Věnováno NLilien
Derek
Koukal jsem na něj a nemohl tomu uvěřit, jak se mohl vůbec opovážit. Však odešel, nechal mě tu a zmizel."Můžu jít dál?" zeptal se a ja jen přikývl. Odešel jsem stranou aby mohl vejít a zavřel za nim dveře. "Vidim že se tu nic nezměnilo" řekl a sedl si na pohovku.
"Co tu chceš?" zeptal jsem se a koukal na něj. "No řekněme že jsi mi chyběl" zasmál se a vstal, došel ke mě a chtěl mě políbit. Ja však uhl. "Nebyl jsi tu pět let, někoho jsem si našel" řekl jsem a on se usmál.
"Myslíš že mě to zajímá, vždycky jsi mi podlehl Dereku. Teď to nebude jiné" odpověděl a zase si sedl. "Myslíš si že si sem přijdeš a všechno bude jako dřív? To se pleteš, ty jsi odešel! Ne ja!" zařval jsem na něj až mi zrudly oči.
"Nebuď takový. Musel jsem na chvilku odejít, pročistit si hlavu. Vrátil bych se, jenom mi do toho něco skočilo".
"Na chvilku říkáš? Pět let není chvilka a jestli si myslíš že se k tobě vrátím tak se pleteš" řekl jsem mu a vzal ho za rameno, odvedl ke dveřím a vyhodil ho. "A jestli mě omluvís, mám na práci něco jiného" řekl jsem a zavíral dveře.
Co si myslí? Že si sem přijde a bude mít všechno co chce. Měl jsem pro nej slabost ale to už je dávno pryč, ted chci Stilese a nic mi v tom nezabrání.
Stiles
Když jsem přijel domů tak jsem si hned šel lehnout. Nemohl jsem přestat myslet na Dereka a na to co se stalo. Líbí se mi, mám ho rád ale zvládl bych s ním být. Člověk jako ja, člověk s mými myšlenkami. Nakonec jsem to nechal být a usnul, zítra to budu muset srovnat s Derekem.
Ještě než se mi líbil Derek tu byl někdo jiný, pohledný, galantní a hlavně starší. Muž který byl vždy napasován do nebezpečně těsných džín, které by měli být zakázané církví. Věděl co k němu cítím ale on o mě nejevil zájem, nakonec zmizel.
Pravděpodobně nebudou dlouhé kapitoly ale pokusím se v budoucnu. ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Secret infatuation (Teen Wolf)
FanfictionTajemství. Každý máme nějaké. Některá se bojíme říct, jiná jsou neškodná někdy i k pobavení. Ale takové tajemství, jenž mezi sebou mají Theo a Liam, se nesmí nikdo dozvědět. Jaké tajemství střeží Stiles? Co neřekne ani svým blízkým?