[DÜZENLENMİŞTİR]
...Mais je l'ai vu sourire
J'ai vu ses yeux me dire
Qu'il m'aimerait à mourir
Qu'il me chérirait
J'ai pu sentir mon cœur
Vibrer à cent à l'heure
Et je n'aurais plus peur
Quand vous me direzİndila- Ainsi bas la vida
....
|Benimle birlikte olmak Taehyung'a zarar mı verecek?|
Çarşafa sürten el bileğimin sızısıyla göz kapaklarımı araladım yeni bir güne. Elimin yanı sıra parmağım ve başım da ağrıyordu. Niye bu kadar ağrılı bir halde uyandığımı sorgularken çıplak olduğumu fark etmemle ise işler daha da tuhaflaşmaya başladı. Bunu bir süreliğine boş verip altımda varlığını sürdüren iç çamaşırıma şükrederek ayağa kalktım ve dün neler olduğunu düşünmeye çalışarak banyoya girdim.
Yüzümü yıkamak için musluğa uzandığımda bileğimin bandaja sarılı olduğunu görmemle şok olmuştum. Pekala, silik anılarımın ardında canlanan Kim Taehyung neredeydi? Sarılı bileğimi, çıplak oluşumu ve buraya nasıl geldiğimizi açıklasa harika olurdu.
Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım ve üzerime bir şeyler giyindikten sonra evi turladım Taehyung'u bulmak için. Salona girip yerde ölü gibi yatan bedeni görmemle ise çığlık atıp yanına koştum. Yüzü, dönüştüğü o günkü gibi bembeyaz olmuştu, dudağının kenarında küçük bir kurumuş kan birikintisi vardı, göz altları morarmış ve dudakları soluk görünüyordu.
"Taehyung!" diye bağırdım hemen yanına diz çöküp göğsünü dürterek. Bana cevap vermiyordu. "Taehyung uyan!"
Yaklaşık on dakika süren onu hareket ettirme ve konuşturma çabalarım boşa çıkınca panik halinde gözlerimden yaşlar süzülürken koltuğun üstünde duran telefonunu aldım. Şifresiz olması işimi kolaylaştırmıştı böylece hızlı bir şekilde rehbere ulaşıp Seokjin hyung'u aradım. Üç kez üst üste hem onu hem Namjoon hyung'u aramıştım ama ikisi de cevap vermemişti. Sonra ise anlık olarak aklıma sarhoş oldukları geldi. Dün gece onlar içip sarhoş olmuştu ve ben ise salaklık yaparak onları dinlemeyip gizlice içki içmiştim. Bu da baş ağrımı ve silik hafızamı açılıyordu. Peki Taehyung'un gelişi ve bileğimdeki sargı?
Görüşümü netleştirebilmek adına yumruk yaptığım ellerimle gözlerimi sildim ve tekrar Taehyung'un yanına çöktüm, sahiden ölü gibi görünüyordu.
"Taehyung uyan!"
Aklıma gelen birkaç çözümü denemek için mutfağa koştum ve bir bardak su ile kolonya alarak geri döndüm. Önce dudaklarını suyla ıslatmış ve sonra da elime döktüğüm kolonyayı burnuna tutmuştum. Kalbi normalde de atmamasına rağmen kalp masajı bile yapmıştım ama uyanmıyordu. Elimden, bileğimdeki sargının boşluğuna süzülen kolonya yaramı yakınca aklıma geldi bir kesiğim olduğu.
Etraflıca düşünmeye çalıştım. Bileğim ve parmağım kesikti, Taehyung'un dudaklarında kurumuş kan vardı ve şu an da hareketsiz yatıyordu. Yani Taehyung beni ısırıp mı böyle olmuştu? Eğer öyle olduysa bileğimi kim sarmıştı? Ben mi?
Kafam çalışmıyordu. Hiçbir şey düşünemiyor ve ne yapmam gerektiğini çözemiyordum. Eğer Taehyung benim kanım yüzünden böyle olduysa onu eski haline nasıl geri getirebilirdim ki?Her şeyi -ikimizin hayatı da buna dahil- riske atarak, çok canım yanmasına rağmen bileğimdeki sargıyı çözdüm. Taehyung her zaman benim kanımdan etkilendiğini söylüyordu, kokusunun güzel olduğunu ve tadına bakmak istediğini söylüyordu. Sürekli, beni bir gün ısıracağına dair imalarda bulunuyordu. Eğer kanımın onun üzerinde bu denli bir etkisi varsa belki onu geri döndürebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampire fam |taekook✔️
ФанфикYaşamına son vermek üzere Kim Kardeşlerin evinin çatısına tırmanan genç, bir vampir ailesine konuk olacağından habersizdi. |SemeTae| Baş: 28 Nisan 2021 Son: 10 Eylül 2021