všichni se podívali první na mě, pak na Klause a potom opět na mě. Jen jsem mykla rameny.
,,Venku se něco děje. Mám tady zůstat pár dní abych zajistil vaše bezpečí. Nařízení tvého otce" vysvětlil Klaus a posadil se na volný gauč v rohu místnosti. 
,,To si s ním ještě vyřídím" zamrmlal Zayn a složil si ruce na hrudi. Kluci se k tomu nijak nevyjadřovali a dál se věnovali filmu co zrovna běžel. 

///

Po půl hodině co jsem vyřizovala telefony ohledně práce jsem se vrátila dolů zkontrolovat jestli se ještě nestihli pozabíjet. Chtěla bych už zpátky do své kanceláře a mít klid. V obýváku vládla překvapivě docela klidná atmosféra. Niall, Harry, Liam a Louis se dívali na další film, Zayn zamyšleně zíral na Klause a Klaus si něco kreslil do skicáku. 
,,Kde vlastně budeš spát?" zeptal se najednou Zayn.
,,Někde se vyspím" zvedl pohled od skicáku, jemně mávl rukou ke mě a na tváři se mu udělal úšklebek. 
,,Je tady pokoj pro hosty" vyhrkla jsem hned když se na mě kluci otočili.
,,Nerad spím sám" udělal Klaus smutný kukuč.
,,Tak zavolej Camille" uculila jsem se a odešla do kuchyně nachystat si večeři. V půlce krájení okurky se kolem mého pasu obmotaly dvě silné paže.
,,Přece nežárlíš na Camille" zašeptal mi Klaus do ucha.
,,Jak bych mohla" otočila jsem se na něj s nožem v ruce a on se trochu odtáhl.
,,Víš přeci že-" nestihl doříct protože do kuchyně vešel Niall.
,,Nenechte se rušit" ušklíbl se a vzal si z lednice džus.
,,Není co rušit" odsekla jsem a společně s talířem zeleniny jsem se vydala ke svému pokoji.
,,Kam jdeš?" zavolal na mě Klaus který stál pod schody.
,,Do pokoje. Ty zkontroluj pozemek, zakóduj dveře a bránu. Od toho tu přeci jsi" zavolala jsem nazpátek a zavřela se do pokoje. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 07, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

JumpKde žijí příběhy. Začni objevovat