14

67 5 0
                                    

Scott

Právě jsem byl v jídelně s kluky když mi Derek zavolal, tak jsem to vzal a doufal že to není zase nějaký problém. Bohužel jsem se mýlil. Dozvěděl jsem se že se vrátil Peter do města a ještě k tomu je Alfa. To tu bude pobíhat po městě?

Vrátili se mi všechny vzpomínky z posledního setkání s Peterem. Běhal po kopcích ve jménu vendety a kousal nevinné oběti...jako...jako třeba mě. Tak jsem nad tím jen zakroutil hlavou a nechal tu myšlenku být.

Jo zapomněl jsem zmínit že jsme oficiálně s Maliou pár. To je ta známost o které jsem mluvil. Poté co jsem domluvil s Derekem jsem se na všechny kolem stolu podíval, Malia, Liam a Theo. Dostal jsem takový vztek, na Dereka že musí mít takového strýce. Na Petra že se tu zase ukázal a hlavně na Liama který si to táhne s Theem pod mým nosem.

Tak jsem se pomalu posadil a pod stolem jsem zahlédl dvě propletené rukce. Samozřejmě že patřilo Liamovi a Theovi. "Už toho mám pokrk!" zařval jsem a vstal od stolu, všichni se na mě podívali. "Ty děláš jako by nic!" ukázal jsem na Liama. "I když moc dobře víš že to neschvaluji. Je to podrazák a vždy bude, nemůžeš mu věřit a dokonce s ním spát" nemohl jsem se ovládat. Věděl jsem že jsem to přehnal. Liam se teda zvedl.

"A co s tim uděláš Scotte? Řekneš mi aby jsem s ním nechodil protože jsi Alfa! Sice jsi Alfa ale o tom co je mezi mnou a Theem nevíš vůbec nic, tak se do toho laskavě nepleť a starej se o svoje věci " dořekl svou řeč a odtáhl Thea od stolu, ostatní poté už byly radši ticho.

Isaac

Dohoda s Peterem zněla že já si zase uvážu kolem prstů Dereka a on bude mit čas na Stilese, nevím co na něm vidí.
Tak jsem si to pomalým krokem šinul k Derekovy do bytu, kde jsem si pod rohožkou vzal  náhradní klíč, který jak jsem zjistil ještě nedal jinam.

Pomalu jsem odemknul dveře a uslyšel zvuk tekoucí vody z koupelny. To se mi právě hodilo. Našel jsem jeho mobil a napsal Stilesovi jestli nemůže hned přijet, že je to naléhavé. Textovku jsem poslal a sedl si na postel.

......

Trvalo to věčnost než z té sprchy vylezl a v tu dobu zazvonil zvonek. Já se jenom usmál a čekal až Derek přijde. On hned jak uslyšel zvonek vyšel ven z koupelny a když mě uviděl ztuhl. "Ahoj" nevinně jsem se usmál. Derek se na mě zakoukal ale jeho pozornost upoutaly tlumené vzlyky, jakoby se je někdo snažil zadusit do dlaně.

"Tak takhle to je" řekl Stiles a ukázal na nás. "Jsem asi dost blbý když jsem ti sežral ty tvoje lži Dereku, příště si to zkus na někoho jiného. Nebudu vás rušit " řekl smutně a běžel pryč, Derek chtěl samozřejmě za nim ale ja ho chytil a dal mu pusu. Už jsem to nemohl vydržet nedotknout se toho kusance přímo před sebou. Zrovna vyběhl ze sprchy takže měl kolem pasu jen ručník a pokožka se mu ještě třpytila od kapek vody a vlasy měl uhlazené prsty dozadu.

..

A Derek se pod tím dotekem a polibkem otřásl, protože ač se ho snažil odmítnout a odehnat. Byl naštvaný a zklamaný že se mu tak dlouho neozval. Byl to pořád jeho ex. Jeho beta. Štěněčí modré oči jako studánky. Ty blonďaté kudrny za které ho chtěl popadnou....chtěl ale nesměl. Vlastně byl z celé nastalé situace leda tak zmatený.

Takže to byl Isaac. Kdo to čekal? Samozřejmě děkuji moc NLilien, opět mi pomohla. Zajímá vás jak se to bude dál.?

Secret infatuation (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat