Prolog

261 12 0
                                    

Liam

Dneska byla středa, venku bylo docela dobré počasí a to znamenalo, že budu muset trénovat se Scottem. Trénujeme na zápas. Bohužel mu budu muset nepsat, že nepřijdu. Dneska mám lepší věci na práci, než hrát lakros a učit se ve škole. I když, měl bych se učit na testy a cvičit na zápas, co bude příští týden. Jenže mě se taaak nechce....... Důvod vám řeknu, jen nejdřív musím vzbudit toho lenocha vedle mě.

Tak jsem se otočil na bok, podepřel si hlavu rukou a pozoroval jeho spící tvář. Když spal, vypadal tak klidně, nic ho netrápilo. Škoda že spolu nemůžeme být ve škole, bylo by to mnohem snadnější. Takhle si musíme domlouvat schůzky pozdě večer, scházet se jen na místě kde nikdo není a ve škole se k sobě chovat, no, jako když někoho nesnášíte. Protože Scott by mi tohle neodpustil, on odpustí ledacos, ale tohle by na něj bylo moc.

"Nad čím zas přemýšlíš?" zeptal se potichu vedle mě Theo. "Nad ničím" odpověděl jsem a pokusil se o úsměv. On mě ale zná, takže určitě poznal že lžu.. "Hele, přemýšlíš nad tim každé ráno, od té doby co jsem se trochu porval se Scottem. Já vím že by sis to představoval jinak, ale prostě to nejde" řekne a usměje se. "Ja vim" odvětím a objemu ho.

Ano, scházím se tajně s Theem. Nikdo ze smečky to neví a nikdy se to nedozví.

Vítejte u nove knížky! Jsem ráda pokud jste tady a hodláte to číst. Tak doufam ze vás to zaujme.

Secret infatuation (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat